Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben meestal niet echt depressief ofzo, maar ik heb wel regelmatig heel erge klote buien. dan hoor ik wel iemand iets zeggen, maar het is meer een gevoel, niet dat iemand duidelijk ene verhaal tegen me aan het vertellen is. het probleem is dat ik niet weet of ik het zelf ben, of dat het iets/iemand anders is. ik ben het lang niet altijd eens met wat ik dan voel, maar...
damn, dit is errug verwarrend!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij hoort stemmen? ASAP naar de dokter. Hoe langer hij zo rond blijft lopen hoe erger het wordt. nu kan hij er nog redelijk 'goed' mee omgaan, maar op laatst is hij op en gaat ie gekke dingen doen. *ik woon al 17 jaar bij een schizofreen in huis, geloof me als ik zeg dat je echt met hem naar een psychiater moet (nee, niet de huisarts, een psychiater)* NU!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ken het probleem.
hoe je hem het beste kunt helpen? ik denk door er (zoals je al doet) voor hem te zijn en hem te steunen, maar ook om hem goed duidelijk te maken dat hij hulp nodig heeft van professionele mensen. zet er druk achter, maar laat hem toch zijn eigen keuze maken! dat werkt stukken beter voor het gevoel. praat met hem over wat híj zou willen, en wat jij graag zou zien en probeer een goeie oplossing te zoeken! heel erg veel sterkte, voor hem, maar zeker ook voor jou! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() enneuh, FB, heb je hem nu al gesproken? En het er met hem over gehad? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stemmen horen door wiet. ? Sneeuwwitje | 11 | 15-05-2012 11:27 | |
Psychologie |
Wat moet je doen tegen stemmen? Verwijderd | 12 | 20-05-2010 08:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laat je stem horen!!! (enquete, 4 min.) 4_Studenten | 2 | 10-06-2007 12:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
stem Verwijderd | 7 | 24-04-2003 20:49 | |
Psychologie |
In meer werelden leven, en stemmen horen... Droomvlucht | 34 | 22-04-2002 15:50 |