Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 11:25
Charlene
Charlene is offline
Ik moet 2 maanden stagelopen. En ik heb bij wat bedrijven stageplekken gevraagd maar de meeste geen bericht terug gekregen. Ik zat gister te denken over iets, en ik wil graag jullie mening hebben:

In Utrecht hebben ze 2 esprit winkels, 1 grote en 1 kleine. Ik werd bij de kleine esprit uitgenodigd voor een gesprek maar kwerd afgewezen (helaas). Bij de grote esprit kreeg ik geen bericht terwijl een medewerker zei dat ik binnen een week bericht zal krijgen (het is ondertussen nu al 2 weken geleden)

Nu zit ik te denken zal ik die grote esprit terugbellen.. over hoe het eigenlijk nu zit? Want de vrouw van de kleine esprit zei: Ja ik zou wel terugbellen naar de stagebedrijven waar je niks te horen kreeg. Zou ik terugbellen ofniet? Omdat het eigenlijk wel duidelijk is dat hun mij niet als stagaire willen aannemen? Of zou ik toch een gokje wagen?
thx voor jullie meningen alvast..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2005, 11:28
Miracle
Miracle is offline
Tuurlijk moet je bellen. Geen stage=een probleem! Dus ik zou er 'alles' voor doen om een stageplek te krijgen.

Voor de rest vind ik dit eigenlijk niet echt een discussie topic. Mochten de reacties niet echt nuttig worden, dan zal ik het topic sluiten.
Charlene: als je nog vragen hebt, stel ze dan meteen maar.
Oud 26-11-2005, 11:28
Verwijderd
Aangezien het je nauwelijks tijd en moeite kost om even te bellen, en je er alleen maar beter van kunt worden, zou ik je aanraden om terug te bellen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:36
Go
Go is offline
Je hebt niks te verliezen, lijkt mij. Contact opnemen dus.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 12:37
Verwijderd
Ze zeggen dat ze je zouden berichten binnen een week, hebben ze niet gedaan. Dus bel je. Simpel .
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 18:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tuurlijk proberen. Als je niet probeert dan weet je het nog niet. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Oud 26-11-2005, 21:45
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Absoluut bellen. Zoals een wijs man eens zei:"Als je niet schiet kan je ook niet scoren"
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 09:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Uiteraard proberen! Misschien lukt het je alsnog!
Oud 27-11-2005, 20:53
Fantôme
Fantôme is offline
'dag mevrouw '...' u spreekt met '...' en ik heb bij u gesolliciteerd voor een stageplaats. Er werd mij verteld dat ik binnen een week teruggebeld zou worden maar dit is niet gebeurd. Ik vroeg mij af of jullie misschien al meer weten?' ==> of iets in die richting.

zoals gezegd, geen stage = probleem!
gewoon bellen dus, niks verkeerd mee. Getuigd alleen maar van assertiviteit en dat je durft actie te ondernemen. Dat kan ook iets zijn wat ze juist respecteren.

xxx
Reageren

Regels voor berichten