![]() |
|
Verwijderd
|
'k denk dat het bij de meesten zo gaat:
je ligt op bed, je knuffelt en geniet van elkaars dichtbijheid. je gaat onder mekaars kleren 'voelen'. die kleren gaan open en er wordt met de handen gewerkt. dan gaan de kleren uit en wordt er nog met de handen gewerkt. lig je daar toch naakt, kan je evengoed even oraal bezig zijn. en op een bepaald moment krijg je gewoon iets: ik wil je *in* me voelen!! ![]() er kan (heel) veel tijd tussen de verschillende stapjes zitten, maar in die volgorde gaat het meestal wel hoor. *blue* |
![]() |
|
ik d8 dak er klaar voor was... heb er spijt van...
moeilijk voor te stellen misshcien...maar het is iets dat je je hele leven bij blijft.... dus denk er goed over na... mijn huidige vriendin ben ik zo blij mee dak haar maar al te graag inruil voor me eerste... helaas kan k de tijd nie trugdraaie ![]()
|
ik heb met mn ex eerst een hele tijd handwerk en oraal gedaan en daarna pas... dit duurde nogal lang omdat ik dr nie zeker van was... en ik kan je helaas nie echt uitleggen waarom ik dr plotseling wel zeker van was... dat gebeurde gewoon opeens en ik heb dr geen spijt van..
misschien een tipje, probeer je voor te stellen dat het uitgaat en dat je het dus nie met hem hebt gedaan... als je dat eigenlijk geen punt vind dan lijkt het me nie het moment... als je zowiets hebt van oeeh das verschrikkelijk want jah het moet gewoon absoluut met hem zijn dan lijkt het me dat je onbewust wel zeker bent
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
depressief familietrekje? someone17 | 8 | 16-11-2005 12:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de islam en het omgaan met dieren en milieu CraigDavid | 22 | 14-08-2005 10:38 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Aanrandingen verwerken.. Zie t niet meer zitten.. star9 | 27 | 14-06-2002 13:49 | |
Desire Verwijderd | 27 | 13-04-2002 19:41 |