Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 21:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik keek zojuist in de koelkast en de groene schimmel zat op de kaas en de houdbaarheid van het vlees was 16-08-2005, en ik geef er eigenlijk geen ene ruk om. Ook stofzuig ik veel te weinig gezien de stofnesten die ik regelmatig onder m'n bed tegenkomen momenteel is het een grote puinzooi.

Hoe opgeruimd ziet jouw stek eruit, en ben je een beetje bestand tegen dit soort onhygiënische rotzooi? Brand los.

Oh, foto's zijn een welkome aanvulling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 21:32
Verwijderd
Ik ruim mijn kamer ongeveer eens per jaar op. Hiermee zet ik mij af tegen mijn moeder, die de achtertuin stofzuigt, de plafonds wast en me laatst een stapel borden liet afwassen omdat ik ze had aangeraakt zonder eerst mijn handen met zeep te wassen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:32
Maharani
Maharani is offline
Heel opgeruimd en schoon, bijna steriel.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:34
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Geen foto's, maar mamsielief is net 2,5 week op Cuba met haar ass, en ik zie dat er van haar schone nette woninkje niets meer over is dan een grote troep, badkamer poverhoop, slaapkamer grote teringzooi en keuken vol met afwas en huiskamer stinkt naar de asbak.
Er ligt trouwens niets te rotten in de koelkast, aangezien die zo goed als leeg is. Ik kan geen tijd vinden/maken om boodschappen te doen.
Ik moet wel een grote schoonmaak houden komend weekend denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:37
innogen
innogen is offline
Mijn kamer is nog best opgeruimd, ik stofzuig een keer in de week ofzo. Wel laat ik mijn afwas staan totdat mijn borden op zijn en ik wel moet afwassen. Aangezien ik maar 4 borden heb doe ik dat toch nog wel regelmatig.
Maar mijn koelkast let ik wel op of er geen rottende dingen in liggen want dalijk krijg je schimmel overal iewww
Oud 17-11-2005, 21:40
Verwijderd
Ik ben allergisch voor stof (hiehieeee) dus ik moet mijn kamer zo af en toe wel stofzuigen en schoonmaken, anders moet ik de hele tijd niezen.

Verder is het niet zo opgeruimd, meestal ruim ik het pas op nadat mijn moeder er 10x om heeft gezeurd. Lekker puberaal maarja, waarom opruimen als het binnen een dag weer net zo'n zooitje is? ik hou er niet van als dingen buiten handbereik liggen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-11-2005 @ 22:32 :
Ik ruim mijn kamer ongeveer eens per jaar op. Hiermee zet ik mij af tegen mijn moeder, die de achtertuin stofzuigt, de plafonds wast en me laatst een stapel borden liet afwassen omdat ik ze had aangeraakt zonder eerst mijn handen met zeep te wassen.
Haha, mijn moeder ook, die wast de ramen van de buitenkant, tien minuten later gaat het regenen, daarna wast ze ze weer
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:42
grandmommy
grandmommy is offline
ehh ik ben niet uitermate hygienisch nee, van hygiene wordt men alleen maar allergisch voor van alles. Ik stofzuig mijn kamer ook niet elke week en ik heb ook niet echt een opruimsysteem ofzo. Als ik gek van mijn shitzooi wordt dan ruim ik het zo erg op dat ik dagenlang niet kan slapen omdat het te schoon is op mijn kamer.
Maar eigenlijk ben ik best netjes, maar verwacht geen wekelijkse schoonmaakactie met jif en weetikveelwat van me, want ik houd nu eenmaal van een georganiseerde chaos. ohja dingen die schimmelen, schijn ik vanaf 500 meter te kunnen ruiken ofzo, want ik ben altijd degene die het eten hier weggooit omdat er zich erdachte organismen op gaan bewegen. ik flikker elke week wel een half brood weg omdat er schimmel op zit. wat anderen in eerste instantie nog niet gezien hadden, maar ik al wel heel duidelijk rook.
Oud 17-11-2005, 21:46
Kaps
Kaps is offline
Ik heb ooit een glas Ice Tea in één teug opgedronken, om er achter te komen dat het vol met schimmel zat. En sindsdien kijk ik even in m'n glas, voordat ik het naar binnen giet.

Voor de rest ben ik vrij ranzig.
Oud 17-11-2005, 21:47
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
EPD schreef op 17-11-2005 @ 22:46 :
Ik heb ooit een glas Ice Tea in één teug opgedronken, om er achter te komen dat het vol met schimmel zat. En sindsdien kijk ik even in m'n glas, voordat ik het naar binnen giet.

Voor de rest ben ik vrij ranzig.
Weleens gehad met melk, sindsdien vreet ik niets meer wat over datum is. Maar ik vind het wel een leuke aanblik, rottend eten
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:49
crook
crook is offline
ik maak eens in de 2 weken het hele huis schoon en dan ben ik een middag bezig, maar dat vind ik dan helemaal niet erg
Met citaat reageren
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 17-11-2005 @ 22:47 :
Weleens gehad met melk, sindsdien vreet ik niets meer wat over datum is. Maar ik vind het wel een leuke aanblik, rottend eten
Jep. Melk uit het pak drinken de gekste
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Som is het een teringbende, de andere keer heb ik weer last van opruimwoede en is het weken netjes.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:53
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb trouwens weleens een halve spin opgegeten toen ik een boterhammetje honing at, sindsdien kijk ik dus altijd op mijn brood als ik eet. en ik had een keer een pizza en echt heel toevallig keek ik naar de bodem, aan de onderkant, en daar zag ik gezellig een stuk of acht fruitvliegjes die vanuit de fabriek zo mijn mond in dreigden te gaan. die pizza heb ik weggeflikkerd en meteen dre jaar geen pizza meer gegeten maar nu eet ik het gewoon weer enzo.
Oud 17-11-2005, 21:54
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
EPD schreef op 17-11-2005 @ 22:49 :
Jep. Melk uit het pak drinken de gekste
Als je het eerst in een glas giet kan je kijken of er klontjes oid tussen zitten, kan je dag redden
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:57
Kaps
Kaps is offline

Ik drink liever uit het pak. Voor de kick. Een soort russisch roulette.
Oud 17-11-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 17-11-2005 @ 22:54 :
Als je het eerst in een glas giet kan je kijken of er klontjes oid tussen zitten, kan je dag redden
Ja, of je bent een mietje en drinkt koffie met melk - waarbij je met je ochtendhoofd lekker een flinke scheut melk in je emmer van 'n koffiemok doet. Dan blijkt alsnog pas na de eerste slok dat je niet beter moet opletten bij wat je zoal consumeert.

En alsof de telleurstelling niet groot genoeg is, moet je ook nog 'ns al die lieve koffie weg gaan gooien. Sindsdien is mijn koffie dus gewoon lekker negergothiczwart.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:58
grandmommy
grandmommy is offline
hahaha ik weet nog wel dat een klasgenootje op de lagere school een keertje de tas van een vriendin van me had ondergekotst tijdens het middageten omdat zijn vlees bedorven was.
Oud 17-11-2005, 22:06
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
EPD schreef op 17-11-2005 @ 22:57 :

En KOTSEN bij dat klontje! Gadver
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:19
innogen
innogen is offline
Citaat:
EPD schreef op 17-11-2005 @ 22:57 :

Je kan ook gewoon op het pak kijken
Maar dan is de kick er niet meer
Oud 17-11-2005, 22:24
grandmommy
grandmommy is offline
jawel, eerst kiezen of ie over datum is of niet en als ie dan daadwerkelijk over datum is of niet dan heb je alsnog een vette kick man
Oud 17-11-2005, 22:32
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik kan goed tegen vieze huizen, alleen niet tegen stof want allergie. mijn kamer stof/stofzuig ik iedere week en ruim ook wekelijks mn kleren op die op de grond slingeren. maar ik ben wel een sloddervos en kom ook geregeld sokken van 4 weken terug tegen
bij mn vriend was ik vaak af en maak ik de keuken schoon, (ja, als ik er tijd voor heb, niet wekelijks) want ik vind t niet erg om te doen (muziekje erbij ) en het ziet er schoon een stuk gezelliger uit, plus als het schoon is, blijft het ook schoon (althans, 2 weken).
Oud 17-11-2005, 22:35
Verwijderd
Ben niet echt picky wat dat betreft. Laat dingen wel lekker rondslingeren enzo. En ik weet nog niet echt wat beter is : een huisgenoot die niet zeurt over rotzooi omdat ie zelf ook niet zo netjes is, of een huisgenoot die al je rotzooi opruimt omdat ie er niet tegenkan
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:42
Miles
Miles is offline
over datum is nooit zo erg; een week later moet je pas oppassen.
en sommige dingen kan je zelfs jaren na de houdsbaarheiddatum bewaren.
veel dingen hou ik altijd netjes en geordend, behalve m'n eigen kamer, hoewel ik ook allergisch voor stof schijn te zijn.
of lekker de schimmelvelletjes uit de slagroomspuit peuteren. met een satéprikker, dat wel.
Oud 17-11-2005, 22:47
pipimädchen
pipimädchen is offline
In groep twee ging ik midden in de klas in mijn broek/op de stoel/over de grond pissen, omdat ik niet durfde te zeggen dat ik naar de wc moest Toen moest ik een broek aan van school, ze waren goed voorbereid op ongelukjes Toen wist de hele school dat ik in mijn broek had gezeken Ik zat op de grootste basisschool van Nederland Sindsdien doe ik mijn behoeften op het toilet
Oud 17-11-2005, 22:48
Verwijderd
qua eten ben ik wel vrij oplettend, maar alles wat niet echt verrot, verrot mij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:49
muckymouse
muckymouse is offline
ik kwam er een keer na een maand achter dat er nog een opwarmlasagna in mn magnetron stond.

It wasn't pretty...
Oud 17-11-2005, 22:54
Verwijderd
ik heb een keer staan pissen bij een wc waar een kotsplas zo beshimmeld was dat er paddestoelen op groeiden
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 17-11-2005 @ 23:42 :

of lekker de schimmelvelletjes uit de slagroomspuit peuteren. met een satéprikker, dat wel.
getverrrr

ik doe verder ook niet zo moeilijk, kaas waar schimmel opzit ofzo dat snijd ik er gewoon af, of honing over de datum dan denk ik het zijn toch alleen maar suikers dus wat boeit dat

onder mijn bed ligt aardig wat stof en vooral ook veel honden en katten haren dat is wel ranzig opzich, maar t stinkt niet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:00
Verwijderd
Ik heb ook zeker geen last van smetvrees. Het enige waar ik echt niet tegen kan zijn haren in het bad of in de badkamer
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
doezel schreef op 18-11-2005 @ 00:00 :
Ik heb ook zeker geen last van smetvrees. Het enige waar ik echt niet tegen kan zijn haren in het bad of in de badkamer
Zolang ze van mezelf zijn kan ik het wel hebben
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:47
Verwijderd
vroeger was ik een smeerlap, nu maak ik alleen nog rommel maar probeer ik m'n huis wel schoon te houden en het liefst ook netjes maar ik woon met twee smeerlappen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 00:02
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik heb een 'niet-aanstellen lifestyle'. Veel praktischer en nog gezonder ook. Mensen gaan het ontkennen, dat weet ik nou al, maar een viespeuk is veel gezonder dan een smetvrezer. Meer weerstand enzo.
Oud 18-11-2005, 00:02
Verwijderd
Ik heb een best heftige huisstofmijt allergie, dus ik ben behoorlijk schoon. En ik ben panisch voor alles wat over de datum is en haren in bad/douche. Ik ben dus best schoon.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 00:10
Blood Fire Rage
Citaat:
ChocLot schreef op 18-11-2005 @ 01:02 :
Ik heb een best heftige huisstofmijt allergie, dus ik ben behoorlijk schoon. En ik ben panisch voor alles wat over de datum is en haren in bad/douche. Ik ben dus best schoon.
En ongezond
Oud 18-11-2005, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 18-11-2005 @ 01:10 :
En ongezond
Nee hoor. Ik was heus niet m'n handen met bleekmiddel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 00:13
Blood Fire Rage
Citaat:
ChocLot schreef op 18-11-2005 @ 01:12 :
Nee hoor. Ik was heus niet m'n handen met bleekmiddel ofzo.
Gaan we bitchen? Dat kan ik ook hoor!
Oud 18-11-2005, 00:18
Verwijderd
Da's toch geen bitchen mên.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 00:19
Blood Fire Rage
Citaat:
ChocLot schreef op 18-11-2005 @ 01:18 :
Da's toch geen bitchen mên.
Nee? Gelukkig . Ik hou niet van ruzie
Oud 18-11-2005, 00:22
Verwijderd
"My biggest wish, is worldpeace..."
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 00:22
K-pax
K-pax is offline
om toch foto's te posten:

doorsnee hoek:

onder de bank:

afwas staat meestal 2 tot 4 weken, ik stofzuig alleen op me kamer, en er staan zon 4 vuilniszakken gemiddeld op het balkon goor te wezen. In de kamer is alleen de hoeveel stif goor, geen vlekken yoghurt of melk van 5 weken ofzo

Alleen de koelkast hou ik schoon

edit: sorry voor de grootte, vergeten te resizen
Oud 18-11-2005, 00:25
Blood Fire Rage
Citaat:
ChocLot schreef op 18-11-2005 @ 01:22 :
"My biggest wish, is worldpeace..."
Bah, hippie...
Oud 18-11-2005, 00:27
Verwijderd
Nee joh, da's van miss verkiezingen enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 00:35
Blood Fire Rage
Ik heb het altijd al gezegt: Schoonheidskoninginnen zijn hippies. Uiteraard werkt dit geen twee kanten op (mensen met lang haar die in parkjes hangen en drugs roken zijn natuurlijk geen schoonheidskoninginnen hè)
Oud 18-11-2005, 02:04
Dexter_M
Dexter_M is offline
Maak elke dag me kamer schoon, stofzuig en dweil elke dag.
1x per week worden de ramen gewassen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 05:56
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 18-11-2005 @ 01:27 :
Nee joh, da's van miss verkiezingen enzo.
ONTOPIC
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 08:25
Vice
Vice is offline
Bij ons is het altijd een rotzooi, maar ik ben het gewend en vind het ook niet zo erg.
Oud 18-11-2005, 08:30
Haligh
Haligh is offline
ik heb wel een dwangneurose .
Oud 18-11-2005, 08:33
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ruim mn kamer 1 keer in de week op, schoonmaken 1 keer in de 2 weken. ik afwas nooit dus ik heb allemaal glazen en kommen enzo in n teiltje zitten van heel oud. en mn konijnen schijten overal en soms sta ik op n keutel en ik ruim de platgedrukte keutel niet op.
en mn wasbak zit onder de tandpasta en er liggen bananen te rotten in mn keukenkastje maar verder gaat t wel.
Oud 18-11-2005, 08:45
ZerO
ZerO is offline
Mijn kamer is soms schoon maar vaak gewoon erg rommelig met lege blikjes op de grond en veel stof. Ik stofzuig zo af en toe en gooi mijn vuilniszak weg maar verder tja is niet echt nodig.
Thuis krijg ik altijd gezeik met mijn kamer dus daar doe ik iets meer moeite voor.
Ohja en ik kan echt niet tegen dingen over de datum ik gooi ze gelijk weg in tegenstelling tot mijn roomie die nog een pak karnemelk heeft staan die ze gekocht heeft sinds we hier wonen, ach zo'n twee maanden geleden.
Reageren

Regels voor berichten