Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1040501
sowieso bevat Plus! standaard spyware, die moet je bij installatie uitvinken (dat pop-ups in IE komen is niet raar, programma's roepen niet URL aan, maar openen IE met de opdracht naar een bepaalde URL te gaan) daarbij, scan 'ns met Ad-aware en Spybot S&D
||||||
Citaat:
Citaat:
Je vraag altijd naar de omschrijving van het bestand, wanneer iemand niks zegt. Zoals davelix al poste, msn plus! komt met adware. Deze adware ( -> sponsorprogramma) kan je tijdens de uitschakelen. Citaat:
Citaat:
Voor de tweede opmerking: Iedere dag komt nieuwe adware/spyware uit, die deze jouw beveiligingen proberen te ontwijken. Citaat:
En nog ff een hijackthis log posten in [centraal] spyware & adware.
Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 16:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat betreft dat ontvangen van virussen. Ik kan me van de laatste maanden eigenlijk niet herinneren dat iemand mij via msn iets anders dan pdf- of word-bestanden heeft doorgestuurd. Aan die bestandjes zal het niet gelegen heb. Maar ik neem aan dat als iemand ongezien virussen kan versturen, dat het eventueel ook wel kan dat ik ongezien dingen ontvang. (2) Komt er zo aan. En voor de rest: ondertussen ook gescand met Ad-Aware (in veilige modus) en die vond niets om van wakker te liggen.
|
En waarom post je dit niet hier?
|
![]() |
|
|