Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb niets met Engels, maar wel wat met de viool. Voor een Engels gedicht vind ik het niet slecht, maar het gedicht doet me weinig. Misschien komt dat ook omdat ik vind dat je muziek niet in woorden kunt vatten (wel de effecten ervan).
||
Citaat:
Voor de rest inderdaad één van de betere Engelstalige gedichten. De metafoor had ik niet helemaal door: ik zag er eerder een stukgelopen relatie in, met die viool als laatste (pijnlijke) aandenken. En eigenlijk vind ik dat beeld ook mooier. Maar da's een persoonlijke lezersinterpretatie natuurlijk ![]() Probeerde je eigenlijk te rijmen? Want dan vind ik de "musicians - vision" niet erg geslaagd, en ook het feit dat je twee keer op "violin" probeerde te rijmen... De vierde regel van de eerste strofe is ook opvallend korter dan de andere regels. Je gebruikt ook twee keer "leaving" in de eerste strofe. Maar qua sfeer zit ie zeker goed. Je ziét het zo gebeuren, bijna. Je woordenschat is ook toereikend. Ik klonk in m'n reacties een beetje streng, maar ik vind 'm zeker ok.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke dvd/cd/wat heb je als laatst gedownload/gekocht? (1) Verwijderd | 431 | 09-11-2008 13:15 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Verhalen & Gedichten |
My Violin Lil' Dutchess | 3 | 26-11-2005 22:35 | |
Muziek |
Lale Larson - Seven Deadly Pieces [klassiek/thrash] Carn | 2 | 08-06-2005 23:42 | |
Muziek |
Remains Of the Day ]{ing | 20 | 06-04-2005 13:00 | |
Verhalen & Gedichten |
i need to rest Verwijderd | 14 | 03-04-2003 19:13 |