Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat je er het beste gewoon over moet beginnen, hoe moeilijk het ook is. Er moet gewoon over gepraat worden, zwaar of niet ben ik bang. Je kunt wel tegen je vriend zeggen dat je moeite hebt met praten over problemen, en dat je het gesprek niet al te zwaar wilt maken. Het is denk ik een kwestie van wennen. Ik weet niet hoelang jullie al samen zijn? Ik heb de eerste maanden van mijn relatie ook niet heel 'open' gedaan, omdat ik mijn vriend nog niet 'door-en-door' kende. ![]() Praten over problemen moet je toch? En ik denk dat het met je vriend wel het beste is, in plaats van met andere 'vrienden'.. Maar zo denk ik erover.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders doe ik ineens zo raar en dan weet hij niet eens wat er aan de hand is. Ik verwacht dan ook niet dat ik meteen mijn hele levensverhaal bij hem kwijt kan, om het zo maar even te zeggen, maar bepaalde dingen moet ik toch écht zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat verwacht jij van vrienden? Verwijderd | 55 | 24-10-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
leeftijds verschil annetjuh | 35 | 16-05-2004 19:30 | |
Psychologie |
verslaving-->eenzaam BlackVoid | 13 | 06-05-2004 23:22 | |
Liefde & Relatie |
Waar is jullie relatie vooral op gebaseerd? Multilot | 48 | 16-03-2004 18:55 | |
Lifestyle |
Vinden jullie het zelf niet sonde? Verwijderd | 21 | 16-05-2003 15:13 |