Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2005, 18:56
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
Ik zal even de voorgeschiedenis uitleggen:

Ik heb een relatie met een heel lief iemand en op zich vind ik haar heel erg leuk en ben verliefd op haar.

Vanaf het begin heb ik regelmatig getwijfeld over m'n relatie. Ik raakte er behoorlijk van in de war. Ging zelfs denken dat ik misschien niet eens op vrouwen viel etc., terwijl dat ik zo vaak verliefd geweest ben op een vrouw en ook op m'n vriendin.

Na een tijdje zag ik het allemaal echt niet meer zitten. Ik raakte zo in de war dat ik huilbuien kreeg etc. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn relatie met haar daar voor een heel groot deel debet aan was. Toen heb ik besloten een einde aan mijn relatie met haar te maken.

We zagen elkaar echter nog wel, MSN'den veel, zoenden nog etc. M'n gevoelens voor haar werden toch weer sterker en we zijn opnieuw een relatie begonnen. Nu komen echter m'n gevoelens die ik eerst had weer terug.

Is er iemand die dit herkent of die adviezen heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2005, 19:46
Verwijderd
-> Liefde & Relatie
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 22:01
Pixxa
Pixxa is offline
kan me moeilijk inleven in je situatie.. maar probeer in ieder geval duidelijk voor jezelf uiteen te zetten wat je wilt en verwacht. Want elke keer met vraagtekens te komen is voor je partner ook niet leuk. Die kan moeilijk op je bouwen!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 22:16
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Tsjaa, als dit telkens gebeurd wanneer jullie een relatie aangaan, kunnen jullie beter een mooie vriendschap opbouwen.
Oud 29-11-2005, 14:21
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 28-11-2005 @ 23:16 :
Tsjaa, als dit telkens gebeurd wanneer jullie een relatie aangaan, kunnen jullie beter een mooie vriendschap opbouwen.
Wel rot als dan blijkt dat hij dit niet alleen bij dit meisje heeft, maar bij alle meisjes met wie hij een relatie aangaat.

Ik denk dat hij eerst even goed moet nadenken over wat hij wil en waar die gevoelens eigenlijk vandaan komen.
Oud 29-11-2005, 14:25
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 29-11-2005 @ 15:21 :
Wel rot als dan blijkt dat hij dit niet alleen bij dit meisje heeft, maar bij alle meisjes met wie hij een relatie aangaat.

Ik denk dat hij eerst even goed moet nadenken over wat hij wil en waar die gevoelens eigenlijk vandaan komen.
ja precies...anders werkt een relatie met geen enkel meisje...en dat is niet alleen voor het betreffende meisje vervelend, maar vooral ook voor jezelf...als je elke keer gaat twijfelen aan je relatie, roept dat op een gegeven moment zoals je zelf al zegt ook wel twijfels op aan jezelf...

Ik sluit me hier dus maar bij aan, want volgens mij is dat de enige oplossing alhoewel dat simpeler klinkt dan het is
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:10
Nienna*
Nienna* is offline
Allereerst ligt dit waarschijnlijk niet aan een relatie, maar aan jou.
Ten tweede: ga hiermee naar de huisarts. Het klinkt vreemd, maar ik denk dat hij/zij je kan doorverwijzen naar bijvoorbeeld een psycholoog, want óf dit meisje past helemaal niet bij je, óf jij hebt meer problemen dan je nu zelf inziet en ik denk dat laatste.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:56
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 29-11-2005 @ 18:10 :
Allereerst ligt dit waarschijnlijk niet aan een relatie, maar aan jou.
Ten tweede: ga hiermee naar de huisarts. Het klinkt vreemd, maar ik denk dat hij/zij je kan doorverwijzen naar bijvoorbeeld een psycholoog, want óf dit meisje past helemaal niet bij je, óf jij hebt meer problemen dan je nu zelf inziet en ik denk dat laatste.
Bedankt voor je tip!

Ik ben enkele weken geleden al met diverse psychische klachten naar de huisarts geweest en ik sta nu op de wachtlijst bij een studentenpsycholoog. Ik verwacht zeer binnenkort aan de beurt te zijn. Ik leg dit probleem sowieso aan haar voor.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 18:01
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Sad Rebel schreef op 29-11-2005 @ 18:56 :
Bedankt voor je tip!

Ik ben enkele weken geleden al met diverse psychische klachten naar de huisarts geweest en ik sta nu op de wachtlijst bij een studentenpsycholoog. Ik verwacht zeer binnenkort aan de beurt te zijn. Ik leg dit probleem sowieso aan haar voor.
Ah, geweldig, ik had het dus wel goed ingeschat ik was al bang dat je het verkeerd zou opvatten.
Dat je met diverse psychische klachten kampt, zegt ook al genoeg, lijkt me. Veel sterkte ermee!
Goed trouwens dat je er met haar over praat, dat kan veel opluchten en ophelderen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 10:19
evanescence
evanescence is offline
bindingsangst?
Oud 30-11-2005, 10:42
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
Citaat:
evanescence schreef op 30-11-2005 @ 11:19 :
bindingsangst?
Probably, alleen neemt het bij mij een beetje extreme vormen aan