Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 22:21
Bruut
Bruut is offline
Zoek nog een bestemming voor mn vakantie in januari

maar ik vraag me af of daar wel wat te beleven is? kan je er uitgaan enzo? en leuke excursies?

aan goeie resorts ligt het iig niet zie ik al

hoor graag jullie reacties
Oud 15-07-2005, 22:20
Verwijderd
M'n ouders en broertjes gaan zaterdag naar Sharm el Sheik. Ze gaan er vooral heen om te duiken en piramides te checken. Ik hoorde al dat het uitgaan daar wel matig is, maar ik ben er zelf nog niet geweest duss.
Oud 18-07-2005, 10:34
Inept
Inept is offline
Uhh daar zijn geen piramides, dus ze zullen wel lang moeten rijden dan... Ik ben in beide geweest. Hurghada is een lange rij hotels en je hebt er minder snorkellocaties gelijk aan het strand. Sharm al Sjeikh is ook toeristisch, maar een stuk 'relaxter'. Je hebt er heel mooie snorkellocaties gelijk aan het strand en er is dichtbij een groot natuurreservaat met o.a mangroven (heb ik nog haaien gezien ) en ook goede snorkellocaties.
Oud 19-07-2005, 19:55
Verwijderd
Leuk voor bierbuikerige Duitsers. Ga naar de kleinere plaatsen aan de kust.
Oud 20-07-2005, 13:19
Bruut
Bruut is offline
ik wil luxe.. 5*+

dat vind je niet in de kleinere plaatsen denk ik

en het moet lekker warm zijn
Oud 23-07-2005, 09:20
Inept
Inept is offline
Zal nu weer goedkoop worden denk ik...
Oud 23-07-2005, 12:11
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Inept schreef op 23-07-2005 @ 10:20 :
Zal nu weer goedkoop worden denk ik...
denk het ook ja
maargoed laat me er niet door afschrikken want dan kan je zometeen nergens meer heen op vakantie
Oud 23-07-2005, 12:52
levi's
levi's is offline
Die aanslag
is iedereen nog ok?
Oud 26-07-2005, 00:00
Verwijderd
Wij zijn zowel in Hurgada als Sharm geweest. Het is er in de zomerbloedheet en snorkelen is een geweldig ontspannen bezigheid. Je ontdek hiermee een heel nieuwe wereld. Ik vind het fantastisch. Voor ons alleen nog vakanties met snorkelgelegenheid. Ook de geschiedenis is geweldig. Probeer er van te voren wat over te lezen of kijk naar Discovery. Wat betreft het uitgaan. Bijna alle disco's zitten in de resorts. Je kunt Egypte echt niet met Spanje of zo vergelijken. Als je flink de beest uit wil hangen moet je niet daarheen gaan. Wil je nog wat moois of intressants zien: go there!
Oud 26-07-2005, 16:13
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
viperium schreef op 26-07-2005 @ 01:00 :
Wij zijn zowel in Hurgada als Sharm geweest. Het is er in de zomerbloedheet en snorkelen is een geweldig ontspannen bezigheid. Je ontdek hiermee een heel nieuwe wereld. Ik vind het fantastisch. Voor ons alleen nog vakanties met snorkelgelegenheid. Ook de geschiedenis is geweldig. Probeer er van te voren wat over te lezen of kijk naar Discovery. Wat betreft het uitgaan. Bijna alle disco's zitten in de resorts. Je kunt Egypte echt niet met Spanje of zo vergelijken. Als je flink de beest uit wil hangen moet je niet daarheen gaan. Wil je nog wat moois of intressants zien: go there!
precies wat ik zoek dus
Oud 04-08-2005, 21:30
Nephtys
Nephtys is offline
Ik ben zelf in Hurghada geweest in januari. Dat was toch nog aardig frisjes, zo'n 25 graden met een stevige wind.
Oud 06-08-2005, 13:36
Verwijderd
Ouders zijn uiteindelijk niet gegaan, het hotel waar ze zouden verblijven lag op 50 meter van het getroffen gebied.
Oud 07-08-2005, 15:35
Bloem
Bloem is offline
Ik ben in april in Sharm geweest, eigenlijk alleen maar gezont en gesnorkelt, de zee is zooo mooi. We waren er maar een weekje en daar gingen nog 2 reisdagen van af, dus verder geen excursies meer gedaan. De afstanden zijn er vrij groot, dus voor een excursie naar bijvoorbeeld een grote stad ben je echt veel tijd kwijt, om naar Cairo te gaan vertrok de bus bij ons hotel al om 4 uur 's ochtends als ik het goed heb, om maar een voorbeeld te noemen.
Oud 05-10-2005, 11:24
Bruut
Bruut is offline
Ik heb geboekt 3 januari naar hilton long beach resort in hurghada! 5 sterre all in
Oud 16-10-2005, 16:21
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
All in hotels in Egypte/Hurghada; héérlijk!
Dat 5 sterren is trouwens wel echt noodzakelijk wil je échte luxe hebben; ze nemen het er anders wel minder nauw met de hygiëne.
Oud 05-11-2005, 23:02
henkjanklaas
henkjanklaas is offline
hurghada is top alleen jammer van de russen daar! damn die zijn ernstig stelletje omhooggevallen communisten! maar tis mooi snorkelen en in het zand spelen daarzo
Oud 25-11-2005, 16:11
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 06-11-2005 @ 00:02 :
hurghada is top alleen jammer van de russen daar! damn die zijn ernstig stelletje omhooggevallen communisten! maar tis mooi snorkelen en in het zand spelen daarzo
Mja dat heb ik vaker gehoord dat die russen verschrikkelijk zijn!

Maargoed dat mag de pret niet drukken
Oud 28-11-2005, 13:42
Bruut
Bruut is offline
Actueel weer Luxor
28.11.2005 13:00 uur
weer temperatuur (°C) 32.1

Hier zit ik 2 uurtjes vanaf ofzo

Nog een maandje
Oud 30-11-2005, 20:24
Verwijderd
3 weken.