![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mac donoooooonalds mac doooooooonalds chickenwingschickewings de pizzahut ![]() ![]()
||
Citaat:
nee dit is niet waar, als je 17 bent is het soms logisch dat je niet weet hoe het allemaal moet....je moet leren, als diegene nooit een vriendin heeft gehad waar die iets mee gedaan heeft is het toch logisch dat je om raad vraagt...en leeftijd doet er hier niet aan toe....het heeft allemaal met ervaring te maken.
|
Je tong tegen d'r tepel 'tikken' als het ware, krijg je van die lekkere schokjes... En... je nagels over d'r lichaam, rug...
Oh ja, en Toblerone chocolade. En Ben&Jerry's Caramel chew Chew ijs. ![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2002 om 20:21. |
![]() |
|
Mensjes!
Denk es na , alle meisjes zijn dus echt neit hetzelfde. kanj e ookw el zien aan de dames die hier tot nu toe gepost hebben. Je kan het heel makkelijk zien bij meeste meisjes als ze wat lekker vinden. Ze kan al geil worden alsj e eenbeetje met je been trilt ofzow , of als je haar een hartstochtelijke zoen geeft in beide gevallen kun je meestal wel in dr ogen zien dat ze opgewonden word of dat ze zich anders gaat gedragen , geil dus ![]() Ik zou zeggen doe maar wat leuks ofzow maar dan wel met het nodige respect natuurlijk, niet als een wilde dekhengst meteen je lul erin raggen en neuken tot het gaat schuimen ( is wel lekker btw ![]() Ik heb welles een vriendin gehad die alleen maar wou pijpen en dat vond ik dus echt kut , ik mocht neit eens wat doen ![]() succes iig ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Je hoeft natuurlijk neit de hele tijd te vragen als je wat mag doen , maar wees gewoon creatief denk op dat moment ook aan haar zoals je dacht dat je haar voort eerst zag. Wees haar lief , verwen haar net als in je natste fantasie ![]() dit natuurlijk wel allemaal met het nodige respect , als zij nee zegt dan is het nee ![]() trouwens uit je sig Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry mensen voor het offtopic-gehalte
||
Citaat:
![]() ![]() niet verkeerd opvatten hoor , ben je niet aan het stalken ![]() ![]() okr nu ff genoeg off-topic sorry mensjes , my bad... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vraag voor de dames !! ik.ben.pro@ | 11 | 04-11-2009 17:23 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden de meiden leuk om te horen? The_Matrixxx | 24 | 09-06-2003 10:47 | |
Seksualiteit |
Nog een onderwerp waar iedereen over zwijgt... Verwijderd | 33 | 18-07-2002 16:08 | |
Seksualiteit |
Borsten "wat moet je ermee?" badtothebone | 25 | 02-05-2002 11:47 | |
Seksualiteit |
Wat vind je lekker aan een neger ? jojoba! | 15 | 19-03-2002 11:32 | |
Seksualiteit |
wat vinden de dames nou het aller lekkerste? a_bonneur | 16 | 16-02-2002 16:47 |