![]() |
||
Citaat:
op je moeder in je moeder achterlangs je moeder met je moeder en zo kan ik nog wel even doorgaan, zal ik? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: In een vulkaankrater. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ehm vreemdste plek is denk ik nog steeds tussen een drukke autoweg en een sportveld met voetballende twaalfjarigen (en nee, de twaalfjarigen zagen ons niet; of de automobilisten ons zagen weet ik niet). |
![]() |
||
Citaat:
![]() en van sarcasme zal wel geen sprake zijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() je hoéft natuurlijk hier niet te zijn en te reageren he, had je daar al bij stilgestaan slimmerdje? ontopic: in een hotelkamer met 2 wakkere spanjaarden die déden alsof ze sliepen ![]() waar ik het nog een x wil doen: geen id...dat kan ik je antwoorden als de gelegenheid zich voordoet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
What's up doc? ![]() ontopic: stuk bos wat nogal druk is op zondag. Kleedhokje badkamer. Verder niet echt rare plekken, bank is niet echt raar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste keer dat ik met het vliegtuig naar Amerika ging waren er toch zeker wel 8 wc's, en dan had ik alleen de achterste helft van het vliegtuig door gelopen.. 1 wc voor 400 passagiers is ook niet bijster prettig lijkt me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is een gezíchtsmassagestaaf ja! Tegen de rimpels. Gewoon te koop bij de Wehkamp. (daar wordt-ie ook zo aangeprezen) (ik heb serieus jarenlang gedacht dat dat echt tegen de rimpels was. Totdat ik 13 was en iemand me vertelde dat dat een kunstpiemel was. En ik dacht: maar wat moet je dan met een kunstpiemel?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() laatste keer dat ik in een vliegtuig zat waren er 2 wc's, keer daarvoor ook, beide keren stond in het foldertje van de vliegmaatschappij dat ik niet in het kleinste vliegtuig dat ze hadden zaten. Dus ik neem aan dat er ook met 1 zijn. In die vliegtuigen waar ik in zat zaten dan ook geen 400 mensen, maar zo'n 75 schat ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zie het jou (of metal in dit geval vooral, die schijterd met zn grote bek die denkt dattie het allemaal wel weet) nog niet doen hahahaha! en wat maakt het nou uit? toont gewoon dat ik humor heb en niet moeilijk doe ![]() verder ontopic: was nog een leuke plek vergeten -> in het bos terwijl we op de terugweg waren van onze vakantie, maar de bus kreeg pech. de mede passagiers en nog een paar italianen waren aan het meegluren, alsof wij niet wisten dat ze in de bosjes verscholen zichzelf aan het afrukken waren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en waarom zou ik in godsnaam met een dildo op de foto willen? ![]() smerig wijf
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En vertel eens over het vriendje? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
"Gekste plek waar je seks hebt gehad" topic! Mandii--xx | 29 | 19-09-2012 09:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gekste plek wildplassen Hellraider | 13 | 07-12-2011 21:01 | |
De Kantine |
Gekste plek waar je ooit gestoken bent? Verwijderd | 80 | 08-07-2006 18:27 | |
De Kantine |
De gekste plek waar je ooit hebt geslapen so much sushi | 133 | 26-04-2005 16:46 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
Seksualiteit |
Gekste plek waar je het ooit hebt gedaan desertrose | 56 | 11-05-2003 17:47 |