Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik raad je aan nt te doen met bio je kan altijd nog terug naar ng en je zit nu pas in de 4e stel dat je ineens ipv scheikunde iets met bio wil doen dan ben je blij dat je je opties zo breed mogleijk hebt gehouden |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik zou gaan voor N&T als je nog niet zeker weet met scheikunde of je graag de combinaties open wilt laten. Of natuurlijk als je helemaal geen biologie wilt. Voor N&G gaan is beter als je een minder druk rooster wilt, bèta-vakken zijn nogal zwaar. Daarbij kan je dan bijvoorbeeld wiskunde of Natuurkunde gedeeltelijk laten vallen. Natuurkunde 2 had je volgens mij bij geen enkele opleiding nodig, is puur als ondersteuning. Ook heb je niks aan alleen Biologie 1, voor alle Biologische opleidingen heb je het volledige vak nodig. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
N&T + Bio 12 + Ec 1 Had ik gekozen... |
![]() |
||
Citaat:
eco 1,2 wel
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik raad de ts , NT met NG aan omdat, hij dan altijd terug kan naar NG. Ook raad ik een extra vak erbij voor het geval bio niet leuk is over wib12 te moeilijk etc. Bij een extra vak kan je altijd bio of dat extra vak of schei2 ( niet handig in dit geval) na2 , wib12 laten vallen. Als dat extra vak: -ec1 aan te raden ( erg makkeliijk) en je komt er mee binnen bij veel studies. - informatica : kan handig zijn ( maar volgens mij leer je niet zo ontzettend veel op de middelbare school, maar dat geld voor alle vakken denk ik ) - vak dat je leuk vind Ik zelf heb NT/NG + ec1 rooster is niet vol , heb 30 schooluur ( = 50 min) en doe ongeveer 4 uur per week huiswerk ( vooral handelingsdelen en po's zijn er best veel ![]() ![]() ps. als je al in 4vwo zit moet je al bepaalde vakken gekozen hebben in het vrij deel toch? ps2. als je geen NT is het wel verstandig sk2 te kiezen.
Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 17:47. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zou inderdaad vooral kijken hoe het gaat met natuurkunde en wiskunde. Valt het je daarbij tegen en moet je er veel voor doen, dan is n&g met scheikunde2 en economie ofzo voor opvulling een stuk beter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb uiteindelijk NT met Bio gekozen. Ik kan het goed aan en ik ken iemand die er ook nog Eco1 bij doet en geen problemen heeft, maar wis-, natuur- en scheikunde moeten je wel echt liggen. Als je scheikunde wilt studeren zou ik zeker schei2 kiezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar misschien verandert dat over een paar maanden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
B2 Is voor bekend met de opgaves, "bewijs..... Bewijs waarom een driehoek 180 graden is. Bewijs dat ...... Etc... Voor de rest is het weinig met GR, alles moet exact met complete berekening... Natuurkunde 2 is gewoon ter ondersteuning. Ze gaan wat dieper op de stof in, maar onderwerpen zijn hetzelfde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |