![]() |
|
Verwijderd
|
Psyopus
![]() ![]() FUCK waarom heb ik deze band niet eerder ontdekt? Het selftiteld album is al in 2004 gereleased en fucking hell hoe hard is dit. Onwijs snelle en freaky gitaarloopjes, veel drumgeweld enz. Het vreemde geluid en gepiep van The Locust herken ik er zelf wel een beetje in terug en in de verte heeft het ook wel wat weg van The Tony Danza Tapdance Extravanganza. Deze band heeft gewoon alles, checken dus ![]() The White Light.mp3 The Long Road To The 4th Dimension.mp3 Official Site The Red Chord ![]() Beetje de outcast van dit stel omdat het meer grind/metal achtig is dan de 2 andere bands. De stem van de zanger is wat het voor mij wel doet bij deze band, eindelijk een beetje een verstaanbare grunt zodat je de boel een beetje kunt meebleren zonder de teksten te hoeven opzoeken ![]() Myspace HXCmp3 Daughters ![]() Nog een band in de richting van TTDTAV, veel grappige tracktitels zoals "I slept with daughters and all I got was this song written about me" en "damn those bloodsuckers and their good qualitie". Verder een beetje de stem van Jacob Banon (converge) meets een hoop raar The Locust gepiel en veel dubbele bass. Erg tof dus! Official site Weinig mp3 zooi enz van deze band te vinden maar de site heeft een player waarmee je de laatste cd luisteren kunt ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() die wil ik wel eens live zien.
|
The Red Chord heeft ook een geweldig side-project, Stomach Earth, maar het is alleen niet echt van toepassing op dit topic.
![]() Maar toch; www.myspace.com/stomachearth
||
Citaat:
het nieuwe patronaat ![]() ![]()
||
Citaat:
Acursed had als producer Mieszko Talarczyk van Nasum, zegt genoeg. luisteren die plaat ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() vind de schrijver van deze review ook; Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() kleine zaal patro is zo schattig, word tof daarzo met the locust ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mooie shit inderdaad, zaterdag en zondag geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
heuy mijn topic
![]() Beneath the Massacre ![]() Onwijs snelle grind herrie, tof dus. Official Site myspace Premonitions of War ![]() math/metal-core meuk, snel en hard, tof dus. myspace |
![]() |
|
Hunab Ku !
![]() http://www.myspace.com/hunabku Deze songs zijn hele vroege demo's, maar beuken wel. Vooral het eerste nummer en die laatste van hun Myspace
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() klinkt wel erg tof, de drums zijn wel belachelijk snel. ook tof die afrikaanse ritme's ertussen door enzo. Ik waardeer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Ereshkigal Gast, is dat niet wat te emo voor jou ![]() Ga denk ik wel naar die laatste show van Iom in Dynamo toe, jammer dat ze uit elkaar gaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
-CANDIRIA
www.candiriamusic.com -NORMA JEAN ( kennen meeste al denk ik ) www.normajeannoise.com -SCARS OF TOMORROW (mischien ook al bij de meeste bekend) www.scarsoftomorrow.net
|
![]() |
|
|