Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2005, 14:04
Little Sister
Little Sister is offline
Hoi,

Bij mijn hond is 2 dagen geleden een teen geamputeerd.Hij had de teen heel gecompliceerd gebroken en er is besloten de teen te verwijderen. Maar het punt is, nu 2 dagen later, barst hij van de energie. Hij is er aan gewend om een beetje op 3 poten te lopen, de verdoving/kalmeringsmiddelen zijn uitgewerkt en hij voelt zich té goed. Hij wil de hele tijd spelen en hij blijft maar om aandacht zeuren.

Normaal is hij meer dan de halve dag buiten aan het spelen met andere honden, maar door die teen mag hij nu alleen maar kleine stukjes, aan de riem door de straat wandelen.

Weten jullie misschien iets om mijn hond binnen bezig te houden, iets waarbij hij niet te druk wordt en niet veel hoeft te lopen?
Oud 01-12-2005, 14:22
AlopiA
AlopiA is offline
Een grote kluif?
of een bal, knuffel oid
iets waar hij lekker in zijn eentje mee bezig kan zijn

- onze hyperactieve puppy doet het goed met kluiven -
Oud 02-12-2005, 07:49
wizkid
wizkid is offline
idd een kluif, daar kan hij de hele avond aan bijten en gewoon op zijn plaats blijven liggen. Als jij een keer met hem wilt spelen en niet een balletje oid wilt gooien kan je ook een trektouw nemen of een ring, dan hoeft hij in principe ook niet veel te lopen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 13:54
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Goh, wat klinkt dat bekend.
heb met mn eigen hond bijna t zelfde gehad,
was toen naar de dierenwinkel gegaan om hun om raad te vragen
en hun hadden een 'kong' aangeraden...
die dingen waar je wat lekkers in stopt en waar ze dan een paar uur mee bezig zijn om alles eruit te snoepen....
t enige probleem was dat mijn hond t ook weer als 'balletje' zag dus dat ie daar ook achteraan wou rennen,
maar goed mijn hond ziet alles aan voor balletjes, maar als de jouwe niet zo'nballetjes junk is, zou je het kunnen proberen?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:12
wizkid
wizkid is offline
Idd een kong wil ook wel eens helpen, je kan er bijvoorbeeld wat lekker brokken induwen en dan gesmolten kaas erover dat je weer hard laat worden, of een pensstaafje dat je nat maakt, erin stopt, en weer laat droog zodat de hond het er niet meteen uitkrijgt. Onze vorige hond vond het geweldig, de hond die we nu hebben doet er helemaal niets mee.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:25
AngelLena
AngelLena is offline
of bijtringen. Moet ie alleen wel leuk vinden dan. Het is heel moeilijk om een actieve buitenhond ineens binnen te houden. Dat is ie niet gewend en die moet z'n energie ergens kwijt dus je zult hem bezig moeten houden, als lichamelijk niet wil, dan geestelijk door bv extra training.
Reageren

Regels voor berichten