Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is hij wel verliefd op je ! Als je het echt wilt weten, dan zou ik met hem eens een persoonlijk gesprek beginnen en vragen wat hij voelt!? Ik weet dat dat moeilijk is om over te beginnen spreken , maar als je het echt wilt weten, en je bent ook verliefd op hem.... Waarom niet ?
Veel geluk! ![]() |
![]() |
|
gistern ware me ouders weg en zou hij kome maar mn ouders ginge wat later weg dan de bedoelign dus was niet egt meer de moeite maar toen ging die me 1,5 uur belle egt leuk was dat
![]() ![]()
|
zorg ervoor dat hij je mee naar huis neemt, bestel een pizza, eet die samen op, luister wat muziek, lach wat met elkaar, ga een enge film kijken, pak zijn hand vast als het heel eng wordt, kijk nog een film, ga daarna slapen, vraag niets over een extra bed, spring erbij, zoek in het donker zijn mond op, en dan is het denk ik wel raak.
zo is het bij mij gegaan ten minste, en het kwam wel goed uit dat ik haar ook leuk vond, dus ja, dan weet je het wel ![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 23:02. |
![]() |
|
een meisje in zijn klas vind hem ook leuk en daar zit ik nu dus mee te chatten.
en hij smst dus ook met haar terwijl die tege mij zegt dat hij alleen met mij smst hij heb ook met haar een hele aaf aan de tel gehange hij doet gwoon psies hetzelfde!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nouw ik was toen dus behoorlijk pissed op uhm dus ik stuurde uhm een sms met we moete prate ik heb net met michelle gepraat *idee* en toen kree gik sms trug met Ja ik snaps dan zou ik maar aegge wanneer je wil prate....dan zal dat wel goed komme...maar me comp is nu egt verrot xxxxxxxxxxxxxxxxx
dus ik weer sms trug nou waar dnek je dat dat ik over iwl prate met je? krege ik dit: Als jij michlle dr bij zal ut wel over gevoelens voor mekaar? anders weet ik ut niet hoor ik ken bijna altijddus.. xxxxxxxxxxxx dus ik uhmz...en wat vin je dan van die gevoelns voor elkaar? hij: ik heb ze wel maar wel onwijz vaag jweet ut zegmaar niet bij mies weet ik ut ook neit maar k dnek datik jou wel leuker vin dus........... en nu moet ik van eenvan zn beste vriende wat met uhm neme en een vriendin van uhm zei dat die telkenas aan een gezamelijk vriend vroeg wak nou van uhm von en ze vond ook dak met uhm moest neme en dat zat ze helemaal in dr nicj te zette enzow wa moek d rnou mee (en owjeah we smse nu egt elke dag heel vaak)
|
Wat ik meegeklrgen heb dat de naamloze vriend van Parlaatje.. Hints zit te geven aan Parlaatje.. En Parlaatje opbelt en smst..
Maar dat hij hetzelfde doet bij Michelle.. En Parlaatje word er pissed om? En dan zegt de naamloze vriend dat hij in de war is, door zijn gevoelens voor Parlaatje.. En vrienden van de naamloze vriend zeggen tegen Parlaatje.. Dat de naamloze vriend Parlaatje wel ziet zitten.. Zoiets. Parlaatje, ik heb geen idee wat je hiermee aanmoet. Sorri ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |