Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik jouw was zou ik dus proberen met z'n allen af te spreken dat jullie niet meer op gewijzigde tijden gaan werken, tenzij degene die de tijden bepaald expliciet gevraagd heeft of je op de gewijzigde dag kan.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is al meerdere keren door het personeel aangekaart dat we dit heel vervelend vinden, maar ze blijft er maar mee doorgaan, ik denk dus niet dat het helpt om het nog een keer te zeggen. Bovendien is de relatie met het personeel niet echt goed, dus de meeste mensen zijn waarschijnlijk wel bereid om aan Balance's idee mee te werken, maar een paar zullen dat dan weer niet doen. Bovendien verlengt ze gewoon het contract niet van mensen die haar niet aanstaan dus daar zitten veel mensen ook niet op te wachten. Maar het is op zich wel een idee om het voor te stellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik geloof dat wettelijk er weinig voor gregeld is binnen de onderneming of de huisregels vaak wel. Maar wat betreft de wet ik weet het niet :$
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 3) ikbenschipper1 | 500 | 25-07-2007 16:40 | |
Beleidszaken |
De kantine Dark Phoenix | 126 | 15-07-2007 16:40 | |
Seksualiteit |
Meeting! 14 oktober, 20:00 uur, Utrecht Thee Muts | 108 | 19-10-2005 21:41 | |
Werk, Geld & Recht |
deel van loon inhouden..? EaSy-M3 | 20 | 31-07-2005 11:16 |