Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen via de verkeerde kant komen, rotondes zijn al zo irritant ![]()
||
Citaat:
Heb jij licht op je fiets en staat die altijd aan als het moet? Ja, die staat aan. Steek jij netjes je hand uit als je afslaat? Meestal wel, maar niet in te scherpe bochten of met teveel bagage. Verleen jij voorrang als je dat hoort te doen (of neem je eerder voorrang)? Meestal verleen ik voorrang wanneer dat van mij wordt verwacht. Rij je wel eens langs een vrachtwagen waar ie je eigenlijk slecht kan zien (dode hoek)? Ik blijf altijd achter de vrachtwagen. Fiets je op de stoep? Alleen als ik aan 't werk ben of opzoek ben naar een stalplek. Gebruik jij je bel als je langs iemand wil of race je er gewoon langs (ook als het maar krap is)? Meestal bel ik wel. Ga je wel eens over een weg waar fietsers helemaal niet mogen rijden? Ik rij niet over auto(snel)wegen. Maak je wel eens agressieve gebaren naar andere weggebruikers? Niet dat ik weet. En wat je nog meer kwijt wil over jouw fietsgedrag ![]() Krijg ik daar extra bedenk tijd voor?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: