Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2005, 23:29
ZerO
ZerO is offline
Jaaa (bijna) iedereen heeft een mobiel en wil ik daarom alles weten over jullie mobiel/bel lifestyle !!

Geef je een naam aan je mobiel ? Kun je een beeld van iemand krijgen aan de hand van hun mobiel en ringtone ? Knap je af op mensen met een mobiel uit 1999 ? Vind je het fijn als mensen zich aan je ringtone ergeren ?

Waar bel je graag en waar praat je het liefst over aan de tel ? Heb je wel eens een mobiel gejat of raak je juist altijd je mobiel kwijt !

vertel !!
Oud 25-11-2005, 23:33
ZerO
ZerO is offline
ohja ik begin

Ik heb een leuke siemens mobiel alleen laat ik het vaak op de grond vallen waardoor er nu krassen op zijn gekomen
Het is irritant als ik mijn mobiel vergeet want dan bellen mensen me opeens veel meer lijkt het en dan kan ik niet opnemen
ik sms te vaak en ik heb een TRRrrrrring ringtone en ik vind het soms fijn om in de trein te bellen omdat ik me anders verveel maar het liefst bel ik gewoon op mijn kamer of ergens waar het rustig is

ohja en ik haat tmf ringtones en mensen die altijd hun mobiel op tafel leggen of aan hun nek hangen :/
Oud 25-11-2005, 23:34
Gadje
Gadje is offline
Ik sms heel veel en ik heb mn geluid altijd uitstaan want dat vind ik zo stom als iemand mij belt en iedereen kan mijn kirby ringtone horen. Verder heb ik een hippe telefoon met camera, maar eigenlijk is ie alweer verouderd. Sindskort heb ik mmsen ontdekt maar helaas werd daar mijn rekening ook hoger van Ik heb mn telefoon altijd bij want ik mis m echt als ie er niet is.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 23:36
Metal
Metal is offline
ik heb geen mobiele telefoon
als dat niet hard is, dan weet ik het ook niet meer.

ik denk trouwens dat er in nederland niet meer dan 10.000 jongeren zonder gsm zijn.

als het niet nog minder is.
Oud 25-11-2005, 23:40
MTpower
MTpower is offline
Ik heb een Samsung E720 met een mp3 beltoon.
Niet veel mensen houden van mijn soort muziek en vinden het dus erg irritant als mijn mobiel overgaat en ja, dat vind ik leuk
Verder bel ik niet veel, ik heb hem meer voor "noodgevallen" en om bereikbaar te zijn
Verder is het leuk speelgoed voor als je je verveelt
Ik knap niet af op mensen met een "verouderde" mobiel, net als met computers, het is bijna onmogelijk om bij de tijd te blijven met die dingen en daarbij zijn ze ook nog eens gruwelijk duur, wat niet iedereen kan/wil betalen
Waaronder ik, ik had het geluk tegen een leuke aanbieding aan te lopen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 23:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een ouderwetse baksteen grote nokia, en ik heb 'm altijd uit staan, of op stil, zodat IK kan bepalen wanneer ik met iemand wil praten. Eigenlijk gebruik ik 'm alleen voor noodgevallen en om af en toe te SMSen naar Engeland (want way cheaper dan bellen)
Oud 25-11-2005, 23:53
ZerO
ZerO is offline
ik walg van mensen die op maandag ochtend hun wilde zaterdag nacht uitgebreid bespreken in de trein
EN toen kwam hij tussen mijn tieten verhalen hoef ik van onbekenden niet te horen
Oud 25-11-2005, 23:54
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb sinds kort een telefoon en ik hoor vogelgetjielp als hij af gaat Dat vind ik erg prettig want ik hoor het nooit
Oud 25-11-2005, 23:57
Boas
Boas is offline
Ik heb sinds 3 kwart jaar een mobiel. Gebruik hem niet echt veel.. vergeet hem ook regelmatig mee te nemen. Maar zo af en toe is het wel handig. Verder heb ik een hekel aan irritante ringtones en bellers in het openbaar vervoer.
Oud 26-11-2005, 00:03
Verwijderd
ik heb die enorm geile ladyphone jajaja.
de roze. <3

ik bel eigenlijk vrij weinig, smsen doe ik wel veel. ik heb een abo en ik heb elke maand belminuten over, ik mag ze ook meenemen dus over een jaar heb ik honderden euries aan belminuten denk ik how uncool.

ik bel niet graag in het openbaar omdat zulke mensen irritant zijn. thuis heb ik kut bereik dus ja daarom bel ik niet zo vaak.

ik heb een standaard suffe ringtone, maar nieuwe downloaden is me teveel gedoe, ik zou niet eens weten hoe het moet. meestal staat het geluid ook uit, want ik hoor hem toch nooit.

er staan allemaal dubieuze functies op mijn foon zoals een calorieenteller en een boodschappenlijstfunctie maar de camera erop vind ik wel tof.

en het interesseert me geen ruk wat voor mobiel mensen hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:07
George
George is offline
Ik heb al drie jaar dezelfde telefoon, we hebben een erg diepe band en ik noem hem Christoffel, hoewel ik hem eigenlijk nooit gebruik en hem ook zelden nog bij me heb. Ik heb een relaxte ringtone die zo gaat van 'tuuu tuuu tududutududutudu tuuu tuuu tududu' en hij schijnt vet irritant te zijn voor iedereen behalve mij.
We hebben wel af en toe ruzie, dan is de batterij leeg en doet hij vet irritant en ja, dat kan ik nou eenmaal niet hebben.
Ik hou niet van mensen die patsen in de trein en dan allemaal ongepaste verhalen gaan vertellen tegen degene met wie ze praten.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:08
Verwijderd
Ik heb een uiterst simpel Philips geval, omdat ik destijds voor mn verjaardag een telefoon vroeg met als enige eis dat ie een lange accutijd had. En dat heeft-ie. Heb verder nooit een 'hippe' telefoon gehad. Op zich wil ik wel eens nieuwe, mja misschien als mn nieuwe baan me iets oplevert .
Verder ben ik nog wel erg tevreden met mijn ouderwetse ringtone, ik vind die halve orkesten die je op hoort stijgen uit de treinbank achter je maar strontvervelend!
Maar ms ook wel slim dat ik niet een dure heb, want ik heb dus de neiging om dat soort dingetjes wel eens kwijt te raken.
Alhoewel ik deze al wel lang heb.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:21
Verwijderd
Ik heb een oldskool nokia 3330 die altijd uitvalt als je me belt, tenzij ik m elke dag oplaad, wat ik nu dus ook doe. Ik sms veel, en word meestal gebeld. Ik heb een satc beltone en dat vind ik natuurlijk supervet. Het kan me echt geen reet schelen wat voor mobiel iemand heeft, maar ik word wel gek van hele trancenummers die aangaan als iemand gebeld word. En ik vind het ook irritant als je echt het typische tuuttuut tuuttuut geluid heel vaak hoort als je ergens loopt of in de bus zit. Ik kan me echt irriteren aan mensen die heel hard praten als ze bellen in de bus, al doe ik 't zelf volgens mij ook.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:29
Carn
Carn is offline
ik heb een sony-ericsson k300i; SMS als een ethopiër met honger die een zak met nieuwe rijst vreet. Verder is mijn ringtone Slayer's Angel of Death. Ik bel amper, en als ik bel of gebeld word dan moet het rustig om mij heen zijn want ik ben snel afgeleid. Het interesseert me geen reet wat voor mobiel anderen hebben want mij maakt het ook geen donder uit..als ie maar kan bellen. Alhoewel fotos nemen wel leuk is.
Oud 26-11-2005, 00:39
Verwijderd
Ohja ik vind t altijd een beetje lomp staan als er iets moois is of een festival op school of een ongeluk of whatever, dat iedereen dan met zn mobiel daar foto's van gaat maken, zz.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:41
Carn
Carn is offline
inderdaad. foto-functionaliteit in een telefoon leent zich natuurlijk alleen maar voor emo-foto's voor op een geel scholieren forum.
Oud 26-11-2005, 00:47
Metal
Metal is offline
foto's van omgelukken maken is echt fout.
ik heb wel foto's gemaakt van een leraar die een paar jochies op school in elkaar sloeg.

helaas moest ik toen het fotorolletje inleveren.
Oud 26-11-2005, 01:27
berlin
berlin is offline
ik heb destijds een telefoon van 10 euro ( AANBIEDING)aangeschaft met een semi-prepay/semi-abo. Van tele2.
Hij is heel lelijk maar niet groot en heel makkelijk ingebruik zz.
Er zit geen fotocamera op en ook geen optie om mp3ringtones te downloaden. ik haat ringtones ook heel erg. er is zelfs een heel programma over op tmf; de ringtone top 10 en in de intro zeggen ze: HOE WEET JE OF IEMAND COOL IS? DAT HOOR JE AAN ZIJN RINGTONE! echt take a hike, tmf

ik heb een TRING TRING, de beltoon heet US RING 2. vaak heb ik m op tril staan omdat t het zo fijn aanvoelt. als ik in de trein bel praat ik automatisch zachter.
ik sms heel veel.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:32
Ragnar
Ragnar is offline
Mijn telefoon is zwart en ik heb als ringtone brute deathmetal.
Oud 26-11-2005, 01:39
Verwijderd
ik heb een motorola v525 die onder de krassen zit en vandetrapvalbestendig is
ik heb en abonnement,van 25 euro,maar daar zit ik elke maand dik overheen,mijn ringtone is die van "viben" omdat mijn broertje die eest had en ik m zo heerlijk fout vind
ik bel het liefst ergens op een rustig plekje,maar soms maak ik me schuldig aan de al eerder genoemde "zaterdagbesprekenopmaandagochtend"gesprekken in de trein
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 26-11-2005 @ 01:03 :
ik heb die enorm geile ladyphone jajaja.
de roze. <3

ik heb een standaard suffe ringtone, maar nieuwe downloaden is me teveel gedoe, ik zou niet eens weten hoe het moet. meestal staat het geluid ook uit, want ik hoor hem toch nooit.

er staan allemaal dubieuze functies op mijn foon zoals een calorieenteller en een boodschappenlijstfunctie maar de camera erop vind ik wel tof.

en het interesseert me geen ruk wat voor mobiel mensen hebben.
Een E530 heeft bluetooth, je hoeft dus niet eens beltonen te downloaden, je vraagt aan een vriend die ook bluetooth heeft of hij ze even door wilt sturen naar jouw telefoon.
Of je schaft een bluetooth usb stick aan en verstuurd ringtones/muziek/plaatjes etc. van je computer naar je telefoon
Met zo'n usb stick kun je ook de foto's die je hebt gemaakt met die toffe camera () doorsturen naar je pc en weer van je telefoon verwijderen zodat je nóg meer foto's/filmpjes kan maken
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:43
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-11-2005 @ 01:47 :
foto's van omgelukken maken is echt fout.
me·dia1 (de ~ (mv.))
1 de middelen tot overdracht en verspreiding van kennis en informatie
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:44
Metal
Metal is offline
Citaat:
berlin schreef op 26-11-2005 @ 02:27 :
ik heb destijds een telefoon van 10 euro ( AANBIEDING)aangeschaft met een semi-prepay/semi-abo. Van tele2.
Hij is heel lelijk maar niet groot en heel makkelijk ingebruik zz.
Er zit geen fotocamera op en ook geen optie om mp3ringtones te downloaden. ik haat ringtones ook heel erg. er is zelfs een heel programma over op tmf; de ringtone top 10 en in de intro zeggen ze: HOE WEET JE OF IEMAND COOL IS? DAT HOOR JE AAN ZIJN RINGTONE! echt take a hike, tmf

ik heb een TRING TRING, de beltoon heet US RING 2. vaak heb ik m op tril staan omdat t het zo fijn aanvoelt. als ik in de trein bel praat ik automatisch zachter.
ik sms heel veel.
tmf
Oud 26-11-2005, 07:09
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 02:43 :
me·dia1 (de ~ (mv.))
1 de middelen tot overdracht en verspreiding van kennis en informatie
ramptoerisme
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 08:18
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Katje schreef op 26-11-2005 @ 08:09 :
ramptoerisme
U hebt gezocht op ramptoerisme:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2005, 08:19
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
berlin schreef op 26-11-2005 @ 02:27 :
. er is zelfs een heel programma over op tmf; de ringtone top 10 en in de intro zeggen ze: HOE WEET JE OF IEMAND COOL IS? DAT HOOR JE AAN ZIJN RINGTONE! echt take a hike, tmf
jaa waar gaat de wereld heen
Oud 26-11-2005, 08:55
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Ik weet nieteens wat voor merk mijn telefoon draagt laat staan dat ik dat ding een naam geef.
Soms laad ik de batterij op en dan staat hij een paar dagen aan tot de batterij leeg is en als ik m dan weer oplaad heb ik allemaal boze voicemails omdat mijn telefoon dus uit stond.

In de trein zet ik het geluid uit, en ik heb een ringtone die meer bij grote stoere negers past.
Oud 26-11-2005, 09:10
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb zon vierkante van sony ericsson, hij maakt fotos en kan smsen.
ik kan ook op internet maar dat doe ik niet, dat vindt mijn telefoon volgens mij niet zo leuk want hij gaat soms van de toetsenblokkade af en dan op internet. waarik dan een uur later achterkom.
ik sms haast nooit, bel ook niet zo vaak, alleen om te zeggen 'hoi ik kom wat later' ofzo.
ik betaal ongeveer een 10tje per maand aan btg denk ik.

ik heb allemaal foute ringtones via bluetooth ve vriend gekregen, nu heb ik de a-team theme

ik erger me er vooral aan als mensen in de trein of bus uitgebreid al hun zogenaamd leuke ringtones aan vrienden laten horen. allemaal.

en ik heb ooit een vriendje zonder mobiel gehad en dat vond ik toch wel irritant eigenlijk. want je kan niet zomaar even iets smsen wat je kwijt wil.
en verder knap ik dus niet af op een oude mobiel want de mijne is ook schroot aan t worden.
Oud 26-11-2005, 09:15
jimi
jimi is offline
ik heb een nokia ik weet niet hoe hij heet maar hij is heel fijn en ik hoef hem maar 1 keer per 5-7 dagen op te laden.
vaak heb ik ook een andere omdat mijn chicki allemaal telefoons krijgt van zijn werk en dan mag ik zijn oude maar tot nu toe vind ik mijn nokia nog het fijnst.
mijn rekeningen varieren tussen de 50 en 100 euro en ik maak mijn sms bundel nooit helemaal op.
de laatste tijd zijn mijn rekeningen lager omdat ik heel veel op school ben, met mijn vriendje woon en een vaste telefoon heb.
ik bel ook in de trein en dan praat ik over waar ik zin in heb, en doordat ik zo zacht praat heeft niemand er last van. (ik doe het niet in de ochtendspits)
laatst zat ik tegenover een man die in zijn telefoon net zo lachte als een paard en hij hield maar niet op en die wilde ik graag beuken.
verder vind ik het alleen maar leuk als mensen prive dingen gaan bespreken in de trein, ik heb de spits en metro in een half uurtje wel uit hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:19
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik sms heel veel en ik bel nooit ik word altijd gebeld en ik word meestal gebeld als er een feestje is ofzo en dan hoor ik die mensen gek doen ofzo.
en verder heb ik een lelijk stom ding met stomme ringtones enzo maar ik heb geen geld en ik kan niet sparen dus koop ik geen nieuwe yiiiha
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:52
11568
11568 is offline
Ik heb een nokia 8210i [geloof ik], een zwarte en ik vind het wel een fijn ding. Ik had hiervoor een jaar of 2/3 geen mobiel gehad en ik dacht dat ik dat wel best vond maar ik zou 'm nu niet echt meer kunnen missen, het is toch handig als je je verveelt in the middle of nowhere. Ik ga geen geld uitgeven aan ringtones. Heb een keer een of ander huge pakket gedownload maar die kreeg ik niet in mijn telefoon
Mijn ringtone heet geloof ik Just jazzy , het is de leukste die erop staat. Voor mijn moeder [die me een beetje vaak belt] heb ik een andere ingesteld, die standaard nokia tune, dan weet ik dat ik niet per se hoef op te nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:53
11568
11568 is offline
Ohja en ik neem nooit meer een abonnement, ik betaal nu 3 euro per maand standaard maar daar komt meestal nog een rekening van 30/40 euro overheen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:04
Verwijderd
ik had eerst een telefoon die altijd op stil stond omdat ik me erger aan mensen die hun ringtone af laten gaan in het openbaar vervoer.
Nu heb ik een nieuwe en heb ik speedcore als beltoon, zodat ik me er op een andere manier tegen af zet. Hoe rebels

Ik heb een razr, met 2 abo's zodat ik goedkoop uitben en die telefoon heb. Er zit een camera op, maar die gebruik ik niet. Verder bel ik en sms ik wat af.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:09
Roadrunner
Roadrunner is offline
ik heb een oude siemens a52 zonder kleurenscherm en het boeit me heulemaal niets Ik sms toch alleen maar en af en toe bel ik een keertje.

ik erger me alleen maar aan mensen die net n nieuwe telefoon hebben en als er dan een nog nieuwer model uitkomt, ze doen alsof hun telefoontje maar waardeloos is.

en ringtones maken me niet zo uit

als ik bel is het alleen om te melden dat ik bijvoorbeeld laat thuis kom ofzo, nooit voor de lol want eht kost zoveel geld en ik ben hem heel vaak kwijt, en dan word ik altijd gebeld dus dan kan ik neit opnemen. en als ik m een keer altijd bij me heb word ik noooit gebeld
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:12
merels
merels is offline
ik heb geen abbonement omdat ik het zonde vind om veel geld uit te geven aan bellen. Soms koop ik beltegoedkaarten maar niet zo vaak. Ik sms niet heel veel en bel ook niet heel veel.
Ik vind treingesprekken afluisteren juist heel leuk, vooral als de hele coupé zich aan een persoon stoort.
Oud 26-11-2005, 10:21
woezel
woezel is offline
ik heb zo n sagem die niks kan, zelfs niet trillen en ik bel heel weinig en als ik naar mn ouders wil bellen, rinkel ik gewoon ff en dan bellen ze terug. sms'en doe ikook niet vaak tenzij er iets gebeurd is en om af te spreken.
Oud 26-11-2005, 10:29
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Gadje schreef op 26-11-2005 @ 00:34 :
Ik sms heel veel en ik heb mn geluid altijd uitstaan want dat vind ik zo stom als iemand mij belt en iedereen kan mijn kirby ringtone horen. Verder heb ik een hippe telefoon met camera, maar eigenlijk is ie alweer verouderd. Sindskort heb ik mmsen ontdekt maar helaas werd daar mijn rekening ook hoger van Ik heb mn telefoon altijd bij want ik mis m echt als ie er niet is.
Hahaha, ik heb ook een Kirby Ringtone
Naja, Ik SMS ongeveer 140 SMSjes in de maand meestal.Heb groepen in mn telefoon, waardoor ik afwisselend, een Duke Nukem, Kirby, Zelda en Rise of the Triad ringtone heb <3.Mijn camera is crap, en er staan alleen maar fotos op die niet al te zinnig zijn. Bijvoorbeeld Sinterklaas in september en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:34
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
merels schreef op 26-11-2005 @ 11:12 :
ik heb geen abbonement omdat ik het zonde vind om veel geld uit te geven aan bellen.
Dat is dus echt iets wat er nog ingebakken zit van vroeger. Tegenwoordig heb je 200 belminuten voor 2,50 euro per maand. Ik snap daarom ook niet dat er nog mensen prepay bellen.

Ik heb Nokia smartphone en bel niet veel. Ik bel liever niet in het ov want niemand hoeft te weten wat ik te bespreken heb. Ik kijk niet op mensen neer die een oude telefoon hebben, ik zou mijn eigen telefoon ook niet kunnen/willen betalen maar ik heb hem gratis gehad.

Je kunt zeker wel een beeld van iemand krijgen d.m.v. hun ringtone, vooral als ze een mp3 als ringtone gebruiken. Zo had ik er ooit 1 van Autechre, <3.
Oud 26-11-2005, 10:40
jimi
jimi is offline
Citaat:
merels schreef op 26-11-2005 @ 11:12 :

Ik vind treingesprekken afluisteren juist heel leuk, vooral als de hele coupé zich aan een persoon stoort.
ja
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:46
Jolene
Jolene is offline
Ik heb de oude mobiel van mn vader gekregen,geen idee welk merk en dat soort zooi .Bellen vind ik stom dus dat doe ik nooit ik word alleen gebeld door mn vader en vrienden als ze uitwillen ofzo.Ohja mn ringtone is iets met lalalala.En er staan allemaal foto's van lamme mensen op
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:55
merels
merels is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-11-2005 @ 11:34 :
Dat is dus echt iets wat er nog ingebakken zit van vroeger. Tegenwoordig heb je 200 belminuten voor 2,50 euro per maand. Ik snap daarom ook niet dat er nog mensen prepay bellen.

.
klopt, het is een beeld wat ik heb + idee dat je ergens aan vastzit. ik ga eens rondkijken op sites
Oud 26-11-2005, 10:58
Verwijderd
Ik heb ook geen mobiel. Maar omdat ik toch wil meepraten doe ik net alsof.

Als ik er één zou hebben zou ik de aller coolste hipste hebben met een murloc sound of iets anders dubieus als beltoon in sprankelende tonen die het menselijk hoorvermogen overstijgen en je moet er 2k megaubergigapixelfoto's mee kunnen maken en natuurlijk PDA, GPS, iRDA, QBZ, UWHFF, IKKWKWHWH, ANBW, ETC. En hij moet natuurlijk lazors kunnen schieten omglazorgunspewpewpew !

Laatst gewijzigd op 26-11-2005 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:11
Gary X
Gary X is offline
Mijn mobiel heet "telefoon", ik walg van de mobiele telefoons. Turken en Marokkanen die de hele dag hun muziek op de luidsprekers van de telefoon zetten, "ik hoef je grafgejengel niet te horen, koop oordopjes, of jat ze!" denk ik dan. En meisjes die om je heen zitten die drie keer bellen in het openbaar vervoer en aan iedereen hetzelfde domme verhaal ophangen over welke acht jongens ze dit keer gepijpt heeft. Dan ben je bij iemand die continu zo'n debiel ding in z'n handen heeft, jezus, ik bel je wel de volgende keer, dan krijg ik meer aandacht. En sms is de boodschap, je hoeft dus niet 100.000 keer per dag te sms-en, zoveel belangrijks heb je niet te vertellen, of bel dan gewoon 5 minuten. En mensen in het openbaar die met opzet extra lang hun ringtoon af laten gaan om even te laten horen hoe tof hun wel niet zijn, "nou je bent het helemaal binkie, neem dat tyfus ding nou maar gewoon op!" denk ik dan. Of mensen die met geluid aan spelletjes gaan zitten spelen.

Mobiele telefoons interesseren me geen hol, als ie maar belt en trilfunctie heeft. Niet gelijk pervers denken jongens en meisjes! Ik hoef geen spiksplinternieuwe telefoon die vers op de markt is, of nog niet eens, ik wil er geen gesprekken over, je kan de pot op. Ik heb een ringtone, van Thee Headcoats, ik vind het een leuk nummer, maar ik neem zsm op. Ik bel het liefst 's avonds en als het echt nodig is, verder gebruik ik het als horloge.
Oud 26-11-2005, 11:12
roman
roman is offline
ik heb een samsung e700 met abbonement.. een hele irritante circus ringtone, ik irriteer me er zelf aan dus ik heb altijd `t geluid uit. of soms op de verkeerde momenten staat ie wel aan.. ik heb biojvoorbeeld vaak in de trein dat ik muziek zit te luisteren en denk 'wat de fack zitten die mensen steeds te kijken... wat vaak blijkt is dat m,n telefoon z,n circus act aan het vertonen is..

oh ja ik heb `m wel altijd bij me en hij staat altijd aan zowat want het is de enige telefoon die ik heb.. heb geen vaste.

en het boeit me geen fuck wat voor telefoon iemand heeft.. als er maar een klepje opzit want dan ben je echt cool
Oud 26-11-2005, 11:15
Verwijderd
ik heb een sonyericsson, want m'n vader werkt daar, dus krijg ik gratis telefoons. het is wel een oude, en ik kan wel een nieuwere krijgen, maar dat wil ik niet, want dan moet ik weer uitvinden hoe dat ding werkt enzo, en daar ben ik te lui voor. oja ik smste eerst heel veel, maar nu bel ik vaker.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:22
thunder110
thunder110 is offline
Ik heb een smartphone van Orange (zo'n SPV) omdat ik mijzelf altijd voorhoud dat ik geil op gadgets die veel kunnen, maar eigenlijk houd ik voornamelijk van design, functionaliteit kan me werkelijk gestolen worden . Ik heb een ringtone van Bob Marley, maar eigenlijk staat mijn telefoon praktisch op de trilfunctie. Verder sms ik gigantisch veel en is Orange een kutprovider.
Oud 26-11-2005, 11:58
kuik
kuik is offline
ik heb een telefoon met abonnement gehad voor mn verjaardag omdat ik nooit bereikbaar ben en ik heb geen idee wat voor soort. en iedereen zegt altijd 'oh mooie telefoon' maar ik vind m helemaal niet zo boeiend.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:13
Verwijderd
Ik ben niet zo gek op bellen, ik neem vaak niet op en vergeet soms m'n telefoon. Hij staat bijna altijd op stil, het is een samsung klepperd en hij heeft geen naam nee. Ik heb er vroeger wel eens compromitterende foto's mee gemaakt maar dat doe ik nu niet meer, de laatste foto die ik gemaakt heb is gemaakt op lowlands, het is CB die zit te smoken bij mn tent.

ja ik krijg snel een beeld van mensen met een drop it like its hot ringtone of een heb je even voor mij.

ik raak mijn telefoon wel eens kwijt in huis en dat is vervelend want omdat hij op stil staat heeft het geen zin om te bellen vanaf een andere.

ik gebruik hem trouwens wel als wekker. en als ik bel bel ik vaak best lang, dus alsnog hoge rekeningen. en smsen hou ik ook wel van, en ik ben er niet zo heel blij mee als ik lange voicemailberichten heb.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:16
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 02:40 :
Een E530 heeft bluetooth, je hoeft dus niet eens beltonen te downloaden, je vraagt aan een vriend die ook bluetooth heeft of hij ze even door wilt sturen naar jouw telefoon.
Of je schaft een bluetooth usb stick aan en verstuurd ringtones/muziek/plaatjes etc. van je computer naar je telefoon
Met zo'n usb stick kun je ook de foto's die je hebt gemaakt met die toffe camera () doorsturen naar je pc en weer van je telefoon verwijderen zodat je nóg meer foto's/filmpjes kan maken
oja weet ik, ik jat mijn broertjes bluetooth ding altijd.
ik heb geen vrienden met hippe ringtones
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-11-2005 @ 01:29 :
ik heb een sony-ericsson k300i
gebruik mijn mobiel wel dagelijks maar niet super veel. en ik heb een goedkoop abbonement.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten