Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ach te enthousiast he. ONtopic dan maar.
Er word voor de eerste keer touch EN knoppen goed afgewisseld En een slim camera systeem, dat wil zeggen je speelt sonic rush op twee schermen tegelijk,en die bepaalt voor jou waar sonic hoort.(wennen voor 10 min daarna goddelijk) MMM eeh 3d boss battles. Muziek voor de (dreamcast kenners jetsetgrind radio) En geloof mij dat is pure orgiej. En we gaan verder. Special stages uit sonic 2 (*PUNT 1*OMG als je de megadrive niet kent tyf dan op) En blaze nieuwe character toegevoegd die een spin move heeft *punt 1* die is echt zoo gaaf ze word geen bal ze staat staand te flippen als een LEIP en daarna boost ze als een DEBIEL weg. Tja ik heb ook de andere games (ik ben tja sonic leip) Maar dit is zeker de beste ever kwa snelheids gevoel. Aangezien er nog wat (SCHAAM JULLIE) mensen in zitten die het nodig vinden een revieuw te lezen raad ik jullie www.ign.com aan. En voor de mensen die zoeken al vermoeiend vinden *fap* speciaal voor jullie Daar kan je mijn zelfde *fap* verhaal lezen. Ooh Q tja ik was gewoon beetje blij enzo denk dat dit zowel duidelijk is keej ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat: