Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EAC Easy CD-DA Extractor Cdex Voor meer info klik hier! |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dus niet dat je weer wat een WMA is, een wma is een file van meestal maar 12 KB..dus niet te groot voor achtergrond muziek...als je het niet gelooft kijk dan maar eens onder het kopje midi/wma op www.rentadabo.nl en omdat tog 98% van mijn bezoekers met internet explorer komt kan tog bijna iedereen de muziek horen..en voor de anderen....PECH, het kwaliteitsverlies valt ook wel mee...vergeleken met een midi is het een hele goeie vooruitgang!!
En toevallig zijn wma's bijzonder handig om in je profile te gebruiken op bijvoorbeeld chatpoint.nl [Dit bericht is aangepast door koosje2001 (02-02-2002).]
|
![]() |
Nah ik wil me dus onderscheiden van de nerds, want dat ben ik dus niet....een egte nerd is bol, zit de hele dag in ze stoel achter de computer chips te eten en doet nooit ze haar...loopt de hele dag in zijn pyjama...nauw ik wil je best vertellen...dat doe ik NIET.
Jij moet dus ook nog een hoop leren bijvoorbeeld wat een nerd is!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het was sarcastisch bedoelt.. aap [situatie stimulatie mode] je ontdekt een rechtermuisknop.. het wordt nog mooier; je ontdekt de eigenschappen van een bestandje! en als dat nog niet genoeg is.. zie je daar waarempel het getal 12kb staan!! en wat is dat nou?! het is een .wma file.. conclusie; élke wma.. ook al duurt het liedje een halve dag.. is 12 kb groot.. leuk toch? nu kan je een mp3 site beginnen (excuces; wma site).. en uitgroeien tot de meeste wmaz.. en dat met maar 10 mb!! [/situatie stimulatie mode] [Dit bericht is aangepast door Harrie (03-02-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|