Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 11:37
Blacksummers
Blacksummers is offline
Beste mensen, dit keer ben ik radeloos en mss voor een tijdje down want dit begin een lastige tijd worden

Een week geleden (op een woensdag geloof ik) had ik waarschijnlijk buikgriep en moest ik overgeven waar mijn lief erbij was. Daarna was ik aan het uitzieken, mijn buikgriep verminderde wel maar als mijn lief erbij is voor een simpele dag zoals wandelen in stad of plezier maken, dan begin ik zo'n zenuwachtige gevoel te krijgen bij haar terwijl ik nu bijna 3 maanden met haar zit en al een keer een relatie gehad van 1 jaar.

Nu weet ik nog altijd niet zeker of het aan mijn buikgriep ligt waardoor ik voor moment een hele zwakke maag heb, en waarom ben ik zo zenuwachtig bij haar eigelijk ? Omdat ik bang zou zijn om opnieuw over te geven waarbij ze bij mij is ? Of heb ik bindingsangst ?

Zijn er mensen die dit hebben, moet ik me nog blijven uitzieken ? Alle tips zijn van harte welkom, ik zal het hard nodig hebben voor mijn lichaam///relatie (ik kijk meer uit naar mijn relatie)

ps: ik weet niet of dit in lichaam/gezondheid moest zijn of bij liefde/relatie of het met psychologie te maken heeft (i.v.m. bindingsangst)

Blacksummers
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 12:02
Verwijderd
Rustig aandoen, en je bedenken dat overgeven niet erg is. Zenuwen gaan vanzelf wel weg
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten