Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoals Niemand is volmaakt, ikzelf ben daar het perfekte voorbeeld van.
Meer van die onzin op www.bondzondernaam.be
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
was ooit ook slogan van het Engelse progressive houselabel Boxed Boys. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wel een aanrader ![]()
||
![]() |
Citaat:
MORE MORE MORE, pak dat andere vel maar ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
"you're not a failure when you fall, you are when you dont stand up"
- "You may be disappointed if you fail, but you are doomed if you dont try." - "You do not have to be great to start, but you have to start to be great." - "The key to success is for you to make a habit throughout your life of doing the things you fear." - "You're going to make mistakes in life. It's what you do after the mistakes that counts." - "Continuous effort -- not strength or intelligence -- is the key to unlocking our potential." - "Learn as you were to live forever, live life as you were to die tomorrow." staan er nog veel meer hier: http://www.salesquest.nl/spreuk_van_de_week.htm Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 19:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-ik heb voldoende zelfvertrouwen -mensen gaan graag met mij om -ik voel me innerlijk ontspannen -ik ben een evenwichtig mens -Iedereen maakt fouten. Niets aan de hand, het hoort er gewoon bij. -ik heb mijn angsten voldoende in de hand -het gaat iedere dag beter met me -je bent nooit te oud om te leren -als sommige waardevolle dingen afvallen, geeft dat weer ruimte voor nieuwe waardevolle dingen -Als ik me in de steek gelaten voel, is dat een goede gelegenheid om te kijken waar ik aan kan werken -als ik me verveel is dat een goed moment om na te gaan of ik iets plezierigs kan gaan doen -ik ben goed in.... -ik verdiep mij in...... -ik heb voldoende doorzettingsvermogen -ik kan goed tegen kritiek -kritiek is niet plezierig en toch kan ik er mee leven -onterechte kritiek zet ik altijd snel uit mijn gedachten -het leven is de moeite waard -het leven is interessant -ik voel me goed -dit is lekker -ik heb goede hoop voor de toekomst -ik kan mezelf goed beheersen -ik kan genieten van een leuke ontspannen avond -ik mag andere mensen graag -ik heb genoeg tijd om leuke dingen te doen die ik het liefst doe -eigenlijk ben ik gelukkig -ik ben tevreden -ik zou dit niet willen missen -geen ramp, volgende keer beter -dat heb ik goed aangepakt -zie je wel dat ik het kan -mooi werk -zo, dat zit er weer op -het gaat me iedere keer beter af -eigenlijk viel het best mee -ik heb ervan geleerd -mezelf verwijten maken heeft geen zin -ik mag fouten maken -Nu stoppen met piekeren. Het verandert niets aan de situatie. -ik ben zorgzaam -ik heb de kracht om door te gaan in moeilijke periodes/situaties -ik kan mijn grenzen aangeven -ik kan negatieve uitspraken relativeren -ik kan voor mezelf opkomen -ik ben behulpzaam -ik ben trots op mijzelf -ik ben een mooie vrouw/man -ik mag ook rust nemen -ik mag mijn gevoelens uiten -iedereen is wel eens onzeker, dat is heel normaal -ik mag ook genieten van eten -ik mag best wat aankomen, dat zal me goed staan. Deze zijn dus van Parnassia in Den Haag. Zoals ik al eerder zei, van sommigen word ik juist opstandig van dit klopt echt niet. Maar andere zijn ook goed. Als je ze elke dag een keer opdreunt, ga je er misschien vanzelf in geloven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
deze zinnetjes zijn goed voor je zelfvertrouwen woehoee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic nummer 93!! Verwijderd | 492 | 13-04-2007 13:59 | |
Vrije tijd |
Transfers en Geruchten deel IV Verwijderd | 500 | 31-08-2004 23:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Positieve discriminatie Verwijderd | 63 | 19-07-2003 17:13 | |
ROC Amsterdam mag gezichtssluier in pauzes verbieden. Isa | 194 | 09-04-2003 07:20 | |
Nova Reportage: Islamitische (basis)scholen Aramo | 61 | 16-04-2002 17:22 |