Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga even terug naar die instellingspagina, en dan kan je de settings ook handmatig nakijken. geavanceerd/advanced.
Naar mijn ervaring is dat wel degelijk een probleem met internet explorer, en niet direct een probleem van de site zelf. In sommige gevallen helpt het alleen maar om Internet Explorer opnieuw te installeren.
||
Citaat:
![]() maar ik heb xp2 dan staat er dat ik win xp opnieuw moet instaleren ![]() o en 2dagen geleden ofzo toen deed die site het nog wel op me pc ![]()
|
Misschien zijn er nog wel wat mogelijkheden.
1) Systeemherstel uitvoeren naar enkele dagen geleden. start -> alle programma's -> bureau-accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel. Dit zou kunnen werken... 2) Eerst SP2 verwijderen en dan die scf /scannow uitvoeren. Hiervoor heb je in feite wel je originele WindowsCD nodig, en zo zal je hele systeem (en dus ook IE en al haar verwijzingen naar andere programma's) hersteld worden, naar een Windows zonder SP2. Dat kan dan nadien opnieuw erbijgezet worden. 3) Dit zou ik doen, omdat je anders wel even aan het klooien bent, en het alleen maar is om een paar sites aan de gang te krijgen: FireFox erop zetten, en hopen dat dan weer alles werkt.
Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 18:45. |
![]() |
||
Citaat:
2. recovery cd kwijt 3. nog uit te voeren... maar is er geen andere manier om IE te installen? want ik merk dat ik ook geen filmpjes en muziek(radio) meer kan streamen ![]()
||
Citaat:
2. Dat is kut, natuurlijk. Maar ook hiervoor was ik al bang. 4. Misschien dat er nog vanalles fout loopt, maar ik kan op dit moment geen andere toveroplossing bedenken. Er zal heus nog wel een manier bestaan om IE op een fatsoenlijke manier te installeren, maar dat gaat een manier zijn die ik (nog) niet ken. Ik denk toch vooral dat er zodanig verschillende windows-dingen corrupt zijn (willekeurig, en misschien merk je nog niet de helft van alles wat fout loopt) dat het het snelst en meest efficiënt zal gaan om er met de grove borstel (= windows reinstall of scf /scannow) door te gaan. Iemand anders een beter idee?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hyves doet raaaaaaaar (help) Verwijderd | 4 | 10-05-2010 20:06 | |
Software & Hardware |
Internet: te langzaam en veel foutmeldingen Verwijderd | 7 | 17-01-2009 15:08 | |
De Kantine |
Hoe snel typ jij? Saarah | 51 | 01-01-2007 22:39 | |
Software & Hardware |
Gedeeltelijk internetverbinding? Leeuwtje | 3 | 29-06-2006 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |