![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, hoe? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze kunnen hoogstens lachen als je de gang oploopt en je laat een scheet waarvan de buren denken dat er bij jullie een bom ontploft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je na meer dan een week nog steeds niet wil lukken!!!! ![]() Verder je kan het het beste gewoon zeggen als het je echt zo dwars zit. Maar maak je je er niet een beetje te druk over? waarschijnlijk heeft je vriend ook wel zo zijn dingetjes die hij wat vervelend vindt bij jou thuis. En één dagje missen is ook niet het einde van de wereld, toch? Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 22:07. |
![]() |
||
Citaat:
Dan begrijpt ie dan toch wel lijkt me?
||
![]() |
Citaat:
Lekkere duppelende water wat op je blaas werkt. En ze krijgen de gedachte: stom mens, wie gaat er nou douche terwijl we aan het eten zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan ook niet zomaar naar de wc bij andere mensen thuis, douche aan doen (of kraan kan soms ook al genoeg zijn) helpt dan wel. Het leidt jezelf vooral af. Praat verder op jezelf in; het is echt niet raar dat je naar de wc gaat, helemaal niet zelfs, iedereen doet dat. (Ik heb dit overigens vooral heel erg met plassen, dat kan ik echt niet wanneer ik iemand hoor buiten de deur, of wanneer ik het gevoel heb dat er iemand aan zou kunnen komen. Nu gaat het wel beter, maar 't is echt heel vervelend. 't Is ook enorm onbewust, ik kan er zelf weinig aan doen, ik moet me er alleen heel bewust van worden dat niemand op me let en dat het niet raar is. Jij hebt hetzelfde. Blijf op jezelf inpraten.) Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 10:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() (Op vakantie is dat écht een hél, ik dronk altijd zo min mogelijk en kon zo het plassen beperken tot alleen 's ochtends en 's avonds. Mijn ouders begrepen dat echt niet, en gingen me dwingen, terwijl dat juist echt averechts werkt. ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Licht in het hoofd, angst, stress. OnderkofferMe | 5 | 06-10-2013 17:03 | |
Psychologie |
[Angst] voor mensen die zichzelf wat aandoen YYY | 6 | 21-09-2011 13:12 | |
Psychologie |
Vreemde-wc-angst overwinnen.. Verwijderd | 45 | 21-08-2011 14:02 | |
Psychologie |
Ik ben zelf te opletterig en angstig tegelijk Komkommertje | 7 | 28-09-2003 11:02 | |
De Kantine |
Vertrouwd - met de WC Evito | 56 | 30-01-2003 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
wc-problemen... NoNameGiven | 16 | 28-10-2002 12:00 |