![]() |
|
X-Men 3: The Last Stand
![]() Een middel om de mutanten te genezen dreigt de loop van de geschiedenis te veranderen. Voor het eerst hebben de mutanten een keuze: hun unieke gaven behouden, al leven ze daardoor in afzondering, of hun krachten afstaan en mens worden. Dit drijft de tegengestelde standpunten van de twee leiders tot het uiterste. Professor Charles Xavier (Patrick Stewart) en zijn X-Men prediken tolerantie, terwijl de Brotherhood van Magneto (Ian McKellen) gelooft in het recht van de sterkste. De X-Men zullen een strijd moeten voeren die een eind maakt aan alle oorlogen. Overige filmposters: klik hier! Regisseur: Brett Ratner. Release-datum in Nederland: Donderdag 25 mei 2006. Filmduur: 104 minuten. Trailer: klik hier! Officiële website: http://www.x-menthelaststand.com .
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond 'm heel erg goed. ![]() ![]() Er worden in deze film weer nieuwe personages geïntroduceerd, waarvan ik Juggernaut (gespeeld door Vinnie Jones) veruit de slechtste vind. Totaal overbodig personage. Wolverine irriteerde me af en toe, maar dat deed hij in de vorige films ook. Ik ga even op spoilers over:
Spoiler
Ik vraag me af of er nog een nieuwe "X-Men" film komt? Er is nog zoveel dat onderzocht kan worden; met name de persoonlijke geschiedenis van professor Xavier en Magneto. ![]() *kijkt op imdb.com* Oh joepie, er komt een nieuwe film aan! ![]() ![]() ![]() ![]() Kortom, om een einde te maken aan deze lange post: deel 3 was nog lang niet zo slecht, en ik vind echt dat hij het bekijken waard is. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb wel begrepen dat er weinig Phoenix te zien valt en dat het meer "Super Jean" is, maar goed. Roeien met de riemen die je hebt enzo.
|
![]() |
Heb je tot ná de aftiteling gekeken? Er schijnt nog een (belangrijk?) stuk na de aftiteling te komen. Zie ook:
Message to X3 Moviegoers Seeing The Last Stand this weekend? IGN has an important tip. May 22, 2006 - You're planning to see X-Men: The Last Stand this weekend, right? We expect most of you are. That being the case, apart from our regular reporting on the movie, IGN FilmForce now asks you to do one important thing. If you're an X-Men fan, you'll regret it if you don't! At the theater this weekend, when the credits roll, when the audiences begins to filter out of the exits... keep your seat. And then, perhaps, share this little secret with a few of your friends: the movie isn't over. We don't want to spoil anything for you, but we want you to know that the scene that follows isn't your typical post-credits tack-on. It's a coda for one of the main characters. The scene is maybe 30 seconds in length, but it's enough. And it will surely be one of the more talked moments in the fan community. Think you know what this scene is? Guess all you want, but chances are that you won't see it coming. Major mutant war happens this Friday! Wolverine yells, "Hold the line!" - that stand's not easy. All you have to do is hold on through the end credits - that's much easier. You don't want miss the coda! Hieronder nog een link van een Sneakpeek van X3. Deze sneakpeek bevat spoilers!! http://thelaststand.dell.com.edgesui...eek/large.html Er schijnt naast een "Magneto spin-off" ook een "Wolverine spin-off" te komen. En er zijn vermoedens dat er waarschijnlijk nóg een X-men trilogy komt, want HIER in dit topic kun je ergens lezen dat "Juggernaut" een contract heeft t/m X-men 6. Moet zelf maar even zoeken waar dat ergens staat, want dat topic heeft ondertussen 25 pagina's. Misschien dat ik dit weekend maar eens naar X3 ga. Zit er al héél lang op te wachten, dus kijk er nu echt naar uit! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
On topic: Negatieve kritieken of niet(dat valt vooralsnog ook wel mee ), dit is iets wat je echt voor jezelf moet gaan bepalen. De critici kunnen hun verantwoordelijkheid niet aan als het gaat om films van regisseurs die ze doorgaans verachten. Het kan best een matige film zijn, maar de kans dat ze de film afzeiken alleen omdat het hier een Ratner-film betreft is groter dan normaal. Vooral ook omdat de eerste twee werden gemaakt door een alom geprezen filmmaker. Mijn spider sense tintelt in ieder geval.
Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 20:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik betaal ten eerste voor de film inclusief credits, dus als ik de credits wil zien blijf ik hiervoor zitten, maar dat ik ervoor betaal is maar bijzaak. Hoofdreden waarvoor ik vaak ook blijf zitten tijdens de credits is gewoon om nog even "na te genieten" en nog wat van de sfeer op me in te laten werken. Wat goede muziek tijdens de aftiteling werkt daar behoorlijk goed aan mee. Stukjes die ná de aftiteling komen zijn natuurlijk ook nog mooi meegenomen. Ik hoor btw niet tot de gasten die denken stoer te zijn door te blijven zitten en sisgeluiden maken naar mensen die (denken) wél een leven te hebben ![]() Maar dat is ieders eigen mening. Jij kijkt de credits liever op IMDB, een ander doet dat liever in de bios zelf na de film. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb helaas niet het soort vrienden dat in staat is om fatsoenlijk na te genieten, maar ikzelf doe dat wel. In stilte. Ik ben meestal na afloop van een film ook "enigszins afwezig", zo bemerkte een maat van me laatst nog ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat nagenieten in stilte kan ik me nog enigszins voorstellen. Bij mij echter roept het alleen toch nog nét niet het gevoel op van wat ik in de bios had, aangezien ik dan maar naar mijn stomme beeldscherm zit te kijken ![]() Maar ik heb genoeg gezegd over aftiteling/credits. Nu misschien maar weer ontopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder wil ik wel een spoilertje gepost zien worden over het filmpje na de eindcredits, aangezien ik met een groep erheen was die niet op zulke dingen wil wachten. Verder ben ik het er niet mee eens dat sommige rollen te klein zouden zijn om uberhaupt te introduceren. Die personages kunnen gewoon nog in latere delen worden gebruikt, zonder tijd nodig te hebben om te introduceren. Kijk maar naar Colossus in X2 evenals Kitty. Iceman zag je ookal in X1. Je maakt als kijker toch die link. Ook Beast zag je eerder in X1 of X2 als mens. Over eventuele nieuwe films: ben benieuwd of en wanneer we Gambit ooit zullen zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Oh, en die marathon was hier (Eindhoven Rockcity) in de plaatselijke Pathé. Weet niet waar ze nog meer waren.
||
Citaat:
Kan iemand mischien in een spoiler zetten wat er in dat filmje gebeurt. Wat in de aftiteling komt aub ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 21:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'k Ben gisteren naar X3 geweest en moet zeggen dat hij me toch behoorlijk meegevallen is, vooral ook omdat ik toch een hoop kritiek erover gelezen heb. Ben het op sommige puntjes wel eens, maar ik maak er geen drama van zoals sommige dat doen. Ik weet zeker dat als de film op die kritiekpuntjes wél goed was, dat er dan wel weer iets anders te zeuren zou zijn geweest.
Spoiler
Wat ik wel leuk vond is dat de film genoeg open laat voor (in het) eventuele vervolg:
Spoiler
Zo zijn er vast nog wel wat meer dingetjes, maar ik vind het wel weer genoeg tekst voor nu. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Wat heb jij in de kast staan (DVD's) DanielC | 39 | 29-03-2008 23:18 | |
Films, TV & Radio |
Wilke felm je het lietst gezaan hebt en wat je ervon vand #22 Verwijderd | 500 | 26-06-2006 20:25 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 |