Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2006, 17:35
Severus
Severus is offline
X-Men 3: The Last Stand

Een middel om de mutanten te genezen dreigt de loop van de geschiedenis te veranderen. Voor het eerst hebben de mutanten een keuze: hun unieke gaven behouden, al leven ze daardoor in afzondering, of hun krachten afstaan en mens worden. Dit drijft de tegengestelde standpunten van de twee leiders tot het uiterste. Professor Charles Xavier (Patrick Stewart) en zijn X-Men prediken tolerantie, terwijl de Brotherhood van Magneto (Ian McKellen) gelooft in het recht van de sterkste. De X-Men zullen een strijd moeten voeren die een eind maakt aan alle oorlogen.

Overige filmposters: klik hier!

Regisseur: Brett Ratner.

Release-datum in Nederland: Donderdag 25 mei 2006.

Filmduur: 104 minuten.

Trailer: klik hier!

Officiële website: http://www.x-menthelaststand.com .
Oud 25-05-2006, 17:36
Carn
Carn is offline
volgens de reviews is het een grote hoop ellende. Maar toch ga ik m wel kijken downloaden.
Oud 25-05-2006, 17:55
Severus
Severus is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-05-2006 @ 18:36 :
volgens de reviews is het een grote hoop ellende. Maar toch ga ik m wel kijken downloaden.
Ik heb de film zojuist in bioscoop Calypso te Nijmegen gezien (voorstelling van 15:45 uur - en druk dat het was!).

Ik vond 'm heel erg goed. Het is een tijd geleden dat ik de eerste twee films heb gezien, maar dit derde deel deed me toch meer dan de vorige films. Geweldige special effects hier en daar, en het acteerwerk van vooral Patrick Stewart en Ian McKellen was weer eens helemaal top.

Er worden in deze film weer nieuwe personages geïntroduceerd, waarvan ik Juggernaut (gespeeld door Vinnie Jones) veruit de slechtste vind. Totaal overbodig personage.

Wolverine irriteerde me af en toe, maar dat deed hij in de vorige films ook.

Ik ga even op spoilers over:

Spoiler

Ik vraag me af of er nog een nieuwe "X-Men" film komt? Er is nog zoveel dat onderzocht kan worden; met name de persoonlijke geschiedenis van professor Xavier en Magneto.

*kijkt op imdb.com* Oh joepie, er komt een nieuwe film aan! Die gaat "Magneto" heten en schijnt over de achtergrond van Magneto en professor Xavier te gaan! Ik ben benieuwd en kijk er in ieder geval naar uit!

Kortom, om een einde te maken aan deze lange post: deel 3 was nog lang niet zo slecht, en ik vind echt dat hij het bekijken waard is.
Oud 25-05-2006, 18:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-05-2006 @ 18:55 :

Ik vraag me af of er nog een nieuwe "X-Men" film komt? Er is nog zoveel dat onderzocht kan worden; met name de persoonlijke geschiedenis van professor Xavier en Magneto.

*kijkt op imdb.com* Oh joepie, er komt een nieuwe film aan! Die gaat "Magneto" heten en schijnt over de achtergrond van Magneto en professor Xavier te gaan! Ik ben benieuwd en kijk er in ieder geval naar uit!
Je hebt ook de comics waarin al veel uit de doeken wordt gedaan

Ik heb wel begrepen dat er weinig Phoenix te zien valt en dat het meer "Super Jean" is, maar goed. Roeien met de riemen die je hebt enzo.
Oud 25-05-2006, 18:59
Big D
Big D is offline
Heb je tot ná de aftiteling gekeken? Er schijnt nog een (belangrijk?) stuk na de aftiteling te komen. Zie ook:

Message to X3 Moviegoers
Seeing The Last Stand this weekend? IGN has an important tip.

May 22, 2006 - You're planning to see X-Men: The Last Stand this weekend, right? We expect most of you are. That being the case, apart from our regular reporting on the movie, IGN FilmForce now asks you to do one important thing. If you're an X-Men fan, you'll regret it if you don't! At the theater this weekend, when the credits roll, when the audiences begins to filter out of the exits... keep your seat. And then, perhaps, share this little secret with a few of your friends: the movie isn't over.

We don't want to spoil anything for you, but we want you to know that the scene that follows isn't your typical post-credits tack-on. It's a coda for one of the main characters. The scene is maybe 30 seconds in length, but it's enough. And it will surely be one of the more talked moments in the fan community.

Think you know what this scene is? Guess all you want, but chances are that you won't see it coming.

Major mutant war happens this Friday! Wolverine yells, "Hold the line!" - that stand's not easy. All you have to do is hold on through the end credits - that's much easier. You don't want miss the coda!

Hieronder nog een link van een Sneakpeek van X3. Deze sneakpeek bevat spoilers!!

http://thelaststand.dell.com.edgesui...eek/large.html

Er schijnt naast een "Magneto spin-off" ook een "Wolverine spin-off" te komen.
En er zijn vermoedens dat er waarschijnlijk nóg een X-men trilogy komt, want HIER in dit topic kun je ergens lezen dat "Juggernaut" een contract heeft t/m X-men 6. Moet zelf maar even zoeken waar dat ergens staat, want dat topic heeft ondertussen 25 pagina's.

Misschien dat ik dit weekend maar eens naar X3 ga. Zit er al héél lang op te wachten, dus kijk er nu echt naar uit!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 19:04
Severus
Severus is offline
Citaat:
Big D schreef op 25-05-2006 @ 19:59 :
Heb je tot ná de aftiteling gekeken? Er schijnt nog een (belangrijk?) stuk na de aftiteling te komen.
Nee, dat heb ik niet gedaan (doe ik nooit) en nou heb ik wel spijt. Hopelijk komt die bewuste scène gauw als bootleg op het Internet.
Oud 25-05-2006, 19:13
Uice
Uice is offline
Sowieso is het kut als mensen tijdens de aftiteling weglopen.
Oud 25-05-2006, 19:35
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ga hem wel even kijken als die beschikbaar is.
De andere 2 films waren ook erg leuk

Maar die Magneto en Wolverine films zijn nog niet bevestigd.
Dus nog maar even afwachten of ze echt komen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 19:57
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-05-2006 @ 20:13 :
Sowieso is het kut als mensen tijdens de aftiteling weglopen.
Gelul. Als je credits wilt zien surf je maar naar IMDB. Doe ik ook. Ik heb echt zo'n schurfthekel aan die eikeltjes die stoer denken te zijn door te blijven zitten en sisgeluiden te maken naar mensen die wél een leven hebben. En die dus weggaan.

On topic:

Negatieve kritieken of niet(dat valt vooralsnog ook wel mee ), dit is iets wat je echt voor jezelf moet gaan bepalen. De critici kunnen hun verantwoordelijkheid niet aan als het gaat om films van regisseurs die ze doorgaans verachten. Het kan best een matige film zijn, maar de kans dat ze de film afzeiken alleen omdat het hier een Ratner-film betreft is groter dan normaal. Vooral ook omdat de eerste twee werden gemaakt door een alom geprezen filmmaker.

Mijn spider sense tintelt in ieder geval.

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 19:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Trouwens erg jammer dat al die Marvel-helden door verschillende maatschappijen zijn opgekocht. Nu zullen we nooit een fatsoenlijke cross over zien
Oud 25-05-2006, 20:07
Big D
Big D is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-05-2006 @ 20:57 :
Gelul. Als je credits wil zien surf je maar naar IMDB. Doe ik ook. Ik heb echt zo'n schurfthekel aan die eikeltjes die stoer denken te zijn door te blijven zitten en sisgeluiden te maken naar mensen die wél een leven hebben. En die dus weggaan.
Dat slaat dus ook nergens op. Dus omdat jíj de credits bekijkt op IMDB moet een ander dat ook maar doen? Vind ik dus totaal niet.
Ik betaal ten eerste voor de film inclusief credits, dus als ik de credits wil zien blijf ik hiervoor zitten, maar dat ik ervoor betaal is maar bijzaak. Hoofdreden waarvoor ik vaak ook blijf zitten tijdens de credits is gewoon om nog even "na te genieten" en nog wat van de sfeer op me in te laten werken. Wat goede muziek tijdens de aftiteling werkt daar behoorlijk goed aan mee.
Stukjes die ná de aftiteling komen zijn natuurlijk ook nog mooi meegenomen.

Ik hoor btw niet tot de gasten die denken stoer te zijn door te blijven zitten en sisgeluiden maken naar mensen die (denken) wél een leven te hebben

Maar dat is ieders eigen mening. Jij kijkt de credits liever op IMDB, een ander doet dat liever in de bios zelf na de film.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 20:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Big D schreef op 25-05-2006 @ 21:07 :
Dat slaat dus ook nergens op. Dus omdat jíj de credits bekijkt op IMDB moet een ander dat ook maar doen? Vind ik dus totaal niet.
Ik betaal ten eerste voor de film inclusief credits, dus als ik de credits wil zien blijf ik hiervoor zitten, maar dat ik ervoor betaal is maar bijzaak. Hoofdreden waarvoor ik vaak ook blijf zitten tijdens de credits is gewoon om nog even "na te genieten" en nog wat van de sfeer op me in te laten werken. Wat goede muziek tijdens de aftiteling werkt daar behoorlijk goed aan mee.
Stukjes die ná de aftiteling komen zijn natuurlijk ook nog mooi meegenomen.

Ik hoor btw niet tot de gasten die denken stoer te zijn door te blijven zitten en sisgeluiden maken naar mensen die (denken) wél een leven te hebben

Maar dat is ieders eigen mening. Jij kijkt de credits liever op IMDB, een ander doet dat liever in de bios zelf na de film.
Ik ben altijd keurig op de hoogte als er stukjes na de credits komen. Dan blijf ik ook zitten. Maar ik bekijk de credits liever op mijn gemak en met directe informatie voorhanden. Daarnaast geef ik helemaal niets om soundtracks(wel om scores, btw) dus daar hoef ik ook al niet voor te blijven zitten.

Ik heb helaas niet het soort vrienden dat in staat is om fatsoenlijk na te genieten, maar ikzelf doe dat wel. In stilte. Ik ben meestal na afloop van een film ook "enigszins afwezig", zo bemerkte een maat van me laatst nog
Oud 25-05-2006, 20:23
Big D
Big D is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-05-2006 @ 21:16 :
Ik ben altijd keurig op de hoogte als er stukjes na de credits komen. Dan blijf ik ook zitten. Maar ik bekijk de credits liever op mijn gemak en met directe informatie voorhanden. Daarnaast geef ik helemaal niets om soundtracks(wel om scores, btw) dus daar hoef ik ook al niet voor te blijven zitten.

Ik heb helaas niet het soort vrienden dat in staat is om fatsoenlijk na te genieten, maar ikzelf doe dat wel. In stilte. Ik ben meestal na afloop van een film ook "enigszins afwezig", zo bemerkte een maat van me laatst nog
Uit je eerdere post kon ik niet opmaken dat je dus wél blijft zitten tijdens de aftiteling/credits. Had meer het idee dat je die liever kijkt op IMDB.

Dat nagenieten in stilte kan ik me nog enigszins voorstellen. Bij mij echter roept het alleen toch nog nét niet het gevoel op van wat ik in de bios had, aangezien ik dan maar naar mijn stomme beeldscherm zit te kijken

Maar ik heb genoeg gezegd over aftiteling/credits. Nu misschien maar weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 20:52
Welgemeend
Welgemeend is offline
1 en 2 vond ik geweldig binnen het genre, wel kut dat Nightwalker niet in deel 3 zit.

En de enige keer dat ik ben blijven zitten voor de credits was na Dreamcatcher, omdat ze een trailer van the matrix 2 lieten zien. Geloof ik. .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 23:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-05-2006 @ 20:57 :
Gelul. Als je credits wilt zien surf je maar naar IMDB. Doe ik ook. Ik heb echt zo'n schurfthekel aan die eikeltjes die stoer denken te zijn door te blijven zitten en sisgeluiden te maken naar mensen die wél een leven hebben. En die dus weggaan.
Ik vind het anders wel interessant om te zien hoeveel mensen wel niet aan zo'n film hebben gewerkt.
Oud 25-05-2006, 23:19
Welgemeend
Welgemeend is offline
Je telt na iedere film hoeveel mensen meewerkten?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 23:22
Menahem
Menahem is offline
X-men 3.

Wát een teleurstelling!
De eerste helft viel best mee, niets bijzonders maar ook niks vervelends.
De tweede helft flikkerde de film regelrecht de heuvel af
Erg ongeloofwaardig, veel onzinnige scenes, personages die dingen doen die werkelijk nergens op slaan.
Regelrechte stripverkrachting imho.

Ik had me er zo op verheugd

Helaas heb ik de scene na de credits ook niet gezien.
De credits kijk ik niet. Ze gaan ten eerste vaak te snel en het interesseert me werkelijk niet wie er best boy of wat dan ook is.
Tenzij er bij de credits goede muziek wordt gedraait óf het mooi is vorm gegeven (zoals bij running scared).

Heeft iemand toevallig een link naar het bewuste filmpje?
Oud 25-05-2006, 23:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-05-2006 @ 00:04 :
Ik vind het anders wel interessant om te zien hoeveel mensen wel niet aan zo'n film hebben gewerkt.
Ik ook. Daarom surf ik regelmatig naar IMDB.
Oud 26-05-2006, 07:36
Verwijderd
Ik blijf iig zo lang mogelijk zitten bij de credits. Het helpt iig als er tijdens de credits nog aparte dingen worden vertoond (production stills, extra filmpjes, bijzondere vormgeving).

OT: X-Men 2 vond ik al niks, dus X-Men 3 lijkt me ook bar slecht.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 08:23
Severus
Severus is offline
Zouden we weer on-topic kunnen gaan? Dit is geen topic over wie er nou wel of niet blijft om de credits te kunnen bekijken.
Oud 26-05-2006, 08:37
DanielC
DanielC is offline
Ik blijf ook altijd nog even zitten tijdens de credits. Het is altijd zo druk met mensen die dan de zaal uitgaan, ik ga meestal als het wat rustiger is. Ik ga trouwens niet sissen naar mensen die weg gaan, ik ga ze altijd uitschelden, dat ze geen respect hebben enzo.

Anyway, in het andere topic zei ik dat ik comicbook verfilmingen niet zo boeiend vind, daar ga ik maar even tegenin, want X-men is wel retecool. Ik ga 'm z.s.m. bekijken.

Laatst gewijzigd op 26-05-2006 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 09:08
geen punt :|
geen punt :| is offline
Even een vraagje: komt Cyclops in deze film vaker in beeld dan in X2? Zag namelijk laatst X2 en die viel vies tegen, omdat Cyclops maar een bijrolletje had. Is dat nu anders?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 13:05
Severus
Severus is offline
Citaat:
Röps schreef op 26-05-2006 @ 10:08 :
Even een vraagje: komt Cyclops in deze film vaker in beeld dan in X2? Zag namelijk laatst X2 en die viel vies tegen, omdat Cyclops maar een bijrolletje had. Is dat nu anders?
Nee, Cyclops komt in deze film nóg minder voor dan in "X2."
Oud 26-05-2006, 13:17
Carn
Carn is offline
Jup, James Marsden's rol is niet zo groot omdat hij geloof ik in dezelfde periode ook aan Superman Returns moest beginnen.
Oud 26-05-2006, 15:12
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Ben woensdag naar de marathon geweest; minder zwaar dan ik had verwacht.
Ik vond hem heel vet, maar sommige personages waren zo miniscuul dat je je afvraagt hoeveel nut het eigenlijk had om ze nu nog te introduceren. Zoals Angel en Arclight etc. Van die eerste had ik zowieso meer verwacht (blonde Russel met vleugels, mwahahaha).
Oud 26-05-2006, 15:40
Flowtje
Flowtje is offline
Die allerlaatste scene.
Oud 26-05-2006, 21:19
Stevill
Stevill is offline
Ben Benieuwd.
Oud 26-05-2006, 21:29
Amisha
Amisha is offline
Ik heb erg genoten van de film al zou ik meer mutanten willen zien o.a. Gambit...

Laatst gewijzigd op 26-05-2006 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 09:26
Verwijderd
Bar en bar slecht!
Als immens grote fan, was dit niks anders dan een grote teleurstelling op elk aspect van de film!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 10:09
Jolt
Jolt is offline
Ik in de strip, helpt Jean met haar phoenix nou juist de X-man.

Dus dat vind ik een beetje dubbel zinnig.
Oud 27-05-2006, 15:50
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik moet er nog heen...

Ik hoor in mn omgeving echt totaal verschillende meningen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 20:45
2079
2079 is offline
Ik heb deel drie nog niet gezien, maar in de eerste twee vond ik Patrick Stewart en Ian McKellen het meest overtuigend. Dat terwijl die Hugh Jackman als Wolverine een nogal flauw personage neerzette.
Trouwens vanavond om 23.00 op National Geographic komt een aflevering van Is It Real? over de waarheid achter de X-Men .
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 21:30
Dexter_M
Dexter_M is offline
Vanmiddag even gezien en vond het een erg leuke film, met lekker veel actie 7/10
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 21:41
Qimm
Qimm is offline
Ik vond um dus leuk Hugh Jackman... zonder shirt... in een strakke leren broek... Maar de film was ook leuk hoor
Ik blijf normaal altijd zitten voor de credits, maar we gingen er maar vanuitdat er niets meer kwam... helaasch...
Oud 28-05-2006, 10:05
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Severus schreef op 26-05-2006 @ 14:05 :
Nee, Cyclops komt in deze film nóg minder voor dan in "X2."
Ok... bagger... dan hoef ik 'm niet te zien. Dan kijk ik liever Gossip andermaal
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:17
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 26-05-2006 @ 16:12 :
Ben woensdag naar de marathon geweest;
Waar was/waren de marathon(s) eigenlijk?

Verder wil ik wel een spoilertje gepost zien worden over het filmpje na de eindcredits, aangezien ik met een groep erheen was die niet op zulke dingen wil wachten.

Verder ben ik het er niet mee eens dat sommige rollen te klein zouden zijn om uberhaupt te introduceren. Die personages kunnen gewoon nog in latere delen worden gebruikt, zonder tijd nodig te hebben om te introduceren. Kijk maar naar Colossus in X2 evenals Kitty. Iceman zag je ookal in X1. Je maakt als kijker toch die link. Ook Beast zag je eerder in X1 of X2 als mens.

Over eventuele nieuwe films: ben benieuwd of en wanneer we Gambit ooit zullen zien.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:34
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Röps schreef op 26-05-2006 @ 10:08 :
Nee komt weinig voor omdat die met superman returns bezig is
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 15:59
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ben er vandaag ook naar toe geweest. erg vette film.

colossus heeft een grotere rol. colossus = cool.
iceman heeft een grotere rol. iceman = cool. (letterlijk)
Juggernaut = ook cool.
Beast = mega cool.
Jammer dat Nightcrawler ontbreekt, dat was mijn favoriet in X2. Ga zeker dat X3-spel spelen waar verteld wordt waar Nightcrawler was tijdens de film.....
En goddamn, waar is Gambit???? Dat is de ubercoole X-man aller tijden, en hem laten ze er gewoon uit!!
Spoiler
Oud 28-05-2006, 16:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-05-2006 @ 15:59 :
Ben er vandaag ook naar toe geweest. erg vette film.

colossus heeft een grotere rol. colossus = cool.
iceman heeft een grotere rol. iceman = cool. (letterlijk)
Juggernaut = ook cool.
Beast = mega cool.
Jammer dat Nightcrawler ontbreekt, dat was mijn favoriet in X2. Ga zeker dat X3-spel spelen waar verteld wordt waar Nightcrawler was tijdens de film.....
En goddamn, waar is Gambit???? Dat is de ubercoole X-man aller tijden, en hem laten ze er gewoon uit!!
Spoiler
Ja idd, Gambit is ook mijn favo Het accent van the Juggenaut was echt gaaf
Oud 28-05-2006, 16:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Een juggernaut die er niet uitziet zoals in de comics is geen echte Juggernaut
Oud 28-05-2006, 17:01
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 28-05-2006 @ 14:17 :

Verder ben ik het er niet mee eens dat sommige rollen te klein zouden zijn om uberhaupt te introduceren. Die personages kunnen gewoon nog in latere delen worden gebruikt, zonder tijd nodig te hebben om te introduceren. Kijk maar naar Colossus in X2 evenals Kitty. Iceman zag je ookal in X1. Je maakt als kijker toch die link. Ook Beast zag je eerder in X1 of X2 als mens.

Ik bedoelde eigenlijk juist dat die aanpak van 2-seconden-in-een-eerder-deel-en-dan-later-uitwerken veel beter was geweest dan ze nu nog snel introduceren en meteen weer ombrengen. Dit is de derde,en zou eigenlijlk de laatste, zijn en dus vind ik het een beetje laat om ze er nu nog bij te slepen voor die twee zinnen.

Oh, en die marathon was hier (Eindhoven Rockcity) in de plaatselijke Pathé. Weet niet waar ze nog meer waren.
Oud 28-05-2006, 17:59
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-05-2006 @ 17:49 :
Een juggernaut die er niet uitziet zoals in de comics is geen echte Juggernaut
Helemaal met je eens had meer verwacht van Juggernaut.

Kan iemand mischien in een spoiler zetten wat er in dat filmje gebeurt. Wat in de aftiteling komt aub .
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 18:13
D@mien
D@mien is offline
Kep em vandaag gedowned en gekeken (helaas stopte de rip bij de aftiteling..).
Op zich vind ik em wel goed..alleen hebben ze veel te veel bezuinigd op de Phoenix.. et is idd meer superJean dan echt de Phoenix.. ik wil de grote vuurvogel...
Oud 28-05-2006, 19:02
Mark-The-Local-Hero
End-credits spoiler:

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 19:29
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 28-05-2006 @ 20:02 :
End-credits spoiler:

Spoiler
dankje
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 21:09
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 28-05-2006 @ 20:02 :
End-credits spoiler:

Spoiler
dank je.
Spoiler
Oud 28-05-2006, 21:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Verdomme, wat is Cyclops toch ghey.
Altijd al geweest trouwens.

Jammer dat dit ws het laatste X-Men deel is (op de spin-offs na).
Waar is de Sentinal Act? En natuurlijk APOCALYPSE!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 21:28
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
EvilConduct schreef op 28-05-2006 @ 22:18 :
Verdomme, wat is Cyclops toch ghey.
Altijd al geweest trouwens.

Jammer dat dit ws het laatste X-Men deel is (op de spin-offs na).
Waar is de Sentinal Act? En natuurlijk APOCALYPSE!
Er komen er echt nogwel meer hoor, als de kassa net zo rinkelt als bij de eerste twee delen. Zoals Vinnie Jones ergens meldde heeft hij een contract tot X6.

Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 00:33
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat vierde deel komt er wel. X3 rackte 107 miljoen(estimates, dat wel) dollar bij elkaar in het premiere weekend. Ze zouden wel gek zijn.
Oud 29-05-2006, 10:42
Big D
Big D is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 28-05-2006 @ 22:28 :
Er komen er echt nogwel meer hoor, als de kassa net zo rinkelt als bij de eerste twee delen. Zoals Vinnie Jones ergens meldde heeft hij een contract tot X6.
Dat heb ik ook gelezen ja. Hier staat trouwens ook een stukje over een eventueel vervolg. Wordt ook uitgelegd dat de titel van X3: The Last Stand, niet persée hoeft te betekenen dat er helemáál geen vervolg meer komt/mogelijk is. Hoe betrouwbaar de bron echter is weet ik niet.

'k Ben gisteren naar X3 geweest en moet zeggen dat hij me toch behoorlijk meegevallen is, vooral ook omdat ik toch een hoop kritiek erover gelezen heb. Ben het op sommige puntjes wel eens, maar ik maak er geen drama van zoals sommige dat doen. Ik weet zeker dat als de film op die kritiekpuntjes wél goed was, dat er dan wel weer iets anders te zeuren zou zijn geweest.

Spoiler

Wat ik wel leuk vond is dat de film genoeg open laat voor (in het) eventuele vervolg:

Spoiler

Zo zijn er vast nog wel wat meer dingetjes, maar ik vind het wel weer genoeg tekst voor nu.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten