Advertentie | |
|
![]() |
|
ik speel panfluit en ik download mijn bladmuziek altijd op
www.bladmuziekvoordebeginnendepanfluiter.nl
|
![]() |
Ik download als ik iets download eigenlijk altijd bij www.sheetmusicarchive.net (voor de piano)
|
Verwijderd
|
www.mysheetmusic.com
www.music-scores.com en idd. www.sheetmusicarchive.net edit: misschien ook een idee om meteen wat leuke stukken op te noemen? want ze hebben zoveel keus ![]() ('k speel 6 jaar) * de stukken van S. Joplin vind ik leuk ( mapple leaf rag = ![]() * 'k ben nu bezig met een stuk van Grieg , weddingday at trolshaugen ofzoiets. heb 'k iemand anders laatst horen spelen ![]() *Manhattan skyline is ook cool .. maar 'k denk niet dat ze die op internet hebben. * verder ben 'k nog bezig met kortjakje ![]() trouwens: als iemand nog een website weet waar ze (veel) duetten hebben ( waarvan iig. 1 (heel) simpel gedeelte en liefst 1 moeilijker gedeelte) Graag! (dat er een aantal op music-scores staan weet ik al ![]() Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 13:11. |
![]() |
|
Ik speel piano/keyboard en meestal kijk ik op http://bladmuziek.pagina.nl voor bladmuziek, daar staan links naar sites met bladmuziek voor verschillende genre's muziek, ook jazz en klassiek.
Ik speel sinds kort ook gitaar maar dan zoek ik meestal gewoon op google.com naar tabs+naamvdband+naamliedje en dan vind ik het ook wel. -x- Lorelei!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bladmuziek Disney Aangeboden (gratis natuurlijk) Verwijderd | 1 | 01-05-2010 13:49 | |
Muziek |
Bladmuziek Gezocht! HELP? Sorry.x | 0 | 09-02-2009 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heer verberg niet uw gelaat bagel | 1 | 15-01-2008 22:08 | |
Muziek |
[Bladmuziek] -SoloWolf- | 1 | 10-06-2005 15:11 | |
Muziek |
Bladmuziek -Gurwl- | 13 | 11-04-2005 17:53 | |
Muziek |
bladmuziek honeybee | 6 | 23-10-2004 13:24 |