Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Net als bij soaps, daar is toch ook niks interessants aan, kijken wel miljoenen mensen naar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vermaakt de muziek van de zanger wereldwijd miljoenen mensen, allemaal op een andere manier. Muziek kan ook een vorm van kunst zijn. Dat zie ik de slager op de hoek nog niet doen. (Goh wat zijn er hier veel open deuren om in te trappen.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik betwijfel of dat de reden is. Wat Privé, Weekend en Story doen is niets meer dan wat men op straat ook wel eens doet: roddelen. En roddelen is altijd interessant als het gaat om iemand die je kent. Maar Privé, Weekend en Story hebben baat bij een hoge omzet en dus moeten ze zorgen dat ze roddelen over mensen die door heel veel mensen gekend zijn en dat zijn bekende Nederlanders. Maar al zou je een straatkrantje maken met roddels over iedereen uit de straat, dan zou dat volgens mij net zo interessant zijn voor de personen uit de straat. Probleem is alleen dat je daarbij niet zo'n hoge omzet bereikt op landelijk niveau. Overigens doen bladen als Vriendin en Mijn Geheim ed. het ook erg goed. En daarin staan voornamelijk verhalen van doodgewone mensen, die anderen toch erg interessant vinden om te lezen.
||
Citaat:
Bovendien, je snapt best het verschil tussen iemand die beroemd is omdat hij/zij zich volledig inzet voor het 'veranderen van de wereld' en een zanger/acteur. Daar wordt door het gepeupel toch heel anders tegenaan gekeken, is een ander soort bewondering. Ik heb het primair over de bewondering en interesse naar beroemdheden toe die model zijn, acteren in films, presenteren, in een beroemde band zitten enz.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat praten over beroemdheden zo prettig is omdat mensen roddelen gewoon leuk vinden. En roddelen over sterren kun je onbeschaamd doen; niemand in je omgeving die ze persoonlijk kent, je kunt er van alles over beweren want wat wel en niet waar is weet niemand en bovendien valt er genoeg over te vertellen: of ze nu een nieuwe film uitgebracht hebben of zwanger zijn van een drugsdealer, er valt over te praten.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hou van biefstuk, maar ik heb een hekel aan haggis (waarschijnlijk iedereen). Wie/wat heb ik dan het liefst, de slager of de Britney-CD? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |