Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2006, 23:09
waylander
waylander is offline
Hallo ik ben een digibeet. En wel een digibeet die onlangs een mp3 speler heeft gekocht van het merk medion (wohooow).

Maar nu doet het ding al raar. Bepaalde gedownloade nummers slaat hij gewoon over, terwijl de nummers die ik van origineel gekochte cd's geript heb het gewoon doen.
Nu denk ik zelf dat het iets te maken heeft met de licenties of zoiets. Maar weet iemand toevallig hoe ik zo'n licentie kan omzeilen, zodat ik gewoon rechtstreeks via de pc gedownloade muziekbestanden op m'n mp3 speler kan zetten (als het probleem nb aan de licentie ligt)?
Ik krijg ze er wel op, maar dan moet ik eerst een audio cd-branden, vervolgens moet ik die gaan rippen, en dan op de mp3 speler zetten. en tjsa... das veel moeite .

BVD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2006, 07:32
Tejay
Tejay is offline
Ondersteunt je mp3-speler wma-bestanden?
Oud 06-01-2006, 07:38
MTpower
MTpower is offline
Dit heeft niets met de licentie te maken, op mijn mp3 speler staan namelijk alleen maar illegale nummers, die het allemaal gewoon doen
Je kan ze proberen in een ander formaat te zetten (wma bijvoorbeeld)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 10:12
Tejay
Tejay is offline
Het zou net kunnen dat zijn mp3-speler niet van wma-bestanden moet weten. Zo zet hij waarschijnlijk (onbewust) de wma's in mp3's om tijdens het branden en rippen..
Oud 06-01-2006, 17:16
waylander
waylander is offline
Zowel MP3 als WMA zou het ding moeten ondersteunen maar beiden doen het niet. Enkel als ik geript heb, en vaak laat hij dan nog wat steekjes vallen. Zou dit dan een fabrieksfout zijn of zo?

Mijn vader kwam er al mee dat het apparaat niet van mijn muziekstijl hield. Mijn pa ging proberen om er iets aan te doen. Hij haalde alle satanistische black metal eraf, en vervolgens zette hij er zijn muziek op (godsmack, rammstein dat soort spul). Maar dat was ook geen succes, dus daar leg het ook niet an .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten