Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 14:36
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hey iedereen,

Ik zit een beetje met wat twijfels...Ik heb anderhalve week geleden een jongen ontmoet en aan het eind van die avond hebben we gezoend. Hij vroeg mijn nummer en we smsen regelmatig (waarmee hij overigens vaak mee begint) en ook op msn hebben we leuke gesprekken...

Afgelopen zondag belde hij zelfs en hebben we dik 20 min. zitten bellen. Nu het volgende: ik zou hem graag weer een keer willen zien, gewoon om elkaar in real life ook wat beter te leren kennen en niet alleen over het smsen/msnen. Dat heb ik ook tegen hem gezegd en volgens mij is hij daar wel voor in, maar het enthousiasme droop er nou ook niet bepaald vanaf.

Ik durf er iig niet meer over te beginnen, omdat ik denk dat het meer van mijn kant komt dan die van hem...
Heeft iemand misschien tips of ideeën over wat ik zou kunnen doen?

Alvast bedankt!
Oud 24-01-2006, 14:38
JJ13
JJ13 is offline
je kan misschien heel losjes aan hem vragen, zo van: he, zullen we zaterdag iets gaan doen, als je zin hebt? iets in die zin.
Oud 24-01-2006, 14:40
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 24-01-2006 @ 15:38 :
je kan misschien heel losjes aan hem vragen, zo van: he, zullen we zaterdag iets gaan doen, als je zin hebt? iets in die zin.
Ja, dat heeft hij dus al aan mij gevraagd, wat ik zaterdag deed, maar op een of andere manier heb ik er toch geen goed gevoel over...Ik kan het niet uitleggen...

Misschien is het te snel of misschien vind ik het minder leuk dat ik er mee moest beginnen...(dat heeft weer met het verleden te maken)
Oud 24-01-2006, 16:01
Dzjes
Dzjes is offline
Jij beginnen?

Hij neemt toch initiatief en belt je zelf en stuurt zelf berichtjes..? Veel mannen hebben het vaak nogal moeilijk om hun enthousiasme te uiten .. (ik zeg veel, dus niet alle)

Trek het je niet aan en neem zelf wat initiatief..Hij vroeg je toch naar je plannen zaterdag? Ga zaterdag iets leuks doen met hem en bekijk dan alles nog eens opnieuw..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:35
__
__ is offline
hij smst/belt etc. hij vraagt wat je zaterdag doet. ik zou zeggen, ga ervoor, dat lijkt me duidelijk. wat heb je nou helemaal te verliezen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 24-01-2006 @ 17:01 :
Trek het je niet aan en neem zelf wat initiatief..Hij vroeg je toch naar je plannen zaterdag? Ga zaterdag iets leuks doen met hem en bekijk dan alles nog eens opnieuw..
Idd, je maakt het jezelf veel te moeilijk. Al snap ik je getwijfel en onzekerheid heel goed hoor, ik zou het zelf ook hebben

Maar ga gezellig wat leuks doen zaterdag en kijk hoe het verder gaat lopen, hij heeft iig al aangegeven dat hij zaterdag wat met je wil gaan doen. Bel hem op, spreek wat af, en ga het heel gezellig hebben samen
Oud 24-01-2006, 17:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Je zegt dat het enthousiasme er niet bepaald af droop? Niet zo gek als jij niet goed oppakt! Hij heeft het toch gevraagd? Ga er gewoon voor en leer elkaar kennen!
Oud 24-01-2006, 17:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 24-01-2006 @ 17:01 :
Jij beginnen?

Hij neemt toch initiatief en belt je zelf en stuurt zelf berichtjes..?
Ik doelde op het initiatief nemen qua vragen om elkaar weer te zien. Ik snap wat je bedoelt en ik ben het ook wel met je eens, maar ik word gewoon onzeker als ik niet expliciet van hem hoor dat hij mij ook graag wil zien. Ik weet dat het belachelijk klinkt en ja, ik denk ook te moeilijk, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar...

Bedankt voor de reacties!
Oud 24-01-2006, 19:15
woezel
woezel is offline
hoezo niet horen dat hij het echt wil? hij vroeg jou toch..?
Oud 24-01-2006, 19:17
Smokin'
Smokin' is offline
20 minuten bellen? Wat een dushbag. Anyhow je moet niet meer over je get-together beginnen.. dan begint hij er vroeg of laat wel over.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 10:00
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-01-2006 @ 20:17 :
20 minuten bellen? Wat een dushbag. Anyhow je moet niet meer over je get-together beginnen.. dan begint hij er vroeg of laat wel over.
Dat hoop ik dus ook...
Reageren

Regels voor berichten