Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dankjewel
||
![]() |
Citaat:
Ts, misschien dat het goed is hem even te lossen, dat hij beseft dat hij fout is, hij zal misschien wel inzien dat dit niet zo verder kan. Ik weet overigens wat je bedoelt want ik heb dit ook meegemaakt met mijn vriend. Ik ben veel veranderd dankzij hem, ik kan meer relativeren. Zoiets zit in je hoofd, en kan makkelijk veranderen door erover te praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ... Ik ben ook veranderd dankzij mijn ex, ik kan zeker ook relativeren en rationeel nadenken over de liefde. In zijn hoofd is er nog niets veranderd, ook al heb ik 100x met hem gepraat en zeiden zijn ouders ook dat hij hulp nodig had.... Van zo'n jongen kan je maar best zo snel mogelijk weglopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Arrestatie na bedreigen Wilders T_ID | 46 | 20-04-2009 17:45 | |
Nieuwe bedreigingen Belgische werkgever moslima Love & Peace | 85 | 21-01-2005 23:10 | |
Twee jaar cel voor bedreigen minister Verdonk Rollo Tomasi | 21 | 10-01-2005 20:05 | |
Politie nam bedreigingen aan T. van Gogh niet serieus. Metro publiceert enige e-mails Gatara | 72 | 15-11-2004 22:44 | |
Bush wil bedreigde diersoorten doden?! BillyFish | 89 | 02-11-2003 23:04 | |
Kabinet wil hogere straffen voor bedreiging Boogie | 20 | 18-08-2002 22:45 |