Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij beschrijft bijvoorbeeld: - "ze word snacht ook huilend wkkr..en dan ik van ja dit is toch wel egt." ik dacht gelijk hieraan (punt 1 op die website): op voor anderen onbegrijpelijke manier angstig of in de war is Ook toont jou beschrijving een gelijkenis hiermee (punt 4): beweert stemmen te horen of praat met denkbeeldige, voor anderen niet werkelijk aanwezige personen , aangezien ze het overduidelijk heeft over personen die niet bestaan. Ik zou zeggen kijk al deze punten na en evolueer hoeveel overeenkomen: http://www.schizofrenieplein.nl/yps2.htm. Vergis je niet schizofrenie komt bij ongeveer 1 op de 100 mensen voor, en je hebt uiteraard lichtere en zwaardere vormen. Bovendien hoe oud is je vriendin? Aangezien jij 17 bent, schizofrenie openbaart zich vaak bij de leeftijd van 16 tot 26. Je hebt lichte en zware vormen van schizofrenie. Er zijn bijvoorbeeld mensen die prima functioneren in de maatschappij en schizofreen zijn. Ik wil hiermee niet impliceren dat je vriendin per definitie een psychose heeft, maar het kan wel. Ik vind het een mogelijkheid die je in overweging moet nemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En ik ben nog steeds nieuwsgierig in welke vorm je ze ziet? |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |