Ik ben dinsdag geopereerd aan mijn voet.
ze hebben uit mn teen een kootje weg geheeld, er vervolgens een lange pin in gezet en de huid er in reepjes weer omheen gehecht.
nu zit er een heel dik verband omheen en mijn teen doet nog steeds veel pijn (soms hele heftige steken en ik kan hem niet omlaaghouden want dan voelt het alsof de boel ontploft, ook kan ik mn hele voet/enkel niet echt meer bewegen, mn grote teen en die daarnaast trouwens wel gewoon!) Maar dat lijkt me wel gewoon, zo'n pin erin is natuurlijk best heftig.
Maar als ik in die tenen knijp, voelt het alsof ze slapen, zo'n soort tinteling en ze zijn ook een beetje paarsig, is dat normaal of kan dat geen kwaad?
de pin en het verband. Die grote teen en die ernaast voelen dus alsof ze slapen. (gele nagels is gewoon jodium)
(ik durf niet naar het ziekenhuis te bellen, want toen ik in het ziekenhuis die pin tegen mn kruk stootte draaide mn pin en moest van de verpleegsters de chirurg erbij komen. Toen kreeg ik de induk dat hij me nogal kleinzerig vond en draaide hij de pin zo terug

(al was het niet mijn idee hem er weer bij te halen maar van de verpleegsters). Ik ben bang dat hij nu dus ook vind dat ik me aanstel/kleinzerig ben)