Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ook goed voorbereiden helpt denk ik al een heel eind, als je goed voorbereid bent, weet je immers waar het over gaat en kunnen ze je daar in ieder geval niet negatief op beoordelen (tenzij je black-out ofzo hebt). Misschien zijn er bij jou op school ook wel faalangst lessen? Bij mijn oude school waren die er wel (moest je je wel voor opgeven natuurlijk ![]() Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo niet jammer dan ![]() ![]() PS. nog ff ge-edit, probeer niet die teksten allemaal letterlijk van het papier te stampen, maar vertel ze gewoon in eigen taal. Ga thuis ook vooral oefenen aan de hand van "kernwoorden", dat werkt veel beter dan stampen van die teksten. Als je stampt en je weet t niet meer, dan gaat de rest van je presentatie vaak ook fout, omdat je helemaal uit je ritme bent. Als je die "kernwoorden" gewoon ergens op papier hebt staan tijdens je presentatie en je weet er gewoon vanaf, omdat je het zo voorbereid hebt, kan je dan makkelijker doorgaan. Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 22:21. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
de effectiviteit van presenteren ThijsKwakkenbos | 2 | 01-06-2015 09:45 | |
Studeren |
Veel presenteren op het WO? ADO070 | 5 | 13-01-2013 09:49 | |