Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2005, 17:42
Verwijderd
Hier kijken we wat een beter spel is WoW of Gw.
Ik heb een tijd Gw gespeeld en speel nu WoW en ik vind dat WoW vele malen beter is dan Gw, wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2005, 18:02
Verwijderd

Je was het nog niet zat?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 18:13
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=guild+wars

Maar om toch maar even OT te gaan; Guild Wars gekocht omdat het gratis online is, en omdat het iets nieuws is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Je was het nog niet zat?
Nog lang niet

én WoW was er al toen Gw kwam, dus het was niet iets nieuws.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 19:29
Koning
Koning is offline
WoW vond ik na 3 weken saai worden, omdat ik toen inzag dat het spel precies het zelfde blijft
Oud 18-12-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 18-12-2005 @ 19:34 :
Nog lang niet

én WoW was er al toen Gw kwam, dus het was niet iets nieuws.
WoW heeft nooit iets nieuws gedaan, GW wel.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 19:36
Verwijderd
Ik was sowieso al bevooroordeelt, omdat ik al sinds jaar en dag fan ben van het warcraft universum. Daarom vermaak ik me ook zo in WoW, alles is leuk om tegen te komen, en het feit dat je zelf zo iemand kan spelen maakt het erg tof.
Het wordt na een tijd wel erg veel van hetzelfde, dat is waar. Maar dat is iets waar veel van zulke spellen last van hebben.

GW heb ik een keer gespeelt, en het ziet er wel gelikt uit, maar het feit dat je maar met een beperkt aantal mensen overal rond kan lopen vind ik jammer.. Alleen in de hubs kon je toen iedereen zien.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 20:00
Wammus
Wammus is offline
Ik speel nu Guild Wars. WoW heb ik nooit gespeeld. Ik heb hier wel die 14 dagen free trial van bij de PC zone liggen maar ik ben er nog niet aan toe gekomen en er staat op het doosje dat ik een credit card ervoor nodig heb die ik niet heb...
Oud 18-12-2005, 20:06
Verwijderd
Citaat:
WoW heeft nooit iets nieuws gedaan, GW wel.
Wat heeft GW dan voor nieuws gedaan, ik weet nog dat iedereen helemaal joepiej was over de update en wat kwam er?
sorrows furnace ^^ .

maar WoW daarintegen
Battlegrounds, nieuwe dungeons, The Gates of Ahn'Qiraj komt, nieuwe armor sets.
En de expansion The burning crusade, Nóg meer rassen wat Gw wéér niet heeft..
must i go on?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 18-12-2005 @ 21:06 :
Wat heeft GW dan voor nieuws gedaan, ik weet nog dat iedereen helemaal joepiej was over de update en wat kwam er?
sorrows furnace ^^ .

maar WoW daarintegen
Battlegrounds, nieuwe dungeons, The Gates of Ahn'Qiraj komt, nieuwe armor sets.
En de expansion The burning crusade, Nóg meer rassen wat Gw wéér niet heeft..
must i go on?
Waar heb jij het over? Guild War was vernieuwend, WoW niet. Ik heb het niet over expansions.

En als we het dan toch over expansions hebben, bij GW zijn die betaalt en dus zijn het flinke expansions per keer en niet een armour of een dungeon per keer. Chapter 2 komt dacht ik in maart uit.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 20:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-12-2005 @ 21:11 :
Waar heb jij het over? Guild War was vernieuwend, WoW niet. Ik heb het niet over expansions.

En als we het dan toch over expansions hebben, bij GW zijn die betaalt en dus zijn het flinke expansions per keer en niet een armour of een dungeon per keer. Chapter 2 komt dacht ik in maart uit.
Guild wars vernieuwend?
*proest* Waarin dan?
Oud 18-12-2005, 20:52
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik heb GW een tijdje gespeelt, laten we typen een paar weken...
WoW heb ik toch wel een aantal maanden gespeelt. Weliswaar een aantal maanden gestopt omdat ik gefrustreerd raakte van de community . Maar later toch maar weer opgepakt.
Paar dungeons/raids gedaan en ik heb weinig zin om dat nog eens honderden keren te doen
Oud 18-12-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 18-12-2005 @ 21:38 :
Guild wars vernieuwend?
*proest* Waarin dan?
Wat dacht je van de 'slots', dus dat je met je party een eigen afgelsoten wereld krijgt, waarin andere spelers je niet kunnen hinderen of helpen bij het uitvoeren van je quests. Daardoor zit er veel meer variatie in de quests, zo kwam er laatst een groep van ongeveer 50 charrs achter mij en m'n party aan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 21:10
Verwijderd
WoW was ik na 2 weken zat, Guild wars na 2 maanden. Oftewel ik vond beide teh suck.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-12-2005 @ 22:10 :
WoW was ik na 2 weken zat, Guild wars na 2 maanden. Oftewel ik vond beide teh suck.
Maar voordat GW saai werd was ut al 2 maanden ipv 2 weken .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 21:44
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-12-2005 @ 21:54 :
Wat dacht je van de 'slots', dus dat je met je party een eigen afgelsoten wereld krijgt, waarin andere spelers je niet kunnen hinderen of helpen bij het uitvoeren van je quests. Daardoor zit er veel meer variatie in de quests, zo kwam er laatst een groep van ongeveer 50 charrs achter mij en m'n party aan.
En die grote wereld voor jou alleen vind ik toch wel het grootste minpunt.
En echt vernieuwend kun je het niet echt noemen. Kijk naar Battle.net
Daar heb je ook 1 grote wereld voor jou alleen als je wilt
Oud 18-12-2005, 22:29
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Die mooie slots maken iig dat het GEEN echte MMO is
En dus is dit appels met peren vergelijken
Oud 18-12-2005, 22:45
Captain N
Captain N is offline
Ach for the love of fuck, speel gewoon waar je zin in hebt.
Verder is deze discussie zinloos.
Oud 18-12-2005, 22:57
TommytheCat
TommytheCat is offline
WoW vond ik na een week doodsaai worden, en dat is tot nu toe mijn enige mpoggmmopopop ervaring gebleven.
Oud 19-12-2005, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 18-12-2005 @ 22:44 :
En die grote wereld voor jou alleen vind ik toch wel het grootste minpunt.
En echt vernieuwend kun je het niet echt noemen. Kijk naar Battle.net
Daar heb je ook 1 grote wereld voor jou alleen als je wilt
Dat ik vind juist weer goed, want zou het gewoon een grote wereld zijn, dan gaat dat hele gevoel weer verloren dat je echt een van de helden bent die Ascelon moet redden. Stel je voor dat je daar dan weg rent voor die 50 vijanden, en dat er een lvl 20'er even komt farmen en ze afmaakt. Dat zou gewoon niet leuk zijn dus imo is het een voordeel.

Maar wat mazemouse al zei, echt vergelijken kun je het niet. Ik denk dat het er gewoon aan ligt wat je leuk vind, een echte mmo of iets wat iets meer naar een gewone RPG neigt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 11:52
Verwijderd
Dit gaat toch zowel WoW als GW pwnen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:01
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik mag hopen van wel, ja
Oud 19-12-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Helemaal geweldig voor je ^^

Nu weer even on-topic

Citaat:
Dat ik vind juist weer goed, want zou het gewoon een grote wereld zijn, dan gaat dat hele gevoel weer verloren dat je echt een van de helden bent die Ascelon moet redden. Stel je voor dat je daar dan weg rent voor die 50 vijanden, en dat er een lvl 20'er even komt farmen en ze afmaakt. Dat zou gewoon niet leuk zijn dus imo is het een voordeel.
ik snap wat je bedoeld maar als ik denk hoevaak een lvl 60 mij helpt met een q of instance..
én ik vind 10x doodgaan met 60% penalty tog niet zo leuk als een lvl 20 die ons ff door een menigte heenbeukt..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 19-12-2005 @ 15:50 :
Helemaal geweldig voor je ^^

Nu weer even on-topic

ik snap wat je bedoeld maar als ik denk hoevaak een lvl 60 mij helpt met een q of instance..
én ik vind 10x doodgaan met 60% penalty tog niet zo leuk als een lvl 20 die ons ff door een menigte heenbeukt..
Maar als je een missie niet haalt betekent dat dat je nog wat quests moet gaan doen voor meer exp, en betere wapens.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:29
Trapz
Trapz is offline
Citaat:
Bossen schreef op 19-12-2005 @ 16:13 :
Maar als je een missie niet haalt betekent dat dat je nog wat quests moet gaan doen voor meer exp, en betere wapens.
pcies... je moet tot lvl 30 - 35 ( tenzij instance ) niet te veel in groups doen
Oud 19-12-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Of je met een kut party zit.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 19-12-2005 @ 16:38 :
Of je met een kut party zit.
Maar je moet ook zorgen dat je vrienden online hebt waarmee je die quests kan doen, of met mensen uit je guild.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Trapz schreef op 19-12-2005 @ 16:29 :
pcies... je moet tot lvl 30 - 35 ( tenzij instance ) niet te veel in groups doen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:32
Verwijderd
WoW is beter, klaar..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-12-2005 @ 12:52 :
Dat klinkt een beetje als een online Sid Meijers Pirates, wat alleen maar goed is want dat spel is echt geweldig.

@ Hitzor: Waarom de poep ben je dit topic gestart als je het probeert af te sluiten met die kut opmerking?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
@ Hitzor: Waarom de poep ben je dit topic gestart als je het probeert af te sluiten met die kut opmerking?
@ bossen.
WoW vs GW, eigenlijk is jouw enigste argument dat je er voor moet betalen, al sje dat niet kan betalen ( hahahaha) pech, voor de rest is WoW wel beter...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 19-12-2005 @ 18:57 :
@ bossen.
WoW vs GW, eigenlijk is jouw enigste argument dat je er voor moet betalen, al sje dat niet kan betalen ( hahahaha) pech, voor de rest is WoW wel beter...
Ik ben niet de enige in deze discussie, en dat ik WoW niet kan betalen (wat ik overigens wel kan, maar dan moet ik er andere dingen voor laten) wil niet zeggen dat het beter is.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet de enige in deze discussie, en dat ik WoW niet kan betalen (wat ik overigens wel kan, maar dan moet ik er andere dingen voor laten) wil niet zeggen dat het beter is
Dat is wel de enige reden wrm jij vind dat WoW zuigt..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 19-12-2005 @ 19:26 :
Dat is wel de enige reden wrm jij vind dat WoW zuigt..
*zucht*
Ik vind niet dat WoW zuigt, discussiëren met jou heeft duidelijk geen zin, je luistert toch niet. UC van praatpaal?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
UC van praatpaal?
Een praatpaal in Undercity?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 19-12-2005 @ 20:35 :
Een praatpaal in Undercity?
Wat een lol.

Btw, probeer eens normaal te quoten door op de 'quote' knop te drukken langs een post.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 20:36
Q
Q is offline
Ontopic en geen geflame AUB, het is al heel wat dat dit topic nog open is aangezien de 7e hetzelfde topic voorbij is geweest.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:58
Verwijderd
Ok, luister. Diegenen die WoW 10 dagen gespeeld hebben en het saai vonden weten niets.

Totdat je lvl60 ben is het min of meer een mindless grind, af en toe ontmoet je 'ns wat leuke mensen, doe je een grappige instance of een opmerkelijke quest maar over het algemeen is het niet al te intens, maar als je 60 bent, en je zit in een endgame guild, dan speel je WoW pas echt. Het gevoel dat je krijgt nadat je guild na maanden lang MC farmen eindelijk Ragnaros neerkrijgt is echt iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Tuurlijk, professions skillen en mountjes kopen enzo is ook allemaal wel grappig maar dat is niet waar WoW om draait.

Guild Wars heb ik nog nooit gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 00:08
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ja, geweldig vooruitzicht... Maanden lang een bepaalde instance doen.
Serieus, dat is voor mij een reden om geen lvl 60 te worden. Hoe saai kun je een spel maken? Je moet jezelf eerst hersendood grinden, en als je dan nog een beetje verstand over hebt mag je maanden lang een bepaalde instance gaan doen...
Het is natuurlijk ook logisch dat het een geweldig gevoel geeft. Maar dat komt omdat het maandenlang niet gelukt is
Oud 20-12-2005, 00:45
Verwijderd
Het enige dat vervelend is aan WoW is het reputation grinden.

En ik moet nog een hele zooi voor ik eindelijk revered ben met Cenarion...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:18
Boebsie
Boebsie is offline
WoW had ik die beta periode gespeeld. Vind WoW wel veel vetter dan GW, omdat je gewoon veel meer items heb en mogelijkheden, maar dat mag ook wel aangezien je er maandelijks voor betaald. Ik heb WoW echter nooit aangeschaft, vind het toch iets te freak om zo een MMORPG te spelen. Neemt allemaal zoveel tijd in beslag. GW vond ik drie keer niks, het systeem zelf is opzich wel innovatief, maar de gameplay is uber saai en veelste weinig variatie in armors en wapens.

Nee ik wacht wel op The Elderscrolls Oblivion .
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 13:41
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Weet iemand toevallig waar ik een trial/demo van deze 2 spellen kan bemachtigen?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Totdat je lvl60 ben is het min of meer een mindless grind, af en toe ontmoet je 'ns wat leuke mensen, doe je een grappige instance of een opmerkelijke quest maar over het algemeen is het niet al te intens, maar als je 60 bent, en je zit in een endgame guild, dan speel je WoW pas echt. Het gevoel dat je krijgt nadat je guild na maanden lang MC farmen eindelijk Ragnaros neerkrijgt is echt iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Tuurlijk, professions skillen en mountjes kopen enzo is ook allemaal wel grappig maar dat is niet waar WoW om draait.
\

Je hebt gelijk dat het leuker word hoe hoger lvl je krijgt maar dat is bij alle spellen, over dat mindless grinden, dat valt reuze mee..

Citaat:
Weet iemand toevallig waar ik een trial/demo van deze 2 spellen kan bemachtigen?
( voor WoW )Je kan een 10 day trial card krijgen van iemand die het spel gekocht heeft, maar je hep dan wel een creditcard nodig om het te registreren geloof ik.

Voor GW is er niet zoiets, daar is WoW dus wéér beter dan GW
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 20-12-2005 @ 16:18 :
\

Je hebt gelijk dat het leuker word hoe hoger lvl je krijgt maar dat is bij alle spellen, over dat mindless grinden, dat valt reuze mee..

( voor WoW )Je kan een 10 day trial card krijgen van iemand die het spel gekocht heeft, maar je hep dan wel een creditcard nodig om het te registreren geloof ik.

Voor GW is er niet zoiets, daar is WoW dus wéér beter dan GW
Nee hoor, guild wars lvl 4 is net zo leuk als guild wars lvl 14, alleen de vijanden worden wat spectaculairder.

Maar ik denk dat ik WoW ook maar ga kopen, want die heeft wel een demo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!1
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Maar ik denk dat ik WoW ook maar ga kopen, want die heeft wel een demo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!1
Zie je WoW is beter, zelf jij gaat het kopen ^^
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 20-12-2005 @ 16:29 :
Zie je WoW is beter, zelf jij gaat het kopen ^^
...

En quote nou toch eens normaal, daar is gewoon heel duidelijk een knop voor.

En ik blijf erbij dat Guild Wars leuker is, maar dat blijft een kwestie van smaak, het ligt eraan gewoon aan waar je naar zoekt. Een echter MMORPG die niet vernieuwend maar wel goed is, of een nieuw concept dat niet helemaal een MMORPG is omdat het missies heeft waarbij je geen andere online spelers tegen komt dan in je party.

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
En ik blijf erbij dat Guild Wars leuker is, maar dat blijft een kwestie van smaak, het ligt eraan gewoon aan waar je naar zoekt. Een echter MMORPG die niet vernieuwend maar wel goed is, of een nieuw concept dat niet helemaal een MMORPG is omdat het missies heeft waarbij je geen andere online spelers tegen komt dan in je party.
En ik blijf erbij dat World Of Warcraft veel beter is.
maar dat is ook een kwestie van GOEDE smaak.
Een egte mmorpg, die ietwat aan de prijzige kant is maar wel enorm goed.

En trouwens hoe kan je nou 100% cker weten dat Gw leuker is als je het nog nooit gespeeld hep, wat je hoort kan voor jou anders zijn..

Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 00:08
Captain N
Captain N is offline
Stelletje viswijfen.
Oud 21-12-2005, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 21-12-2005 @ 01:08 :
Stelletje viswijfen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 16:54
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dat heeft wow ook en het heet instance De eerste kom je tegen op ongeveer lvl 20. Zou ik zelf dus niet vernieuwend noemen. En zoals iemand al noemde, battle.net en diablo 2 hebben het ook al.

Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 16:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten