Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=guild+wars
Maar om toch maar even OT te gaan; Guild Wars gekocht omdat het gratis online is, en omdat het iets nieuws is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als we het dan toch over expansions hebben, bij GW zijn die betaalt en dus zijn het flinke expansions per keer en niet een armour of een dungeon per keer. Chapter 2 komt dacht ik in maart uit. |
![]() |
||
Citaat:
*proest* Waarin dan? ![]()
|
Ik heb GW een tijdje gespeelt, laten we typen een paar weken...
WoW heb ik toch wel een aantal maanden gespeelt. Weliswaar een aantal maanden gestopt omdat ik gefrustreerd raakte van de community ![]() Paar dungeons/raids gedaan en ik heb weinig zin om dat nog eens honderden keren te doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En echt vernieuwend kun je het niet echt noemen. Kijk naar Battle.net ![]() Daar heb je ook 1 grote wereld voor jou alleen als je wilt ![]()
||
Citaat:
![]() En dus is dit appels met peren vergelijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat mazemouse al zei, echt vergelijken kun je het niet. Ik denk dat het er gewoon aan ligt wat je leuk vind, een echte mmo of iets wat iets meer naar een gewone RPG neigt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu weer even on-topic Citaat:
én ik vind 10x doodgaan met 60% penalty tog niet zo leuk als een lvl 20 die ons ff door een menigte heenbeukt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Hitzor: Waarom de poep ben je dit topic gestart als je het probeert af te sluiten met die kut opmerking? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
WoW vs GW, eigenlijk is jouw enigste argument dat je er voor moet betalen, al sje dat niet kan betalen ( hahahaha) pech, voor de rest is WoW wel beter... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind niet dat WoW zuigt, discussiëren met jou heeft duidelijk geen zin, je luistert toch niet. UC van praatpaal? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw, probeer eens normaal te quoten door op de 'quote' knop te drukken langs een post. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, luister. Diegenen die WoW 10 dagen gespeeld hebben en het saai vonden weten niets.
Totdat je lvl60 ben is het min of meer een mindless grind, af en toe ontmoet je 'ns wat leuke mensen, doe je een grappige instance of een opmerkelijke quest maar over het algemeen is het niet al te intens, maar als je 60 bent, en je zit in een endgame guild, dan speel je WoW pas echt. Het gevoel dat je krijgt nadat je guild na maanden lang MC farmen eindelijk Ragnaros neerkrijgt is echt iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Tuurlijk, professions skillen en mountjes kopen enzo is ook allemaal wel grappig maar dat is niet waar WoW om draait. Guild Wars heb ik nog nooit gespeeld. |
![]() |
|
Ja, geweldig vooruitzicht... Maanden lang een bepaalde instance doen.
Serieus, dat is voor mij een reden om geen lvl 60 te worden. Hoe saai kun je een spel maken? Je moet jezelf eerst hersendood grinden, en als je dan nog een beetje verstand over hebt mag je maanden lang een bepaalde instance gaan doen... Het is natuurlijk ook logisch dat het een geweldig gevoel geeft. Maar dat komt omdat het maandenlang niet gelukt is ![]()
|
![]() |
WoW had ik die beta periode gespeeld. Vind WoW wel veel vetter dan GW, omdat je gewoon veel meer items heb en mogelijkheden, maar dat mag ook wel aangezien je er maandelijks voor betaald. Ik heb WoW echter nooit aangeschaft, vind het toch iets te freak om zo een MMORPG te spelen. Neemt allemaal zoveel tijd in beslag. GW vond ik drie keer niks, het systeem zelf is opzich wel innovatief, maar de gameplay is uber saai en veelste weinig variatie in armors en wapens.
Nee ik wacht wel op The Elderscrolls Oblivion ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt gelijk dat het leuker word hoe hoger lvl je krijgt maar dat is bij alle spellen, over dat mindless grinden, dat valt reuze mee.. Citaat:
Voor GW is er niet zoiets, daar is WoW dus wéér beter dan GW |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk dat ik WoW ook maar ga kopen, want die heeft wel een demo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!1 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En quote nou toch eens normaal, daar is gewoon heel duidelijk een knop voor. En ik blijf erbij dat Guild Wars leuker is, maar dat blijft een kwestie van smaak, het ligt eraan gewoon aan waar je naar zoekt. Een echter MMORPG die niet vernieuwend maar wel goed is, of een nieuw concept dat niet helemaal een MMORPG is omdat het missies heeft waarbij je geen andere online spelers tegen komt dan in je party. Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 16:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dat is ook een kwestie van GOEDE smaak. ![]() Een egte mmorpg, die ietwat aan de prijzige kant is maar wel enorm goed. En trouwens hoe kan je nou 100% cker weten dat Gw leuker is als je het nog nooit gespeeld hep, wat je hoort kan voor jou anders zijn.. ![]() Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 11:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 16:56. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||