![]() |
||
Citaat:
doe wat, speelverstoppertje, laat je fantasie los, niet nadenken werkt t best, slechts 2 dingen: Prak NIET je toch achter in de keel, dat is ronduit smerig en niet leuk. Wasmachine stand is not-done. Beetje leuk met lippen en tong spelen en thats about it, wat je zelfs t leukst vind merk je vanzelf wel. Niet vergeten dat bij zoenen niet persee een tong hoeft he. |
![]() |
||
Citaat:
maar lief jkusjes geven en af en toe 'echt' zoenen oid. naja misschien vindt je vriendin iets heel anders lekker hoor ![]()
||
Citaat:
Het verschilt per persoon, ik ken vrouwen die niets anders willen dan een tong tot dr huig, ken ook vrouwen die liever zonder tong doen. Je merkt t vanzelf wel, ikzelf prefereer beetje kusjes en zoenen afwisselen, zachtjes lip cq tong gebijt is ook nie verkeerd. |
![]() |
||
Citaat:
Probeer het uit, er is erg weinig wat je fout kan doen, zolang je ff die 2 puntjes erbui houdt (niet je hele tong en geen wasmachine) kan er weinig fout gaan eigenlijk. T is net als met fietsen, je kan er nog zo lang naar kijken en er zoveel over horen, maar t zelf doen is het enige waar je het van leert. |
![]() |
||
Citaat:
Het hangt van t moment af, just go with the flow zou een neger zeggen. Maar jongen, maak je er niet zo druk over, t is een koekie, je zal t zien en des te vaker je t doet des te leuker het word. Gewoon niet zo druk over maken, er bestaan geen howto's over waar je wat aan zult hebben. Just do it (Nike). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() stel dat jullie met elkaars tong bezig zijn, en ze heeft er eventjes genoeg van... zal ze langzaam meer haar lippen op elkaar doen en kleine kusjes geven... tegen die tijd kun je haar makkelijk in de ogen kijken... en dan zie je vanzelf of ze wil gaan liggen... knuffelen.. of na 10 seconden weer verder wil zoenen ![]() als jullie niet met elkaars tong bezig zijn... dan neemt ze net zo goed weer afstand (of jij als jij even geen zin meer hebt... t geldt natuurlijk voor jullie allebei dat je moet stoppen als je geen zin meer hebt ![]() en dan kun je dan beslissen wat je gaat doen ![]() suc6 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(is er ook niet zo'n site, het sexwoordenboek.nl of zoiets? daar hebben ze het ook over zoenen enzo)
||
Citaat:
![]() Doe gewoon rustig aan. Jij steekt je tong uit tot waar jullie lippen elkaar raken, en zij doet hetzelfde. Anders is het net alsof je tong op bezoek is in haar mond, kan ook leuk zijn, daar niet van... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij begrijp je niet wat ik bedoel. Ik heb het niet over passief zoenen, ik zeg alleen maar dat het iets is wat je met zijn tweeen doet, en dat je je dus door elkaar laat leiden. Ik beschouw man en vrouw altijd als gelijken als het gaat om de invloed op de manier van zoenen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar leuk is het zeker, al zou ik er niet gelijk mee beginnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
men ik heb zni om te zoenen als ik dit allemaal lees ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Anneka: ik ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iets wat ook geweldig is, is iemands hoofd vastpakken met 2 handen en dan gekust worden. Je kan geen kant op en je moet er dus helemaal op in gaan.. oeh nog een leuke vraag voor de mensen, waar houden jullie je handen wanneer jullie zoenen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |