Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 23:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
ok.... geen ide of het mag, maar

zit ik net buiten een joint te roken, al wat biertjes op, flikker ik keihard van m'n stoel af. tegen de tafel aa. kaarsje valt om. glas kapot.... ouders ineens wakker....

"ja, ik gooide een hondebrokje op tafel en toen gooide Jaap (hond) de tafel om".
Oud 27-08-2003, 23:26
Verwijderd
Hmm, s'nachts verdwaald raken en de weg niet meer terug kunnen vinden terwijl je 20 meter van de plaats bent waar je heen wilt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 23:42
Mir-idiotA
eerst de lol hebben om in een restaurant mensen op te bellen met vreemde vraagjes
toen we daar weg moesten, maar verder gegaan met bellen op het politiebureau. Dat het werd toegelaten ¿??? Na één telefoontje werden we ook weer buiten gezet.
Vond het toen erg grappig nu niet meer.

het gymnasium binnen gelopen, trappen op en bio lokaal in.
skelet bij beide armen vastgepakt (ieder een arm) en zo de trap weer afgelopen. Skelet op de bagagedrager...en toen werd ie ons afgepakt door de congierges...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 23:50
notbonefish
notbonefish is offline
in de tijd dat ik vaak depressief/gedissocieerd werd van alchohol, heb ik een keer, tijdens het 's avonds zuipen op een strandje in griekenland, een grote steen (sinaasappel formaat) uit 't vuur gehaald en ben ik 30 meter het strand afgelopen om het in zee te flikkeren. lekkere brandwond op mijn hand.

gelukkig heel ik snel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:54
BlackMystery
BlackMystery is offline
de weg wel kennen?
we waren ergens gedropt met school in Lille (frankrijk)
en we waren helemaal de weg kwijt (onze groep)
ik zo stoned als ik was de leiding overgenomen en raar genoeg de weg zonder probleem gevonden
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 12:27
Verwijderd
Vet moe uit het cafe komen (paar biertjes op)
langs een heg lopen en denken "ff liggen" ......... dus zonder dat ik ff om me heen kijk neem ik een duikvlucht in die heg.

volgende moment drama.

"Hey Dukko, wat doe je in die heg"

Stond zo'n (leuke) meid die ik wel ken met een vriendje ofzo.
en dan moet je ze uitleggen dat je gewoon ff wou gaan liggen

wat een afgang

maar ze vond het wel een knuffeltje waard
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:38
aansteker
aansteker is offline
Was naar een discotheek gegaan , nouja das erg saai dus super veel gedronken en een dikke blow gerookt...
Nouja weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, maar ben gevallen, toen in een tuin in slaap gevallen en daarna door de poltie naar huis gebracht...

Heb nog steeds een wond aan me gezicht en tis 3 weken geleden.>
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:53
Verwijderd
Laatst nog, onder de paddo's met 2 andere dudes, toen ze een uurtje werkte ofzow kwamen we op het idee ( na trouwens nog een hele dikke blunt ) om te gaan slapen. Dus wij naar het huis van 1 van die drie dudes ( deden 20 minuten over een stukje van 50 meter, of eht leek maar zo lang ). Waren die ouders er nog, snel gedag zeggen naar boven om te gaan slapen ( we zouden daar al pitten met ze 3'en ). Dus wij echt om half 12 ons bed in en shit. Tot we ons bedachten dat de paddo's nog lang niet over waren. Dus wij wachten to ze ouders en broers gingen slapen. Dus die broer gaat als laatste naar boven, dus wij proberen met hem te praten en hem zo snel mogelijk weg te krijgen zonder dat ie door had dat we iets op hadden. En toen maar beneden verder gaan trippen. Zeer kansloos.

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 13:55.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:20
Demiurge
Demiurge is offline
Mmmmh niks speciaals, het gewone werk, van fiets vallen, tegen boom aanlopen, tegen vreemde aanlopen.
Of een kermis hebben en dan de volgende dag allemaal dingen horen waar je niks meer van weet, niet grappig
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:37
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Meestal ga ik rustig midden op straat liggen, hehe.

Ik heb wel eens mijn jasbeschermer van mijn fiets afgehaald en weggegooid (ik snap nog steeds niet waarom )

En laatst zat ik in de taxi naar huis en zei ik ineens dat we al een uur in de taxi zaten omdat de kilometerteller versprong. Ik dacht op dat moment werkelijk dat het een digitale klok was, echt weird
Oud 28-08-2003, 17:47
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ehm wij hadden een feestje bij iemand wiens huis net verkocht was, empty house party dus zeg maar. We hadden thuis al een diner gehad met flink veel sangria, pisang en bier. Toen gingen we dus redelijk aangeschoten op weg, omdat we voordat het feest begon nog even model moesten spelen bij iemand die "hangjeugd" wilde fotograferen. Tijdens die fotoshoot ook nog flink aan het bier geweest, en toen dus naar dat feest. Daar was zooo ongelofelijk veel bier e.d., dus nog meer gezopen, toen een jointje gerookt. Ik weet nog dat ik in de tuin van die mensen stond te zeiken en dat die vader van de jongen die dat organiseerde er bij stond en dat ik zei "ja ik wist niet meer waar de plee was". Verder zijn we toen op een midgetgolfbaan rond gaan rennen daar in de buurt (nadat ik keihard over het hek van die midgetgolfbaan geflikkerd was) en toen weer terug om in de brievenbus van de buren te zeiken. Verder kan ik me vrij weinig herinneren, maar het schijnt dat ik met de vriendin van een goede vriend van me gezoend heb en met een jongen .

Hmz..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:50
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Tijdreizen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:17
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 28-08-2003 @ 18:37:
Meestal ga ik rustig midden op straat liggen, hehe.

dat is altijd zo fijn.
Oud 29-08-2003, 17:53
Timmy
Timmy is offline
eerst lekker blowen en dan ergens gaan skaten is ook erg leuk weet niet wat je beleefd
Oud 29-08-2003, 18:04
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Timmy schreef op 29-08-2003 @ 18:53:
eerst lekker blowen en dan ergens gaan skaten is ook erg leuk weet niet wat je beleefd
Van echt zinvol skaten komt dan vaak niet veel meer terecht.
Oud 30-08-2003, 01:12
Verwijderd
De kerk in de fik willen steken met een peuk, midden in de nacht op de grote weg over de middellijn vliegen (met klapwiekende gebaren ).
Een van de ergere dingen, het was na de exames en ik was echt helemaal zat en er waren 2 jeugdcafe's tegenover elkaar met ertussenin een drukke straat. We waren iemand aan t zoeken en die bleek bij de overkant te zitten, dus iedereen steekt over. Ik, met vertraagd reactievermogen: hey waar is iedereen nou? en toen zag ik ze aan de overkant van de straat, dus ik steek gelijk over. Begint meteen iedereen te gillen, dus ik sta stil, blijkt dat ik vlak voor een aantal auto's gewoon overstak zonder te kijken. Sta ik daar op de middellijn, begint iedereen te schreeuwen dat ik moet blijven staan, want ondertussen reden de auto's gewoon keihard door. Toen werd ik het beu en ben daar maar gewoon gaan zitten en zijn er 3 man de straat opgestormd om mij weg te slepen. Ze hebben mij op een bankje geplant met de mededeling dat ik me niet meer mocht veroeren tot ze me kwamen halen .

Woensdag: ik krijg een duw en ik leun wat achteruit (disco), maar normaal houdt er wel altijd iemand je tegen, nu dus niet, dus ik flikker gewoon volle bak achterover op de grond... zelfs mijn haar stonk naar het bier.

En nog wel wat vage dingen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 09:39
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Timmy schreef op 29-08-2003 @ 18:53:
Ghehe ja ik en een vriend hebben gisteren zo ongeveer een half uur staan kloten met onze stonede kop om een kickflip te landen ..

Citaat:
Mutant schreef op 30-08-2003 @ 02:12:
..Vanalles..
Ghehe stijlvol hoor .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:26
Mindfields
Mindfields is offline
Ehm..

Over de grond gaan rollen..
Vreemdgaan...

Niet echt koele verhalen
Oud 30-08-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Barbapappa schreef op 30-08-2003 @ 10:39:
Ghehe stijlvol hoor .
Nu ben ik niet meer interessant zeker .

ook een heeeeele erge... Ik had geblowd en best nogal wat kriek op (in de tijd dat ik nog bier dronk en niet wist dat ik het niet kan verdragen), ook na de exames, MAAR ik zat op internaat. We moesten dus op een bepaald uur terug zijn en we zouden met de bus naar de Antwerpse zoo gaan. Nou ik zag dus groen en geel op die bus, niet normaal, heb de hele tijd heel stil met mijn kop tegen de stoel voor me geleund en echt, net 5 seconden voor we zouden uitstappen, moest ik overgeven... Ik was zooo pissig dat ik het een hele busrit had volgehouden en net op t laatste moment over mijn nek ging... En ik stap uit en Michelle vroeg of ik nog een jointje wou, nou ik heb nog nooit iemand zo chagrijnig aangekeken

(ik heb best veel vage en beschamende acties )
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 11:42
zeehond23
zeehond23 is offline
van oostvoorne naar spijkenisse lopen in dichte mist met 3 meter zicht ´s nachts
Oud 30-08-2003, 11:50
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 30-08-2003 @ 12:42:
van oostvoorne naar spijkenisse lopen in dichte mist met 3 meter zicht ´s nachts
Niet verdwaald?
Oud 30-08-2003, 12:07
zeehond23
zeehond23 is offline
nee, fietspad 10 gevolgd
Oud 30-08-2003, 12:08
joopie
joopie is offline
Op een schoolfeest ladderzat zijn na 1,5 uur, naast een uitsmijter gaan pissen, vervolgens op de grond pleuren bij het toilet(niet tijdens het plassen), er worden uitgezet, op straat kotsen, naar huis worden gebracht na 2 uur buiten hebben gezeten, in bed kotsen, zwetent wakker worden, zo ziek zijn als een hond en je helemaal niets meer herinneren.

klasgenoot: "hahah, je was er uitgezet"
ik: "Serieus?"

Kom ik een leraar tegen die me op de foto had gezet, zwaaiend op de stoep voor de discotheek Wist er helemaal niets meer van.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:10
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
joopie schreef op 30-08-2003 @ 13:08:
Op een schoolfeest ladderzat zijn na 1,5 uur, naast een uitsmijter gaan pissen, vervolgens op de grond pleuren bij het toilet(niet tijdens het plassen), er worden uitgezet, op straat kotsen, naar huis worden gebracht na 2 uur buiten hebben gezeten, in bed kotsen, zwetent wakker worden, zo ziek zijn als een hond en je helemaal niets meer herinneren.

klasgenoot: "hahah, je was er uitgezet"
ik: "Serieus?"

Kom ik een leraar tegen die me op de foto had gezet, zwaaiend op de stoep voor de discotheek Wist er helemaal niets meer van.
Leuk zeg!
Oud 30-08-2003, 12:40
MUTS123
MUTS123 is offline
Hmm...de laatste keer was na school *wat* drinken midden op een hele grote heuvel in het bos met een vriendin...waren op de fiets en we waren nog vrij nuchter toen we d'r op gingen. Na een tijd waren we helemaal bezopen en moesten we dus nog naar beneden fietsen (best wel steil)...godgloeiende...dat heb ik geweten de vorige dag. Ik ben ongeveer over de kop gegaan en met mijn hoofd tegen een boom aangeflikkerd, ik was vergeten te remmen ofzo Echt een EI op mijn hoofd had ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 28-08-2003 @ 14:53:
Laatst nog, onder de paddo's met 2 andere dudes, toen ze een uurtje werkte ofzow kwamen we op het idee ( na trouwens nog een hele dikke blunt ) om te gaan slapen. Dus wij naar het huis van 1 van die drie dudes ( deden 20 minuten over een stukje van 50 meter, of eht leek maar zo lang ). Waren die ouders er nog, snel gedag zeggen naar boven om te gaan slapen ( we zouden daar al pitten met ze 3'en ). Dus wij echt om half 12 ons bed in en shit. Tot we ons bedachten dat de paddo's nog lang niet over waren. Dus wij wachten to ze ouders en broers gingen slapen. Dus die broer gaat als laatste naar boven, dus wij proberen met hem te praten en hem zo snel mogelijk weg te krijgen zonder dat ie door had dat we iets op hadden. En toen maar beneden verder gaan trippen. Zeer kansloos.
je mag best wel vermelden dat ik 1 van de dudes was hoor
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:20
Verwijderd
Ik weet er nog een, maar dat was onder invloed van paddo's... Al een heel gebeuren vooraf wat te lang is om hier neer te zetten, maar op een gegevent moment werd ik niet goed en ik vroeg een vriendin om mee naar butien te gaan (het was WEER na de exames ) Maar het café waarin we feestten was erg donker en buiten scheen de zon, dus ik bleef helemaal hysterisch in de hal staan en begoon te schreeuwen. Mijn vriendin, Nelle, helemaal overstuur vroeg wat er aan de hand was en ik ging helemaal door t lint: Ik kan niet naar buiten, ik word blind, mijn pupillen zijn te groot, ik kan niet... Maar ondertussen hadden mijn ogen zich al aangepast en was er dus nix te zien Maar ok, ik was te hysterisch om buiten te gaan dus bleven we maar in t halletje staan. Daar ben ik flauwgevallen en toen Nelle me terug rechthielp moest ik overgeven en dus rende ik naar de plee.
Staan daar een paar grieten in de dueropening te kletsen dus die duw ik gewoon opzij. Een wilde iets zeggen en houdt meteen haar mond . En daarna ben ik op de plee gaan zitten en durfde ik er niet meer af. Maar ondertussen wist niemand waar Nelle en ik waren dus zij wou hen gaan inlichten. Ik weer helemaal hysterisch: ik durfde niet alleen te blijven of nog van die plee af te komen. Dus heeft ze uiteindelijk maar een wildvreemde gast aangesproken, die gevraagd om op me te passen en is zij naar de rest gegaan om het ze te vertellen. Die gast heeft gevraagd wat er was en ik heb geantwoord, hij heel geschokt en heeft nix meer gezegd, alleen 10 min naar mij gestaard en op me gepast zonder iets te zeggen...

En t leuke was, de plee die ik in beslag had genomen was de enige van de 2 die een slot had...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 21:28
dark_poetry
dark_poetry is offline
Mutant,dat van jou is geniaal!
Oud 31-08-2003, 01:03
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 30-08-2003 @ 22:28:
Mutant,dat van jou is geniaal!
Op dat moment vond ik het niet zo geweldig nu kan ik er wel mee in een deuk liggen. Maar der komt eiglijk nog een heleboel meer bij, kleine dingen enzo, maar dit was toch wel het moment suprème
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:48
joopie
joopie is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 30-08-2003 @ 13:10:
Leuk zeg!
Nee niet echt, smilies zijn dan ook ongepast
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:49
Verwijderd
Aangezien de XTC acties heir ook moeten, mijn gaarste was simpelweg toen ik pillen en paddo's had genomen. Niet uit te leggen maar das gewoon fucking waus.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:24
Verwijderd
ik heb er te veel, begin er maar niet aan
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:56
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Robo schreef op 01-09-2003 @ 19:49:
Aangezien de XTC acties heir ook moeten, mijn gaarste was simpelweg toen ik pillen en paddo's had genomen. Niet uit te leggen maar das gewoon fucking waus.
En dat is dan 16?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 21:33
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Vaal schreef op 01-09-2003 @ 21:56:
En dat is dan 16?
Blijkbaar.
Oud 01-09-2003, 21:47
Mir-idiotA
Citaat:
En dat is dan 16?
Jeetje, ben jij nog op zo laat?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 21:50
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 01-09-2003 @ 22:47:
Jeetje, ben jij nog op zo laat?
Al ga je op zijn cu2 kijken zie je dat hij een gast van 17 is dus.
Oud 01-09-2003, 21:52
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 01-09-2003 @ 22:50:
Al ga je op zijn cu2 kijken zie je dat hij een gast van 17 is dus.
Maar jij niet.
Weltrusten
Oud 02-09-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
En dat is dan 16?
Ja Vaal, kben 16. Is dit erg dan?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:28
Verwijderd
nee man, 16 is een mooie leeftijd robo, wees er trots op
hehehe
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:44
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben ook ooit 16 geweest.... maarja, da´s weer een lang verhaal
Oud 02-09-2003, 18:47
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
vertel
Oud 02-09-2003, 18:51
zeehond23
zeehond23 is offline
als JIJ er een topic van maakt, vertel ik het een en ander over mijn 17e levensjaar
Oud 02-09-2003, 18:55
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Net was et nog 16
Oud 02-09-2003, 18:56
zeehond23
zeehond23 is offline
17e levensjaar

als je 1 wor heb je al een levensjaar achter de rug, dus stort je je in je 2e levensjaar
Oud 02-09-2003, 18:58
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Dat is waar, maar wat voor topic had je nodig om het in te vertellen dan?
Oud 02-09-2003, 19:00
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 02-09-2003 @ 19:58:
Dat is waar, maar wat voor topic had je nodig om het in te vertellen dan?
Jij gaat em maken, ik niet
Oud 02-09-2003, 19:22
Verwijderd
Naar discotheek geweest 's avonds. De hele avond bessenjus gedronken zo ongeveer, was de 1e keer dat ik het echt proefde en dus maar meteen er te pletter ingezopen. Toen we weg gingen hele muur in de gang bij de in en uitgang onder gekotst, dacht me kameraad dat ik bloed kotste maar sja ik wist wel beter. Zijn vader had ons gebracht met de auto, omdat zijn zusje ook meeging en zijn vader niet wilde dat zij dat eind ging fietsen, had ik dus geen bezwaar tegen de auto Onderweg de hele tijd uit t raam gehangen, paar keer bijna uitgeflikkerd, naar iedereen zwaaien en roepen, schreeuwen om nog een paar rondjes om de rotonde (vervelend als je 4 rotondes hebt op de terugweg ). Thuisgekomen deur losgedaan en zo op de parkeerplaats in slaapgevallen. Me moeder kwam naar buiten want die werd wakker van een draaiende auto die de hele tijd voor de deur stond. Naar binnengekropen zo ongeveer, me moeder me schoenen uitlaten trekken en zo in bed gekropen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:54
Verwijderd
hehehe mooi verhaal hur nog gezeik gehad van je alti's?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:58
Mir-idiotA
bweuuch vind ik nou niks he ik hoop dat nooit mee te maken, maar soms overvalt het je. Gelukkig maar één keer in de zoveel jaar bij mij ofsu.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:08
Verwijderd
heheh kheb best wel veel van dat soort acties gehad, dat ik bijna in coma lig van te veel drank/wiet, dak in slaap val en ergens vaag wakker word ofzo...of dat ik niet eens meer weet dat ik heb geslapen...of dat ik in de sloot spring om 4e snachts met me dronken harses op een fiets of dat ik alles ga slopen of dat ik over een rit van 10 min. 3 uur doe, of dat ik door de politie opgehaalt word volgende ochtend, offuh door een ambulance zoals op lowlands, ik schreeuw/brabbel ook dingen die ik zeker liever niet had wille zegge, ik flikker om de haverklap van fiets of gewoon al lopend, al te vaak geschorst op school vanwege alcoholgebruik, ook al paar x waar ik uitga...hmmmz tja ga door en ga maar door...eigenlijk gebeurt er elke week wel iets...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten