Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *draait momenteel op 49 graden na langdurig gebruik* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een kast is een kast, toch? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alhoewel .. in mijn kamer was het gisteren ook makkelijk 30 graden ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb precies dezelfde koeler als jij (CNPS6000 CU) op m'n 1800+ zitten, ook nog ZONDER casefans.. Hij draait ook idle op 55 graden en 60 graden stressed.. maar hij staat dan ook op silent mode (fan draait op 5v)
Ik heb er geen problemen mee; zo lang het stabiel loopt is er niks aan de hand. Elektronica kan behoorlijk wat hebben wat betreft hoge temperaturen
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het idd ook met het weer te maken heeft. T'is nu koeler en nu blijft ie lekker onder de 60 graden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*grinnik*
Wel apart, ik zit nou met een Antec SX1030 kast, met 4 8x8 fans er in (2 van Antec zélf, en 2 Y.S. Tech's) en op mijn processor zit een leluqe Spire-koeler. De temperatuur in de case tikt nou 31 graden, en de CPU-temperatuur 37 :> -- En dat met deze zeer warme temperaturen buiten (ik slaap op zolder!)! Oh, het is een XP1800+. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|