Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2008, 16:09
Obama
Obama is offline
Ik heb een E-mail getypt, om naar iemand te sturen die ik bewonder.
Maar Nederlands is niet mijn sterkste punt geweest op school, ik hou het op de exacte vakken (Wiskunde, Natuurkunde en etc ).
Dus ik zou het op prijs stellen al iemand mijn E-mail zou willen controleren op zinsopbouw en andere kwesties.
Ik heb een aantal dingen verandert in Naam zodat het niet al te duidelijk word over wat het gaat en natuurlijk naar wie het gaat.

Geachte Naam,

Nog een paar jaar en dan mag ik mijzelf Naam noemen.
De neiging om verder te studeren brandt nog altijd.
Dus heb ik besloten om nog een studie te nemen na de huidige.

Nadat ik een artikel van jou had gelezen op de site van het Naam, besloot ik jouw Profiel pagina te bekijken.
Ik was onder de indruk van de waslijst studies en gedane ervaringen die daarop stonden.
Vooral al jouw diensten voor de Naam in Naam en het werk voor de Stichting Naam.
Maar wat ik het meest in geïnteresseerd ben is jouw recente studie Naam, gedaan in het Naam.

Mijn Naam is verre van goed, ik hou het voor al op het Naam dialect wat ik ook niet al te goed beheers.
Een discussie over de Naam in het Naam betekent dat ik halverwege afhaak.
Het zou geweldig zijn als ik het Naam goed zou kunnen beheersen, om het misschien te combineren met mijn werk later.

Mijn vraag is dus hoe is het jou vergaan en kon je daarvoor al goed Naam.
Als je er zelf meer over kan vertellen zou ik dat zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

Naam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2008, 23:00
Floria
Floria is offline
Hi Obama,

Is dat een zakelijke brief?

Je begint met "Geachte" en eindigt "Met vriendelijke groet" , maar in je brief(e-mail) spreek je met "jij" aan. Dit is een beetje tegenstrijdig.

Verder denk ik dat deze stukje allereerst moet komen:

"Nadat ik een artikel van jou had gelezen op de site van het Naam, besloot ik jouw Profiel pagina te bekijken.
Ik was onder de indruk van de waslijst studies en gedane ervaringen die daarop stonden.
Vooral al jouw diensten voor de Naam in Naam en het werk voor de Stichting Naam.
Maar wat ik het meest in geïnteresseerd ben is jouw recente studie Naam, gedaan in het Naam."

Daarna pas iets over jezelf vertellen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:00
REIE
REIE is offline
Begin niet elke nieuwe zin op een nieuwe regel.
Dit is storend.
Oud 10-05-2008, 11:34
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Begin niet elke nieuwe zin op een nieuwe regel.
Dit is storend.
Dat heten alinea's.
Oud 11-05-2008, 07:10
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Dat heten alinea's.
Niet elke zin is een nieuwe alinea. Je mag best een langer stukje teksts achtereen schrijven. Zoals dit, zie je wel?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 16:07
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Niet elke zin is een nieuwe alinea. Je mag best een langer stukje teksts achtereen schrijven. Zoals dit, zie je wel?
Citaat:
Nog een paar jaar en dan mag ik mijzelf Naam noemen.
De neiging om verder te studeren brandt nog altijd.
Dus heb ik besloten om nog een studie te nemen na de huidige.

Nadat ik een artikel van jou had gelezen op de site van het Naam, besloot ik jouw Profiel pagina te bekijken.
Maar wat ik het meest in geïnteresseerd ben is jouw recente studie Naam, gedaan in het Naam.

Mijn Naam is verre van goed, ik hou het voor al op het Naam dialect wat ik ook niet al te goed beheers.
Een discussie over de Naam in het Naam betekent dat ik halverwege afhaak.
Het zou geweldig zijn als ik het Naam goed zou kunnen beheersen, om het misschien te combineren met mijn werk later.

Mijn vraag is dus hoe is het jou vergaan en kon je daarvoor al goed Naam.
Als je er zelf meer over kan vertellen zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ik weet niet waar jij achter elke zin een leeg stukje ziet....
Oud 11-05-2008, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waar jij achter elke zin een leeg stukje ziet....
Haha, achter íedere zin Vergelijk jouw quote eens met die van mij hieronder.

Citaat:
Nog een paar jaar en dan mag ik mijzelf Naam noemen. De neiging om verder te studeren brandt nog altijd. Dus heb ik besloten om nog een studie te nemen na de huidige.

Nadat ik een artikel van jou had gelezen op de site van het Naam, besloot ik jouw Profiel pagina te bekijken. Ik was onder de indruk van de waslijst studies en gedane ervaringen die daarop stonden. Vooral al jouw diensten voor de Naam in Naam en het werk voor de Stichting Naam. Maar wat ik het meest in geïnteresseerd ben is jouw recente studie Naam, gedaan in het Naam.

Mijn Naam is verre van goed, ik hou het voor al op het Naam dialect wat ik ook niet al te goed beheers. Een discussie over de Naam in het Naam betekent dat ik halverwege afhaak. Het zou geweldig zijn als ik het Naam goed zou kunnen beheersen, om het misschien te combineren met mijn werk later.

Mijn vraag is dus hoe is het jou vergaan en kon je daarvoor al goed Naam. Als je er zelf meer over kan vertellen zou ik dat zeer op prijs stellen.
Zo zijn het telkens 'blokjes', dat ziet er mooier uit. Na iedere punt een enter is storend.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 09:14
Gunkan
Gunkan is offline
^ With stupid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten