Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2005, 18:16
Roos
Roos is offline
Ga je op de bank zitten en oliebollen eten, 5 kg vuurwerk afsteken of vier je oud en nieuw ergens in de stad?

Ik ben trouwens benieuwd naar leuke feesten in Rotterdam. Vorig jaar was in in Now&Wow en dat was best tof. Dus heb je tips, kom maar op

Voordat we de stad in gaan, gaan we met een groep meiden bij iemand een cocktail party houden, iedereen neemt een fles drank mee en dan leuke cocktails bouwen.

Vorig jaar was ik overdag naar een feest van Studiename (Surinaamse studentenvereniging), in Nighttown, echt heel cool om van 13.00-21.00 helemaal los te gaan. Maar volgens mij organiseren ze dit jaar geen feest
Oud 08-12-2005, 18:22
dark princess
dark princess is offline
ik denk net als andere jaren 'gezellig' op de bank hangen, proberen wakker te blijven en tv kijken... oliebollen vind ik vies
Oud 08-12-2005, 18:33
Verwijderd
Er zijn maar weinig momenten op jaarbasis waarbij ik mij onbeschaamd volgiet met bier, maar oud&nieuw is er toch echt wel één van!
Oud 08-12-2005, 18:38
one.
one. is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-12-2005 @ 19:16 :
Ga je op de bank zitten en oliebollen eten, 5 kg vuurwerk afsteken of vier je oud en nieuw ergens in de stad?
De eerste twee, samen met familie.
Oud 08-12-2005, 19:02
Nona
Nona is offline
Ik ga bij mijn vriendje zitten en kijken of hij toevallig heel veel wijn in huis heeft (drinkt hij zelf niet, dus kleine kans). En dan zien we wel weer hoe de verdere invulling wordt, daar ga ik me nu nog niet druk om maken.
Oud 08-12-2005, 19:26
*meizz*
*meizz* is offline
We doen het altijd met familie en dan om en om, het ene jaar bij ons, het andere jaar bij hun.
Als we het bij ons vieren, eten we meestal stamppot of gourmetten we, gaan we daarna spelletjes doen en tv kijken, en zo rond 11/12 uur gaan we naar buiten, rondkijken envuurwerk afsteken, en door de buurt lopen.
Als we het bij het bij familie vieren is het ongeveer hetzelfde alleen ze wonen nogal buitenaf dus je kunt niet rondlopen en naar andermans vuurwerk kijken, maar het is wel super gezellig
Oud 08-12-2005, 19:53
Verwijderd
Ik hoop dat ik wat mensen warm kan krijgen om uit te gaan. En zo niet, dan ga ik misschien wel naar Amsterdam bij de daklozen oudjaarsavond vieren, en anders suf op de bank met paps en mams. Maar persoonlijk ga ik voor de eerste.

dus, Mushu...
Oud 08-12-2005, 19:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga met een hoop vrienden en vriendinnen naar een gala die avond. Eerst vuurwerk (nou ja, ik niet ) en dan de galakleding aan en tot 's ochtends vroeg het nieuwe jaar vieren.
Oud 08-12-2005, 20:27
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
En we gaan met zijn allen naar The 1

www.the-1.nl
Oud 08-12-2005, 20:49
Roosje
Roosje is offline
Mijn oom en tante komen ws en 's avonds gaan we sjoelen en chips eten en praten en mijn kleuters om half twaalf wakkermaken en nieuwe goede voornemens maken en om twaalf uur gaan we eerst elkaar een Prettig Nieuwjaar wensen en daarna gaan we anderhalf uur buiten sterretjes af staan steken.
Oud 08-12-2005, 20:57
Verwijderd
's Avonds verricht ik mijn goede daad van het jaar: bij een verzorgingshuis een vuurwerkshow extraordinaire geven. Veel van mijn vrienden zijn trouwens op wintersport, dus ik zit de rest van de avond/nacht met het gezin en oma thuis naar Radio 2 te luisteren, te veel te drinken, vieze oliebollen te eten en iets te veel vuurwerk af te steken. Om 0:00 de onvermijdelijke gedachte 'wat heb ik het afgelopen jaar toch ontzettend verkloot'.
Oud 08-12-2005, 21:01
Verwijderd
waarschijnlijk thuis op de bank, misschien dat er bezoek komt, dat wordt hier altijd pas een dag van te voren geregeld. geen vuurwerk iig want daar heb ik angst voor .
Oud 08-12-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 08-12-2005 @ 20:53 :
Ik hoop dat ik wat mensen warm kan krijgen om uit te gaan. En zo niet, dan ga ik misschien wel naar Amsterdam bij de daklozen oudjaarsavond vieren, en anders suf op de bank met paps en mams. Maar persoonlijk ga ik voor de eerste.

dus, Mushu...
Mjahjah, ik ga ook voor het eerste, eigenlijk. En anders ga ik mee naar A'dam.
Oud 08-12-2005, 21:51
Hanneke
Hanneke is offline
De verjaardag van mijn broer vieren, met familie enzo. tot 12 uur spelletje(s) spelen. dan wat vuurwerk en nog ff met wat vrienden naar een nieuwjaarsiets denk ik. Vorig jaar ook gedaan, hoorde tot 4 uur te duren maar ik was geloof ik rond 6 uur thuis.

Maar ik weet niet zeker of m'n oom +neefje en nichtjes komt. Ik hoop 't eigenlijk wel. 't is altijd wel leuk met m'n neefje wat vuurwerk af te steken enzo
Oud 08-12-2005, 23:36
Verwijderd
Met vrienden wat tv kijken en indrinken tot 12 uur. Daarna misschien wat vuurwerk afsteken & iedereen in het dorp even een gelukkig nieuwjaar wensen. En dan rond een uur of half 1, 1 uur richting stad, waar tot in de vroege uurtjes zal worden gefeest.
Oud 09-12-2005, 00:12
Verwijderd
Er komen wat vrienden.
Oud 09-12-2005, 09:24
Verwijderd
Ik word meestal gewoon heel erg dronken. Ik hou niet zo van Oud op Nieuw. Sinds mijn 16e heb ik het ook niet meer bij mijn ouders gevierd. Vorig jaar wel thuis, maar op mijn eigen stuk met mijn eigen vrienden. Dat was de meest geniale Oud op Nieuw ever. Gewoon hangen, zuipen, blowen, lachen, film kijken, om 12u naar buiten en met sterretjes zwaaien en naar het siervuurwerk van een vriend kijken en dan weer naar binnen en de rest van de nacht verder zuipen en blowen. En oh, het buffet dat ik had gemaakt niet vergeten ^^. En om 2u kwamen er nog vrienden over de poort geklommen omdat die het eerst bij hun vriendin hadden gevierd. We waren overigens maar met 2 meisjes .

Iig. Dit jaar wordt heel anders. Ik heb een vriend en hij viert Oud op Nieuw altijd thuis, tot 12u bij zijn moeder, en dan gaat hij pas de straten af, naar zijn vrienden. Nu ja, ik ga me daar nog niet teveel tussensteken, dus ik blijf ook wel daar, maar ik denk dat ik 's middags dan al begin aan de alcohol. *zucht* We zien wel.
Oud 09-12-2005, 09:49
zeep007
zeep007 is offline
Zoals gewoonlijk ben ik bij mijn vaste vriendenclub te vinden, in het dorp waar we het altijd vieren, omdat de meeste vrienden wonen. Dan gaan we van huis naar huis erg dronken worden. Meestal hebben we altijd een vaste plek waar we naar terug keren om nog meer drank te gaan nuttigen.
Oud 09-12-2005, 14:12
freakje
freakje is offline
Eerst samenkomen met vrienden, gezellig aperitieven en dan afhaalchinees eten. Vervolgens waarschijnlijk één of ander spelletje spelen en dan rond half twaalf beschonken aankomen in het jeugdhuis om daar af te tellen en het nieuwe jaar in te dansen.

Eigenlijk houd ik niet zo van oud&nieuw, maar het is de perfecte reden om uit te bol te gaan in de periode van examens en studeren (die begint in België in januari).
Oud 09-12-2005, 14:36
Verwijderd
Eerst gezellig thuis zitten, met mama, oma, zusje broertje en dit jaar ook weer eens mijn oudere zus!
Olibollen bakken met mams, daarna deze lekker opeten. Met mijn broertje vuurwerk afsteken. Daarna nog even bij de ouders van mijn vriend een gelukkig nieuwjaar wensen, waarna we met mijn zus en zusje uitgaan naar een tent waar ik vroeger altijd heen ging! Hier zijn (met oud en nieuw) altijd veel (oude) bekenden.
Dat is wel een goed begin toch?!
-vorige jaar heb ik tot 4 uur in de thuiszorg gewerkt, dat was wel een beetje sip want ik moest toevallig bij mensen werken die helemaal alleen zaten met oud & nieuw, maar ja-
Oud 09-12-2005, 14:37
Verwijderd
^In de hogescholen dan .

Alsof je in de kerstvakantie daar überhaupt een poot voor gaat uitsteken.

Edit: Argh, iemand reageert tegelijk, reactie op de reactie daarboven.
Oud 09-12-2005, 14:45
remy476
remy476 is offline
lang leve belgiesch vuurwerk
Oud 09-12-2005, 15:04
Stefanie
Stefanie is offline
Bij familie zitten en héél véél oliebollen eten

Mijn moeder is dan ook in Nederland.
Oud 09-12-2005, 15:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik weet het echt nog niet. Of we op stap gaan (en waar) of dat we bij iemand thuis gaan doorvieren maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Maar waarschijnlijk wordt het een cafe in Valkenburg.
Oud 09-12-2005, 17:27
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Eerst lang thuis tv kijken, dan iedereen op straat gelukkig nieuwjaar wensen en daarna lekker gaan stappen.
Oud 09-12-2005, 22:08
Herveld
Herveld is offline
Ik ga werken met oud & nieuw,

Heb een discoshow staan in echteld,
ga me daar wel vermaken ipv me vol gieten met bier
Oud 09-12-2005, 22:53
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 08-12-2005 @ 22:01 :
waarschijnlijk thuis op de bank, misschien dat er bezoek komt, dat wordt hier altijd pas een dag van te voren geregeld. geen vuurwerk iig want daar heb ik angst voor .
Oud 10-12-2005, 00:10
Sartre
Sartre is offline
Geen idee, er zijn mensen genoeg die iets willen doen, maar ik heb geen zin om met zn tienen op een zolderkamertje te zitten. Ik zoek dus nog een vage kennis die een groot feest geeft met veel mooie meiden waar we heen kunnen.
Oud 10-12-2005, 14:29
11
11 is offline
Ik ben dan op vakantie in Istanbul. Ik heb alleen geen idee wat we gaan doen met oud en nieuw. Dat zien we daar wel... Ik heb er iig wel zin in.
Oud 10-12-2005, 15:01
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Met de vriendengroep bij elkaar zitten 's avonds, samen eten, top 2000 luisteren en wat kaarten/ouwehoeren. Dan rond een uur of 1, na het blij zijn om het klokkijken, gaan we naar een discotheek die volgende week pas open gaat. Ben dus benieuwd of dat wat wordt . Maar met 17 man wordt het sowieso wel gezellig.
Oud 10-12-2005, 17:03
Konijn
Konijn is offline
Normaal gesproken altijd met familie, omstebeurt bij iedereen thuis en dan lekkere dingen eten en kijken naar het vuurwerk en de buren de beste wensen wensen etc. Na 12 uur kwamen dan mn vrienden bij ons verzamelen en dan uit.
Dit jaar waarschijnlijk met mn vriend en vrienden van hem bij iemand thuis zitten en misschien nog uit als er ergens iets georganiseerd wordt.

Laatst gewijzigd op 10-12-2005 om 17:40.
Oud 10-12-2005, 17:06
smook
smook is offline
ik ga me verjaardag vieren met véél bier!
Oud 10-12-2005, 17:24
Iduna
Iduna is offline
Overdag zitten we waarschijnlijk aan de oliebollen en 's avonds gaan we thuis heel lekker eten. Tot 00.00 thuis, een beetje vuurwerk kijken in de buurt en daarna de stad in!
Oud 10-12-2005, 17:32
synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 09-12-2005 @ 00:36 :
Met vrienden wat tv kijken en indrinken tot 12 uur. Daarna misschien wat vuurwerk afsteken & iedereen in het dorp even een gelukkig nieuwjaar wensen. En dan rond een uur of half 1, 1 uur richting stad, waar tot in de vroege uurtjes zal worden gefeest.
en tussendoor ff ouders bellen om ze een heel gelukkig nieuwjaar te wensen natuurlijk
Oud 10-12-2005, 17:58
MTpower
MTpower is offline
Ik maak een lawaai uitlaat voor m'n brommer en ga 's ochtends vroeg leuk mensen wakker maken met dat ding

Dit jaar ga ik geen vuurwerk afsteken, kon niet aan dieptebommen kopen, verder hoeft het voor mij toch niet zo

En ja, oliebollen he en appelbeignets En ik denk dat ik wat leuke films ga kijken
Oud 11-12-2005, 12:34
BleuEyes
BleuEyes is offline
Bij mijn vriend en familie. Zijn oom, tante en neefje zijn overgekomen uit Australie en die blijven slapen..

Vorig jaar was hij bij mij met Oud&Nieuw. Dus we wisselen het af..
Oud 11-12-2005, 12:35
Roos
Roos is offline
Weet iemand nog leuke Rotterdamse feesten met oud en nieuw?
Oud 11-12-2005, 13:55
Verwijderd
Op de bank hangen met mn ouders, broer+vriendin zusje zal wel uitgaan. Ws word het me ergeren aan de nieuwjaarsconferance. Nee ik heb het niet zo op oud&nieuw.
Oud 11-12-2005, 15:29
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Ga met mijn vriend en zijn vrienden naar een soort van jaarlijks schuurfeest toe rond een uurtje of 1, voor die beetje bankhangen met schoonfamilie. Ieder jaar weer altijd gezellig dus dit jaar ongetwijfeld ook weer
Oud 11-12-2005, 15:30
Vaj
Vaj is offline
Ik vier het samen met mn vriend en we gaan het ergens in de stad vieren, maar we zijn dr nog niet helemaal uit waar en met wie precies. Het wordt mijn eerste oud & nieuw in Amsterdam en ik heb dr stiekem zin in hoewel ik eigenlijk niet van feestdagen hou. Waarschijnlijk ontkomen we dr niet aan eventjes langs zijn ouders te moeten, dat is minder.
Oud 11-12-2005, 17:18
SaisPas
SaisPas is offline
Ik weet het nog niet. Iedereen is die avond op vakantie, zit bij z'n vriend/vriendin of heeft al wat anders te doen. Misschien kijken of er nog mensen die avond naar Amsterdam willen.
Oud 11-12-2005, 18:22
Verwijderd
Ik ga met mijn vader, moeder en broer gezellig naar mijn tante waar de rest van de familie is.
Oud 11-12-2005, 18:39
Souris
Souris is offline
nog niet echt een idee
Oud 11-12-2005, 19:01
da leentjuh
da leentjuh is offline
Eerst bij iemand thuis met zn allen en dan rond uur of 1 naar discotheek.. En dan als allerlaatste naar huis gaan.
Oud 11-12-2005, 19:47
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik ga niet drinken, niet feesten, niet volproppen, er komt waarschijnlijk behoorlijk wat leuke familie en we gaan het gezellig hebben
Oud 11-12-2005, 19:56
Lilium
Lilium is offline
Veel te veel oliebollen eten, tv kijken en om een uur naar bed.
Oud 11-12-2005, 20:04
Verwijderd
Met tiaori dronken worden van een slok champagne, voleten met oliebollen, sterretjes afsteken, en dan door erik naar huis worden gedragen
Toch tiaori ?
Oud 11-12-2005, 21:05
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-12-2005 @ 13:35 :
Weet iemand nog leuke Rotterdamse feesten met oud en nieuw?
er is een oud&nieuw feest in B.U.M.B en het schijnt tof te worden

ot
Ik ga in een antikraak huis met een hoop mensen oud&nieuw vieren, met een hoop verdovende middelen, dj's en een band en ik doe een pruik op en ik ga in een inloopkast neuken
Oud 11-12-2005, 23:49
Balance
Balance is offline
Tot 12 uur sowieso thuis. Daarna uiteraard naar buiten en buren feliciteren enzo. Daarna hoop ik dat er ergens een leuk feest is, maar mocht dat niet zo zijn dan zal het wel standaard naar het clubhuis van scouting worden (of als zelfs dat niet doorgaat: naar de buren).
Oud 12-12-2005, 02:55
Supreme Dutch
Oude tv's naar beneden flikkeren (die heb ik de afgelopen weken moeteninzamelen) van 3 hoog en erna er een groot vreugdevuur van maken.
Advertentie

Regels voor berichten