Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk kan het! Anders hadden heel wat minder mensen op dit moment een I-Pod toch? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ipod kan gewoon MP3's aan hoor ![]() Illegaal of legaal.
||
Citaat:
![]() bedankt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, het werkt want je kunt het niet afspelen Nee, het werkt niemand want niemand wil het gebruiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enige nadeel is dat als ik mijn ipod aan mijn pc hook, dat itunes dan start en mijn ipod update en dan weer helemaal leeg is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
apple mag dankzij het succes van de ipod dan wel volgens jou alleen maar 'image' zijn, maar er zijn ook mensen die apple hardware en software wat serieuzer bekijken. het design en de waarde die je hieraan kunt geven helpen bij de verkoop, maar dat wil nog niet zeggen dat dit de enige kwaliteit van apple is |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echter, bearshare en limewire en veel andere applicaties, vooral Azureus, bieden niet de mogelijkheid om het delen van een bestand wat je op dit moment aan het downloaden bent uit te schakelen. Op dat moment wordt een download dus automatisch ter upload aangeboden en ben je in principe strafbaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: Ik heb genoeg illegaal gedownloade bestanden op mijn iPod staan. Elk mp3-bestand, of je het nu legaal of illegaal verkregen hebt, is in iTunes te importeren, en elk mp3-bestand dat ik iTunes staat, kan op de iPod gezet worden. Apple is een beetje klierig wat dat betreft, ze geven hun informatie zó dat het lijkt alsof er een hele hoop dingen niet kunnen met een iPod, alleen om mensen die er weinig van af weten te bewegen er niet eens aan te beginnen.
Laatst gewijzigd op 03-01-2006 om 19:17. |
![]() |
|
|