Wegens afhaken bachelor Geschiedenis heb ik over voor de aankomend student:
"De Oudheid" : Naerebout& Singor. Voor Griekse en Romeinse geschiedenis. Winkelprijs: 35 euro.
"Eeuwen des onderscheids" : Blockmans & Hoppenbrouwers. Voor middeleeuwse geschiedenis. Winkelprijs: 46,50 euro.
"Van agrarische samenleving naar verzorgingsstaat" : var.
Nooit aan toegekomen. Winkelprijs: 46,50 euro.
"A history of the modern world" : Palmer, Colton, Kramer.
De bijbel voor de geschiedenisstudent, maar ook voor IOIB dacht ik ze gezien te hebben, zelfde versie nodig. Winkelprijs: 52 euro.
"Zoeken en Schrijven" : de Buck. Hoe maak je een essay, onderzoek, bronvermeldingen, verplichte kost wanneer je stukken moet schrijven. Winkelprijs: 20,25 euro.
Koop je dit dus nieuw ben je 200,25 kwijt. Alle boeken zijn in topstaat waarvan 2 zelfs nooit open gehad. Liefst allemaal in 1 koop, doe een bod maar wel reeel aub. Eventuele verzendkosten voor koper, of afhalen in Groningen.
Verder te koop of te ruil:
Jay Turser Es-335.
Deze prachtige semi-hollowbody gaat van jazz tot maiden zonder feedback. Wegens teveel gitaren (prs,fender,gibson,yamaha, etc.) wil ik deze ruilen tegen bijvoorbeeld: studiomonitoren, mengtafel, (>8 channel) akoestische piano, synth, etc.
Doe een voorstel of te koop voor 275 euro. Praktisch onbespeeld, altijd als backup gediend. 440 euro nieuw in Duitsland.
Foto's per email op aanvraag.
|