Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 17:03
Hanneke
Hanneke is offline
Ik wil dus zo'n debitel-abbonoment nemen, aanbieding via kruidvat. 3 euro per maand, 100 minuten of sms'jes. (sim-only)
Maar 't lijkt me zo goedkoop, zijn er dan geen addertjes onder 't gras of weet ik veel wat. Is 't wel slim om dit te doen?

(ik geef nu ook wel meer dan 3 euro per maand uit denk ik)
Oud 27-12-2005, 17:06
Joenes
Joenes is offline
Debitel is niet echt de meest goede provider van nederland. Kijk eens op telecomvergelijker.nl voor meer aanbiedingen
Oud 27-12-2005, 18:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vader had debitel en hij werd echt belazerd. Hij stuurde nooit smsjes met zijn telefoon maar er stonden er wel altijd een aantal op zijn afrekening net zoals dat ie naar het buitenland had gebeld enzo zodat ie veel meer moest betalen dan ie gebeld had.
Oud 27-12-2005, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Joenes schreef op 27-12-2005 @ 18:06 :
meest goede
beste
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:18
Miracle
Miracle is offline
Ik heb al jaren debitel (elke keer een ander abo) en het bevalt me prima.

Het enige is dat ik nu 'per ongeluk' alleen nog maar online een rekening krijg, maar ach. Scheelt hen weer geld en papier en echt lastig is het niet.

De prijs kan heel goed kloppen trouwens. Informeer even via welk netwerk je gaat bellen. En dan kun je op hun website even kijken of ze daar die aanbieding ook hebben. Dat is meestal wel zo. Debitel sluit abonnementen af met KPN, Vodafone en Telfort. Ik denk dat die aanbieding via Telfort is, dus je kunt ook op hun site ff checken wat het daar kost.
Oud 27-12-2005, 21:15
Hanneke
Hanneke is offline
Gaat via vodafone, ik heb nu ook vodafone dus simlock is dan geen probleem toch?

Ik zal even die website van hun chekken nog.

Edit: Op die website vind ik alleen een andere aanbieding samen met kpn, maar die is even duur plus dat ik dan simlock-vrij moet laten maken, lijkt mij.

Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 22:46
T_ID
T_ID is offline
Kijk in ieder geval hoe lang dat abonnement duurt. Als er staat dat ze je twee jaar lang blij gaan maken met hun diensten betekent dat net zo goed dat je twee jaar aan zoiets vast zit.
Oud 27-12-2005, 23:36
Hanneke
Hanneke is offline
En als ik nou dat abbonement heb, en het valt ontzettend tegen (zoals mensen hier zeggen, verkeerde rekeningen enzo krijgen)?
Kan ik dan nog terug ofzo?
Oud 28-12-2005, 01:04
MB
MB is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 28-12-2005 @ 00:36 :
En als ik nou dat abbonement heb, en het valt ontzettend tegen (zoals mensen hier zeggen, verkeerde rekeningen enzo krijgen)?
Kan ik dan nog terug ofzo?
Hangt ervan af wat er in het contract staat, als je tekent voor 2 jaar, dan kan je het halverwege niet zomaar af laten lopen. Wel als ze je constant verkeerde rekeningen sturen, want dan komen ze hun eind van de overeenkomst niet goed na.
Oud 28-12-2005, 07:53
Verwijderd
Nee, dat is gewoon echt. Ik heb nu ook voor 2,50 p/m 150 belminuten. Werkt prima (eenjarig b.t.w.)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 17:13
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-12-2005 @ 22:15 :
Edit: Op die website vind ik alleen een andere aanbieding samen met kpn, maar die is even duur plus dat ik dan simlock-vrij moet laten maken, lijkt mij.
Dat werkt niet altijd. Een vriendin van me wilde ook een prepaid pakket kopen en haar simkaart (van een abo) er in doen, maar dat gaat tegenwoordig niet meer altijd, ook niet als het dezelfde provider is.
Oud 29-12-2005, 16:54
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-12-2005 @ 18:13 :
Dat werkt niet altijd. Een vriendin van me wilde ook een prepaid pakket kopen en haar simkaart (van een abo) er in doen, maar dat gaat tegenwoordig niet meer altijd, ook niet als het dezelfde provider is.
En hoe duur is simlockvrij maken?

Ik ga het maar bestellen, dan kan ik er nog even over nadenken en eventueel dicht terug sturen. Ik had ergens gelezen dat dat iig wel kan. Maar het moet voor 31 december namelijk.
Oud 29-12-2005, 17:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 29-12-2005 @ 17:54 :
Geen idee, moet je op de site van je provider kijken.
Oud 30-12-2005, 01:26
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Is gewoon een goede aanbieding. Het is een abbonement zonder telefoon dus vandaar de lage abbo kosten. Niets meer niets minder...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 12:47
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 29-12-2005 @ 17:54 :
Na een jaar is dat meestal gratis.
Reageren

Regels voor berichten