Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2006, 15:29
samiej
samiej is offline
Heey.. ik ben dus al een paar jaar vriendinnen met M. Nu heeft ze dus een vriendje voor het eerst en ziet ze me niet meer staan.. ze liegt tegen me als we hebben afgesproken dat ze ergens heen moet terwijl ze dan bij haar vriendje is en ze gaat veel meer om met een andere vriendin terwijl ze mij langer kent.. Ik weet niet wat ik moet doen?... Ik wil nog wel vrienden met haar zijn alleen laat ze me stikken voor haar vriendje..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2006, 15:30
Verwijderd
Dat komt vaak voor ja.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 15:32
Verwijderd
Misschien is het een goed idee om er eens met haar over te praten . Vertel haar waar je mee zit en vraag haar waarom ze je negeert.

Het is niet vreemd dat ze iets minder tijd voor vriendinnen heeft nu ze ook tijd aan haar vriendje besteedt, maar er zou toch echt nog wel tijd voor vriendinnen over moeten blijven. Als je 13 bent duurt een vriendschap veel langer dan een verkering (als je 20 bent meestal ook hoor ), en het zou toch verveldend voor haar zijn als ze, als het uitgaat met haar vriendje, van haar vriendinnen vervreemd is omdat ze die nooit meer zag!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 19:16
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-01-2006 @ 16:30 :
Dat komt vaak voor ja.
Mijn beste vriend heeft dat ook gedaan, maar heeft ingezien dat hij verkeerd bezig was.. Even er met haar over praten. Begrijpt ze het niet, zoek je dan maar een andere vriendin!

Citaat:
en ze gaat veel meer om met een andere vriendin terwijl ze mij langer kent..
Vriendschap hangt niet af van "hoelang je al vrienden" bent..
Oud 02-01-2006, 20:26
mcflem
mcflem is offline
Dat ze je ineens niet meer ziet staan nu ze een vriendje heeft is vervelend, maar ook wel begrijpelijk, hoewel ik zelf nooit ineens alleen met mijn vriendjes afsprak maar dat was ook omdat ze nooit echt dichtbij woonde.
Dat ze er om liegt vind ik erg laag, als jullie vriendinnen zijn dan moet ze gewoon eerlijk zeggen dat ze liever bij haar vriendje is of niet met je afspreken om er daarna vandoor te gaan.

Dat ze meer met een andere vriendin om gaat dat betekent blijbaar dat ze die vriendin leuker of aardiger vindt. Dat is jammer als jij haar nog wel de leukste vindt maar dat gebeurt soms. De kwaliteit van de vriendschap ligt niet aan hoe lang die al duurt en misschien is het wel juist zo dat jullie elkaar toen jullie jonger waren veel beter begrepen en dat jullie nu 2 kanten uit zijn gegroeid en voelt ze zich meer op haar gemak bij haar andere vriendin.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 17:06
samiej
samiej is offline
Ik heb al heel vaak met haar erover gepraat en ze zegt steeds dat ze het nu niet meer zal doen maar ze blijft het doen..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 17:16
Verwijderd
Ach, dat kan vervelend zijn als dat je enige vriendin is en je voor de rest geen leven hebt, maar als je meer vriendinnen hebt, ben je nu toch wel flink aan het zeuren hoor. Alsof nog steeds veel tijd met je vriendinnen besteden verplicht is, wanneer je voor het eerst een vriendje hebt. Laat dat meisje toch lekker rustig, ik kan me voorstellen dat een meisje op een moment wel genoeg heeft van vriendinnen en dan lekker zo vaak mogelijk gepakt wil worden door een jongen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 17:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon zeggen waar het op staat en dat je het zo niet meer leuk vind!
Oud 06-01-2006, 09:23
WolterB
WolterB is offline
Als ze het blijft doen, dan is zij jouw vierschap niet meer waard.
Oud 06-01-2006, 11:23
Verwijderd
hij is je niet waardf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten