Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Blijft alsnog overdreven.... |
![]() |
||
Citaat:
kom op zeg, dit is nederland, met zn negerzoenen, zwarte pieten, jodenkoeken, blanke vla, boerenyoghurt, sint nicolaas, sint-maarten, en een hoop vrijheid. Die vrijheid beperken omdat mensen zich 'gekwetst' zouden kunnen voelen lijkt me volslagen overbodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En idd vind het maar een zielige stichting. Ze doen net alsof ze de directe slachtoffers zijn van de slavernij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je moet wat met je subsidie he. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daarnaast, slaat dit natuurlijk helemaal nergens op, ik ken zat negers en het kan ze geen ruk schelen hoe die dingen heten. Sterker nog, ze vinden t meestal wel grappig.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dit doet me denken aan het gedoe om het patatje oorlog enkele jaren terug. Gelul dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() moet je wel uitkijken dat mensen 'negers' niet ook 'schuimzuigers' gaan noemen...
|
Deze was ook wel leuk.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Het hele punt aan dit soort gevallen is dat de mensen die d'r een groot probleem van maken in 90% van de gevallen zelf geen 'slachtoffer' is maar zich ongevraagd 'bekommert' om de arme medemens die blijkbaar niet voorzichzelf kunnen opkomen. (of misschien, hey, d'r gewoon geen fuck om geven). En het handjevol mensen dat zich dan persoonlijk aangevallen voelt zijn gewoon azijnpissers waar we d'r al veel te veel, blank en negroïde, van hebben in Nederland." Zoals ik al zei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of dat je iemand uit Turkije een Turk noemt... Of iemand uit Marokko een Marokkaan... Het valt me gewoon op dat die mensen zich snel aangevallen voelen... Als ik aan iemand vraag 'Ben je een Turk?' Dan is de eerste reactie vaak "huh! heb je daar wat tege ofzo?! ![]() En ja, ik ben serieus ![]() Soms wordt dat zelfs gevolgd door enkele dreigementen ![]() Mensen moeten zich gewoon niet zo drukmaken om nix, zoek een leven ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |