Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf ben wel fan van draadloos spul. Mits je niet een fanatiek gamer bent wat ik in het geval van de ts uitgesloten acht. Ikzelf heb een tijdje een Logitech (weet zo even het serienummer enzo niet maar dat doet er ook weinig toe) draadloos setje gebruikt waarvan de muis het begeven heeft. Ik heb toen een nieuwe draadloze muis gekocht en ook zonder de muis werkt het toetsenbord prima. Iets wat ik ook vrij logisch acht gezien het feit dat muis en toetsenbord onhafhankelijk van elkaar aangesloten worden op het moederbord van je pc. Het is in de meeste gevallen inderdaad wel zo dat de ontvanger van een set voor zowel de muis als het toetsenbord is. Bij mij is het in ieder geval wel zo en het lijkt me ook het meest logisch aangezien je een set toch over het algemeen koopt om de apparatuur samen op een computer te gebruiken en het dan de ruimte van een ontvanger scheelt. Overigens kan je wel de muis op de ene pc gebruiken en het toetsenbord op de andere alleen zal je dan iedere keer de ontvanger moeten verplaatsen wat een beetje moeilijk wordt als je allebei de pc's tegelijk wilt gebruiken.
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 22:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ Wammus: nee, ik ben idd geen fanatiek gamer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
M'n eerste set die ik van Microsoft kocht deed het amper. De muis bleef haperen en het toetsenbord was al helemaal te triest voor woorden. Ik heb toen de klantenservice gebeld en zij hebben toen een nieuwe opgestuurd. Die is beter, maar ik mag m'n ontvanger absoluut niet aanraken, want als ik hem ook maar een centimeter verplaats, dan stopt m'n toetsenbord er al mee. Toetsenbord op schoot nemen oid is er dan ook niet bij, want ook dan blijft ie overal steken en pakt ie veel letters niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat muizen betreft wil ik nooit meer van de MX-serie van Logitech af. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je bij echt pro gamen enzo wel last gaat krijgen van de vertraging maar dat is op mij niet van toepassing dus vandaar dat ik het geen probleem vind.
||
Citaat:
![]() De Natural Pro bordjes van MS zijn zeker niet de stilste, dat is waar, maar het Logitech keyboard (Navigator SE heette die geloof ik) dat ik had was ik helemaal niet zo blij mee. Vond de aanslag niet prettig (toetsen veerden nauwelijks terug). Misschien dat dit verbeterd is met de komst van de nieuwe, plattere modellen waaronder de MX serie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Verschillende stukken tekst selecteren Saarah | 14 | 18-01-2006 20:31 |