Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 13:12
halilo
halilo is offline
hej hai ik hou mijn betoog over de oorlog in irak en wil graag beginnen (inleiding) met een indrukwekkende/schockerende verhaal. ik had een jaar geleden iets gelezen: er was een meisje die heel van school hield, ze was de beste tot ze op een dag door een kogel werd geraakt. ik heb zoiets nodig. weten jullie waar ik een goede verhaal kan krijgen? url? of kunnen jullie zelf een schockerende verhaal maken, hoeft niet echt te zijn, ik zelf ben nie zo goed in. ik ga ff verder met de rest van mijn betoog.

alvast bedankt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2005, 13:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
halilo schreef op 27-12-2005 @ 14:12 :
of kunnen jullie zelf een schockerende verhaal maken, hoeft niet echt te zijn, ik zelf ben nie zo goed in.
Sowieso zul je je eigen huiswerk moeten maken, maar bovendien lijkt het me voor een betoog een zwak punt om verzonnen informatie te gaan gebruiken. Dat geeft geen blijk van een sterk standpunt.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 14:07
Verwijderd
Ibrahim, een 14-jarige jongen uit Baghdad, die bijzonder goed cello speelde en altijd zijn best deed op school, vroeg aan een Amerikaanse soldaat de weg. Die spuugde Ibrahim in z'n gezicht en sloeg hem met de kolf van zijn M-16! Nu kan Ibrahim nooit meer cello spelen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 14:46
Miracle
Miracle is offline
>> Moderne Talen
Oud 27-12-2005, 15:00
Verwijderd
Abu Ghraib?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 15:17
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
the war for civilisation - robert fisk

boek over het midden oosten, kun je vast wel iets in vinden. maar goed, wel raar dat je zelf zoiets niet kunt bedenken ofzo.
Oud 28-12-2005, 23:08
Verwijderd
HET verhaal. Het goedE verhaal. Een GOED (zonder E!!!!!!!) verhaal. Aaaaaah.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 23:53
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Snees schreef op 27-12-2005 @ 15:07 :
Ibrahim, een 14-jarige jongen uit Baghdad, die bijzonder goed cello speelde en altijd zijn best deed op school, vroeg aan een Amerikaanse soldaat de weg. Die spuugde Ibrahim in z'n gezicht en sloeg hem met de kolf van zijn M-16! Nu kan Ibrahim nooit meer cello spelen
Slecht verhaal, je moet dat verhaal dat ze baby's eten gebruiken.

Pluk iets uit de media, in ieder geval moet je geen zaken gaan verzinnen, want als je dan door de man valt wordt, terecht, je betoog volledig neergesabeld.
Oud 29-12-2005, 13:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-12-2005 @ 00:08 :
HET verhaal. Het goedE verhaal. Een GOED (zonder E!!!!!!!) verhaal. Aaaaaah.
Rustig aan, denk aan je bloeddruk...
Reageren

Regels voor berichten