EINNNNDELIJK kan ik dit hier eens typen..En het is heeeel lang en niet boeiend voor jullie, maar wel voor mij hahah..
Okeen ik ben 2 weken naar Mallorca geweest, ben sinds zondag weer thuis.. We bleven in een appartementenhotel zeg maar.. was erg koelie.. Nah.. daar werkte duz (hoe cliché) een ober.. Hij zag er wel kjoet uit

Toen ik hem en hij me voor het eerst zag, zat ik met mn moeder (kging met mn ouders) op een bankje bij de receptie, in de buurt was een bar. Anyway, hij kwam zo langsgelopen, ik dacht HEY die is wel kjoet!!! En hij liep langs, keek zo naar me, toen weer terug en toen gelijk weer weet je wel

Echt hip
Anyway, 2 dagen later ging ik iets aan de bar drinken met mn ouders bij een karaoke-avond (jaja..

) en we zaten zo naar elkaar te kijken enzow en te lachen en hij riep degene die die karaoke organiseerde voor de grap zo van 'ik heb hier nog een kandidaat voor je!' (ik dus) Najah was wel grappig enzow ladadie..
Nah in de dagen die volgden heeft ie echt heel vaak naar me gekeken.. en ik ook naar hem natuurlijk

Hij lachte ook heel veel, knipoogde zelfs, kwam heel vaak langslopen als ik ergens zat *ik ging natuurlijk expres overal heen waar hij werkte hahah--> je had 2 barren op verschillende verdiepingen* Ging hij de hele tijd tafeltjes voor het raam goedzetten als ik buiten zat terwijl die stoeltjes echt niet rechter konden staan gewoon
Owja hij heette Ivan by the way en was denk ik een jaar of 25.. nah mn vader en ik hebben een keer met hem gebabbeld.. toen zei hij dat een Señorita Pequeña was (= klein meisje zeg ma) voor de grap.. en hij vond mn ogen leuk ("small eyes!") wieie.. najah hij komt dus uit Bulgarije en hij woont 5 jaar in Mallorca blabla.. niet boeiend maar goed.. achtergrondinfo
UHmz.. even denken.. hij heeft ook nog toen Whenever, Wherever van Shakira draaide en hij moest werken het stukje
I'm at your feet heel erg naar me geplaybackt wieiee! Echt superkoel.. ow help hij is geweldig

Naja hij kwam ook nog de avond voor we weggingen naar buiten 2 keer om met ons te praten wieiiee.. Ik ging toen Sprite bij hem kopen en ik moest zeggen dat mijn vader nog steeds zn bier moest betalen (Ivan was vergeten het bonnetje te geven), maar hij verstond/snapte het maar niet dus ik zei het 3 keer.. en bij de derde keer keek hij me echt zo heeeeel lang heeeeel erg aan.. whaaaaah ik stond echt te trillen als een gek gewoon

Naja na een tijd staren zei hij echt zo.. what? Ineens haha.. naja blabla ik gaf hem geld, hij gaf me kleingeld terug.. en daarbij keek hij me heel diep aan in mn ogen.. gaf dat geld terug op zo'n manier.. met zn vingers heeel langzaam over mn handpalm.. en toen zei hij iets in het spaans maar kep geen ideej wat want ik was aan het zwemmen in zijn heerlijke ogen.. *zucht*
Naja.. de volgende dag ging ik dus weg

en we hebben nog gedag gezegd en hij deed zo dat hij het jamemr vond en gaf me een kushandje.. en that's it

geen zoensessies dus, alleen flirtsessies.. damn ik mis hem zo
Please tell me why do birds sing when you're near me, sing when you're close to me..