Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat heb ik ook meegemaakt alleen ik was zelf degene...
Ik heb een half jaar met een lieve jongen gehad en nu ben ik over hem heen maar het lijkt net of hij niet over mij heen is.. ik heb nu na 3 weken een nieuwe vriend en hij is best wel jaloers.. tenminste hij is heel boos enz.. Wat je zegt van na een dag vind ik wel heel snel.. Dit is na 3 weken en dat vind ik iets logischer dan na 1 dag.... Misschien heeft ie niet om je gegeven... Dat weet ik niet, of het zat al langer fout.. Mijn ex heeft me wel verweten dat ik nix om hem heb gegeven terwijl dat helemaal niet zo is.. Hopelijk heb je hier iets aan.. xxx sweatbear
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Weetje wt het is, misschien wil hij er wel graag overheen zijn.. en denkt hij doordat hij tegen ieder1 zegt dat hij eroverheen is, dat ook hebeurt.. Ik weetniet, maar ik zeg ook tegen ieder1 dat ik over mn ex heen ben, terwijl ik weet dat het niet zo is, maar ik wil mensen echt niet langer lastigvallen met mn gezeik over diegene.. maar 1 dag en er dan al overheen ![]() als het echt zo is, wil ik wel weten hoe hij dat doett..
||
Citaat:
![]() rrrright... --- anyway... hij ken er nog niet overheen zijn zeg je, maar jij bent dat al wel? (zo komt 't een beetje over.) beetje maf. (toen 't uit ging tussen m'n ex en ik was ik er ook na 1 dag overheen. 't was gewoon een zinkend schip, die relatie en toen de stop dr uit werd getrokken vond k 't wel best...)
|
Verwijderd
|
Dat hij dat zegt, zegt niet zoveel...er zijn zoveel redenen te bedenken waarom hij wel zégt dat hij over je heen is terwijl hij eigenlijk zelf ook heel erg in de put zit. Hij zal het voor zichzelf wel ontkennen.
Als je tien maanden iets met iemand hebt gehad, dan kun je niet binnen één dag over die persoon heen zijn, tenzij je werkelijk verschrikkelijk onbeschoft behandeld bent. En zelfs dan nog houdt vrijwel iedereen er nog wel aan vast. |
![]() |
|
misschien was ie al twee maanden bezig met 'voorbereiden dat het uit ging' klinkt banaal maar zegmaar ik bedoel het wel serieus
en dat het toen het echt uit was minder uitmaakte
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu bijna een week verder voel ik me nog steeds heel klote dr over |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |