Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 19:46
Verwijderd
heb het gister uitgemaakt met mijn vriend.... hij wilde me voorlopig niet zien en ik moest hem maar met rust laten had ie tegen een vriendin gezegd...
hij moest helemaal huilen en zo dus hij vond het echt wel erg..
maar nu opeens it ie alweer met andere meisjes te smsen, en zegtie tegen iedereen dat het goed met hem gaat....
en hij zegt tegen mij dat hij er al overheen is en niet meer verdrietig is... naja ik denk niet echt dat dat zooo snel al kan, we hebben namelijk toch 10 maanden iets gehad...
dus denken jullie dat je zo snel erover kan zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2002, 19:48
highlight
highlight is offline
Hij zoekt misschien gewoon afleiding, hij houdt zich groot, of hij probeert jou jaloers te maken...ik denk zeker niet dat hij al over jou heen is..
Oud 25-06-2002, 19:49
Verwijderd
2 scenario's
1) hij doet alsof hij dolgelukkig is en zij is de 'reboundgirl'
2) het is een broodzak
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 19:49
never mind
never mind is offline
hmm als je et mij vraagt zit ie gewoon de stoere jongen uit te hangen...

Of je moet iets heel snel kunnen vergeten en verwerken en je er bij neerleggen maar dat lijkt me in dit geval wel erg moeilijk
Oud 25-06-2002, 19:52
Verwijderd
ja ik denk dat hij er ook niet over heen is hoor.. hij wil gewoon de stoere gozer uithangen.... tja ik zit er niet mee
ik ben blij dat ik vrijheid heb enzo!
maar hij wil niet zwak overkomen, dus zal het dat wel zijn
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 19:53
UFO
UFO is offline
Ik weet zeker dat hij er nog niet overheen is na 1 dag. Mijn vriendin heeft het 3 weken geleden uitgemaakt en ik ben er nog steeds niet helemaal overheen, ik stuur ook smsjes en ik zeg ook tegen onbekende dat het goed gaat en ik flirt ook met meisjes, maar eroverheen zijn nog niet. Ik moet er wel bij zeggen dat wij 1,5 jaar hadden en dat er nog wel meer is gebeurd dan alleen simpel uitmaken, daarom duurt het misschien wat langer, maar 1 dag kan niet.
Oud 25-06-2002, 19:53
Angeles
Angeles is offline
Ik denk dat hij gewoon geen zin heeft om aan iedereen te laten weten dat hij zich rot voelt. En het is toch zijn goed recht om er op deze manier mee om te gaan? Waarschijnlijk zit hij er nog wel mee, maar wil hij dat niet laten merken. Laat hem maar gewoon, hij vindt wel zijn eigen manier om er mee om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:
Ik denk dat hij gewoon geen zin heeft om aan iedereen te laten weten dat hij zich rot voelt. En het is toch zijn goed recht om er op deze manier mee om te gaan? Waarschijnlijk zit hij er nog wel mee, maar wil hij dat niet laten merken. Laat hem maar gewoon, hij vindt wel zijn eigen manier om er mee om te gaan.
ja laat hem lekker.. kan me nu nix meer schelen hoor
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 20:59
sweatbear
sweatbear is offline
Dat heb ik ook meegemaakt alleen ik was zelf degene...
Ik heb een half jaar met een lieve jongen gehad en nu ben ik over hem heen maar het lijkt net of hij niet over mij heen is..

ik heb nu na 3 weken een nieuwe vriend en hij is best wel jaloers.. tenminste hij is heel boos enz..

Wat je zegt van na een dag vind ik wel heel snel..
Dit is na 3 weken en dat vind ik iets logischer dan na 1 dag....

Misschien heeft ie niet om je gegeven...
Dat weet ik niet, of het zat al langer fout..
Mijn ex heeft me wel verweten dat ik nix om hem heb gegeven terwijl dat helemaal niet zo is..

Hopelijk heb je hier iets aan..

xxx
sweatbear
Oud 25-06-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
sweatbear schreef:
Dat heb ik ook meegemaakt alleen ik was zelf degene...
Ik heb een half jaar met een lieve jongen gehad en nu ben ik over hem heen maar het lijkt net of hij niet over mij heen is..

ik heb nu na 3 weken een nieuwe vriend en hij is best wel jaloers.. tenminste hij is heel boos enz..

Wat je zegt van na een dag vind ik wel heel snel..
Dit is na 3 weken en dat vind ik iets logischer dan na 1 dag....

Misschien heeft ie niet om je gegeven...
Dat weet ik niet, of het zat al langer fout..
Mijn ex heeft me wel verweten dat ik nix om hem heb gegeven terwijl dat helemaal niet zo is..

Hopelijk heb je hier iets aan..

xxx
sweatbear
het zat al wel langer fout ja.. altijd over vanalles ruzie... en dan was het ene voorbij dan begon het volgende... maar hij wil niet te veel contact int begin omdat hij bang is weer verliefd te worden (ja nu is hij het nog wel, maar over een tijdje) en ik weet zeker dat hij wel om me geeft, maar het is ook wel een playertje en hij houd er van om te flirten, waardoor ik altijd erg jaloers werd...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:30
little lady
little lady is offline

Weetje wt het is, misschien wil hij er wel graag overheen zijn.. en denkt hij doordat hij tegen ieder1 zegt dat hij eroverheen is, dat ook hebeurt..

Ik weetniet, maar ik zeg ook tegen ieder1 dat ik over mn ex heen ben, terwijl ik weet dat het niet zo is, maar ik wil mensen echt niet langer lastigvallen met mn gezeik over diegene..

maar 1 dag en er dan al overheen
als het echt zo is, wil ik wel weten hoe hij dat doett..
Oud 26-06-2002, 12:35
Didowoman
Didowoman is offline
Tja, zo zijn mannen.
Oud 26-06-2002, 15:00
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Didowoman schreef:
Tja, zo zijn mannen.

rrrright...

---
anyway... hij ken er nog niet overheen zijn zeg je, maar jij bent dat al wel? (zo komt 't een beetje over.) beetje maf.

(toen 't uit ging tussen m'n ex en ik was ik er ook na 1 dag overheen. 't was gewoon een zinkend schip, die relatie en toen de stop dr uit werd getrokken vond k 't wel best...)
Oud 26-06-2002, 15:04
Verwijderd
Dat hij dat zegt, zegt niet zoveel...er zijn zoveel redenen te bedenken waarom hij wel zégt dat hij over je heen is terwijl hij eigenlijk zelf ook heel erg in de put zit. Hij zal het voor zichzelf wel ontkennen.

Als je tien maanden iets met iemand hebt gehad, dan kun je niet binnen één dag over die persoon heen zijn, tenzij je werkelijk verschrikkelijk onbeschoft behandeld bent. En zelfs dan nog houdt vrijwel iedereen er nog wel aan vast.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:06
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
misschien was ie al twee maanden bezig met 'voorbereiden dat het uit ging' klinkt banaal maar zegmaar ik bedoel het wel serieus

en dat het toen het echt uit was minder uitmaakte
Oud 27-06-2002, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
2 scenario's
1) hij doet alsof hij dolgelukkig is en zij is de 'reboundgirl'
Goh, Fancy meisje??
Mjah, ik denk dat je wel een punt hebt!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
misschien was ie al twee maanden bezig met 'voorbereiden dat het uit ging' klinkt banaal maar zegmaar ik bedoel het wel serieus

en dat het toen het echt uit was minder uitmaakte
ik het het ook uitgemaakt en ik was er ook al zo'n 2 maanden mee bezig en ik was er ook van overtuigd dat als ik het uit zou maken ik er gelijk overheen was.

nu bijna een week verder voel ik me nog steeds heel klote dr over
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten