Hey, mijn 1.5 jaar oude t18-s heeft/had kuren... Als je het display aanraakte viel het beeld uit, maar bleef de telefoon wel gewoon werken... Enfin, de garantie was toch al verlopen, dus ik heb dat ding opengeschroefd... Nou blijkt dat de behuizing van dat geval zo zwak is dat als je het display aanraakt, er een contactje los komt, en dus alle stroom van dat display afviel... Dus ik heb dat vastgezet met wat secondenlijm...
Nou werd ie de laatste tijd wel heel gevoelig (dwz hij ging gewoon aan, maar elke vorm van beweging veroorzaakte hetzelfde probleem), dus ik heb 'm weer ff opengemaakt... Niks veranderd, maar nou hij weer in elkaar zit doet ie het toch weer vrij goed.. Het probleem is er nog steeds, maar ik kan 'm weer gewoon gebruiken... (een flinke tik en hij valt alsnog weg)
Weet iemand misschien een manier om dit nu eens grondig op te lossen?
Een nieuwe foon valt helaas niet echt binnen mijn huidige budget, daar ik spaar voor een nieuwe videokaart en een vakantie...