Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Teamsport en individuele sport vind ik leuk. Ik zou graag een teamsport doen, daarnaast zit ik nl te denken om iets als body pump ofzo er bij te doen. Maar het liefst een teamsport toch wel. 3. Dat maakt met niet zoveel uit, een winter- of zomerstop. Ik weet ook niet zo wat ik me daar nou bij voor moet stellen. (welke sporten etc) 4. Ik heb vroeger op turnen gezeten, maar moest stoppen vanwege blessure. Ik heb ook paard gereden en op een blauwe maandag toen ik griezelig jong was nog op jazz ballet en gewoon ballet gezeten. Verder zou ik t eigenlijk niet weten ![]() Sowieso ga ik binnenkort in ieder geval 1 keer per week gewoon baantjes zwemmen met een vriendin van mij. Zij moet dat namelijk doen van de dokter en het is gezelliger met z'n tweetjes en dan doe ik ook eens wat ![]() ![]() Maar dat vind ik niet genoeg... ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 14:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zolang het niet op zaterdagavond is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ehm zus, is het niet verstandig eerst een tijdje te fitnessen en/of bodypump te gaan doen. Iets wat je net wat meer op je eigen tempo kunt doen. Waarbij je wat meer conditie weer opbouwt. Om in 1x te gaan sporten, is misschien wat te explosief? Het scheelt in elk geval al dat je met Loes gaat zwemmen. Ik ben trots op je ![]() ![]() Zo'n topic starten, belooft al ietsjes meer dan er maar over door blijven kakelen maar niets ondernemen mevrouw! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Op de site van, ik geloof, 'je echte leeftijd' kun je een test doen mbt welke sport bij je past. Misschien heb je daar wat aan?
Als je oa wilt sporten voor de gezelligheid en vrienden, dan zou ik iig voor een teamsport kiezen (of voor iets individueel in clubverband oid - bv. wedstrijdzwemmen doe je alleen, maar wel 'samen' met anderen). De test staat op: http://www.jeechteleeftijd.nl/ Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 14:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn resultaten: resultaten top 10 1. voetbal 2. waterpolo 3. hockey 4. korfbal 5. handbal 6. basketball 7. onderwaterhockey 8. rugby 9. ijshockey 10. american football Voetbal valt af, dat vind ik niet leuk genoeg om te doen ![]() ![]() ![]() Hmm.. Heel veel verder kom ik er dus niet mee, maar wel een stukkie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een tijd geleden badminton gedaan, erg leuk, erg gezellig en erg goed voor je conditie ![]() Je kan hier en daar eens kijken bij verschillende verenigingen en overal eens een proefdagje meedraaien, meestal is dit gratis. Op die manier kun je zelf bekijken en ervaren welke sport/vereniging het beste bij je past ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Ijshockey 2. Basketbal (ok, klopt, doe ik al 9 jaar) 3. Onderwaterhockey 4. Curling Vooral die laatste ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Van de sporten die bij mij in de top-10 stonden heb ik er ook een aantal al gedaan (waterpolo, (wedstrijd)zwemmen, handbal en onderwaterhockey dus een paar keer) en andere sporten vond ik met gym op school heel leuk (basketbal, volleybal, voetbal, ...). |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
die test hebk ook wel is gedaan
waterpolo www.knzb.nl bobsleeën www.bobslee.nl voetbal www.knvb.nl hockey www.knhb.nl korfbal www.knkv.nl handbal www.nhv.nl honk- en softbal www.knbsb.nl onderwaterhockey www.onderwatersport.org kaatsen www.knkb.nl rugby www.rugby.nl zucht, en dan vul je in dat je geen water hoeft ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had zelf hockey ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms is het gewoon te voor de hand liggend wat iemand wel of niet leuk zal vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Maar voor suggesties is het natuurlijk wel handig. ![]()
||
Citaat:
![]() Als ie zo lekker wegzakt heeft toch niemand er last van?
|
![]() |
|
|